Assembly 2006

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut

Assemblyt

Totta kai menen!
3
9%
Ihan jees tapahtuma mutta henkkoht ei nappaa
15
45%
NÖRTTEJÄ!!! Meen sinne vetämään niitä turpiin, saatana!
4
12%
Ettämikä? EVVK.
11
33%
 
Ääniä yhteensä: 33

Herra Manala

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

AarneAnkka kirjoitti:Ota sen sijaan musta esimerkkiä ja ihaile miten saan pointtini läpi vittuilematta.
Täh? Mitä vittua? Sulla on joskus ollut pointti? Siis ihan oikea pointti? Kenties oma mielipide? Oma perusteltu pointti? Syväluotaava analyysi?

Älä nyt viitsi. Tämä on jo vähän turhan paksua.
AarneAnkka

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Herra Manala kirjoitti:Täh? Mitä vittua? Sulla on joskus ollut pointti? Siis ihan oikea pointti? Kenties oma mielipide? Oma perusteltu pointti? Syväluotaava analyysi? Älä nyt viitsi. Tämä on jo vähän turhan paksua.
Nooh, sooh, ota ihan rennosti nyt vaan. Ei tarvi turvautua defensseihin.

Katsos, mä olen nähnyt miten sä otat hittiä palstan kovimpien rökittäjien käsittelyssä, ja miten suhun sattuu. Ja sitten sä menet purkamaan pahaa oloasi heikompiin tai niihin jotka ovat vähän erilaisia. Ja siinä, jätkä, menet hyvän maun tuolle puolen. Mä haluaisin kovasti pitää susta, sähän olet fiksu kaveri ja vieläpä nörttien puolella, mutta menet välillä vähän liian pitkälle. Olipa se sinun "mä oon alkanu harrastaa naisia" miten vitsivitsiä ja ironiaa tahansa, se oli yksinkertaisesti mautonta itsesi muiden yläpuolelle asettamista. Sama juttu kaiken tän sun "ilmaa puhdistavan" vittuilusi kanssa. Susta on tullut koulukiusaaja. Sallinet analogian.

Joku ihme ajaa sua käyttäytymään kuin perseeseen ammuttu karhu. En tunne menneisyyttäsi joten en voi syvälletunkeutuvasti analisoida asiaa. Mut koittaisit jätkä vähän rauhoittua. Ihan oikeesti. Snapan ja 1108:n roolileikit ovat niin övereitä että niille lähinnä nauraa, mutta sä menet oikeesti henkilökohtaisuuksiin ja keikut siinä ihan rajalla. Ja se ei ole hyvä merkki se.

Ei aivan kaikkea tarvitse besserwisseröidä. Ja jos tarvitseekin, ei sitä ole aina pakko tehdä vittuilemalla.
Edith

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Edith »

nokkaelain kirjoitti: Tästä tuli keskusteltua Asmien aikana. Kaverini ex-tyttöystävä (teekkari...) ei jaksanut osoittaa mitään kiinnostusta esim. hänen TaiKin lopputyönään tekemäänsä "VJ-kikkaretta" kohtaan, mutta aiemmin hänen maalatessaan tyttöystävä laittoi ruokaa ym. tuki kaikin tavoin.

No, tuo kaveri ei aio enää häpeillä työtään/harrastustaan. Se on toisen osapuolen rajoittuneisuutta, jos ei näe tuossa tarvittavaa luovuutta.
No, sen kummemmin asiaa tuntematta tuosta voi tietysti tulla mieleen, että kyseessä on ollut muutakin suhteen loppumiseen liittyvää kyllästymistä. Tai sitten kaverisi voi tietysti olla (ollut) sikapossu, joka suhtautui tyttöystäväänsä vähätellen vain teekkarina ja ruuanlaittajana ja itseensä palvonnan arvoisena suurena taiteilijana, eikä niin yksipuolinen suhde oikein ole sitä, mitä nykyaikaisen emansipoituneet naiset kaipaavat. Mutta, kuten sanottu, tämä sen kummemmin asiaa tuntematta.
Herra Manala

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

AarneAnkka kirjoitti:Katsos, mä olen nähnyt miten sä otat hittiä palstan kovimpien rökittäjien käsittelyssä, ja miten suhun sattuu. Ja sitten sä menet purkamaan pahaa oloasi heikompiin tai niihin jotka ovat vähän erilaisia. Ja siinä, jätkä, menet hyvän maun tuolle puolen. Mä haluaisin kovasti pitää susta, sähän olet fiksu kaveri ja vieläpä nörttien puolella, mutta menet välillä vähän liian pitkälle. Olipa se sinun "mä oon alkanu harrastaa naisia" miten vitsivitsiä ja ironiaa tahansa, se oli yksinkertaisesti mautonta itsesi muiden yläpuolelle asettamista.
Mä vähän pelkään, että sulla ei ole hajuakaan siitä, miten sekopäiseltä sait itsesi tässä kuulostamaan.
AarneAnkka

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Herra Manala kirjoitti:Mä vähän pelkään, että sulla ei ole hajuakaan siitä, miten sekopäiseltä sait itsesi tässä kuulostamaan.
Mitä vitun väliä sillä on? Eihän tässä edes puhua musta, vaan susta. Kuuletsä ollenkaan mitä sulle sanotaan? Haloo? Mitä hyötyä sulle tässä argumentissa oikein on nyt vittuilla ja sanoa että kuulostan sekopäiseltä, jos itse olet noin umpimielinen täyskusipää?

Sivuutat kaikki sinuun kohdistuneet kysymykset ja kannanotot ja jätät ne pois lainauksistakin (kuten yllä), jos niissä ei ole tarttumapintaa vittuilulle. Eihän sun kanssas voi edes keskustella. Koko ajan arvostelemassa toisia, ja sitten kun sua vähän arvostellaan, niin pistät kilpikonnapuolustuksen päälle. :roll:
segma

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja segma »

Herra Manala kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Katsos, mä olen nähnyt miten sä otat hittiä palstan kovimpien rökittäjien käsittelyssä, ja miten suhun sattuu. Ja sitten sä menet purkamaan pahaa oloasi heikompiin tai niihin jotka ovat vähän erilaisia. Ja siinä, jätkä, menet hyvän maun tuolle puolen. Mä haluaisin kovasti pitää susta, sähän olet fiksu kaveri ja vieläpä nörttien puolella, mutta menet välillä vähän liian pitkälle. Olipa se sinun "mä oon alkanu harrastaa naisia" miten vitsivitsiä ja ironiaa tahansa, se oli yksinkertaisesti mautonta itsesi muiden yläpuolelle asettamista.
Mä vähän pelkään, että sulla ei ole hajuakaan siitä, miten sekopäiseltä sait itsesi tässä kuulostamaan.
Minulla on hajua. Ei kuulosta sekopäiseltä sitten yhtään. Ihan samat päätelmät olisin voinut pelkästään viestiesi perusteella vetää. (Tietenkin voit leimata minut kuuluvaksi "samaan hulluun sakkiin AA:n kanssa", mikä näin netin välityksellä onnistuu reaalielämää 3,2 kertaa helpommin, mutta anna palaa vain.) Kysymys on siitä, että näin kasvottomasti netissä kuka tahansa voi puhua läpiä päähänsä niin paljon kuin tahtoo, mutta vain oikeasti heikot piiloutuvat sellaisen paskamaisen käytösmallin taakse.
AarneAnkka

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Päätelmäni eivät menneet kohdalleen. Sitä Manala tarkoitti "sekopäisyydellä". Mutta ei se ollut se isoin mokani, vaan se, etten tajunnut sitä että ei tässä edes keskustella, vaan ainoastaan vittuillaan. Manalan tarkoituksena ei alusta alkaenkaan ole ollut mikään muu kuin silkka vittuilu. Ja minä kuvittelin käyväni keskustelua. :doh:

En tiedä voiko jollain oikeasti olla niin paska elämä että siihen pitää etsiä helpotusta vittuilemalla ihmisille netissä, mutta joo, mä tajusin vasta nyt että olen meuhkannut ja polttanut käämini täysin turhaan. Ja luovutan ja myönnän tappioni kun en vaan tajunnut ja annoin vedättää itseäni.

Manalan viestien painoarvo silmissäni tulee luonnollisesti kärsimään. No, hän siitä tuskin paskat nakkaa.
segma

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja segma »

Olen tymä ja ehkä aavistuksen laiska, enkä jaksa juoksennella tuota viestiä takaperin selvittääkseni mitä tarkoitit. Suonet anteeksi että palstapersoonani toteaa tähän vaiheeseen: "Anti olla."
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Ann »

AarneAnkka kirjoitti:mä tajusin vasta nyt että olen meuhkannut ja polttanut käämini täysin turhaan.
Ei ollut turhaa, mä ainakin viihdytyin.

Assemplistä sen verran, että voisin käydä tirkistelemässä. Jos ei muuta, niin ainakin voi naureskella kaikelle sille mitä ei ymmärrä. Olisihan sekin elämys, mutta tuskin mä siitä ilosta maksaisin. Eli vähän niinku tämäkin..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Elukka

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:En tiedä voiko jollain oikeasti olla niin paska elämä että siihen pitää etsiä helpotusta vittuilemalla ihmisille netissä, mutta joo, mä tajusin vasta nyt että olen meuhkannut ja polttanut käämini täysin turhaan.
Käy melkein sääliksi Manalaa, jos sillä todella on ajanvietteet niin vähissä, että pitää Kitinässä alkaa mulle vittuilemaan.
Siinä vaiheessa kun moiseen päätyy, on luultavasti jo hylännyt koiranpentujen potkimisen, vammaisurheilukisoissa omatoimisena "kirittäjänä" toimimisen ja dementikko-osaston asukkien edesottamuksille hihittelyn liian haasteellisina harrastuksina. :roll:
Sinkkumatti

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Elukka kirjoitti: Käy melkein sääliksi Manalaa, jos sillä todella on ajanvietteet niin vähissä, että pitää Kitinässä alkaa mulle vittuilemaan.
Mikäs älä mulle ala vittuileen-kortti sulle on muka jaettu? Täällä on kyllä tapana vittuilla kaikille niille, jotka jollain lailla vittuilua ansaitsevat. Sinullekkin.
Elukka

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Sinkkumatti kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Käy melkein sääliksi Manalaa, jos sillä todella on ajanvietteet niin vähissä, että pitää Kitinässä alkaa mulle vittuilemaan.
Mikäs älä mulle ala vittuileen-kortti sulle on muka jaettu? Täällä on kyllä tapana vittuilla kaikille niille, jotka jollain lailla vittuilua ansaitsevat. Sinullekkin.
Joo, voihan sitä tietysti kans alkaa kadulla osottelemaan vammasia sormella ja nauramaan niille.
Sulla on vissiin toi ironiasensorin piuha vähän löysällä? :roll:
Sinkkumatti

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Elukka kirjoitti: Sulla on vissiin toi ironiasensorin piuha vähän löysällä? :roll:
Ei sen löysemmällä, kun omasikaan.
So Easy

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja So Easy »

Herra Manala kirjoitti:Sillä, että tykkään vittuilla tyhmemmilleni, ei ole mitään tekemistä itsetuntoni kanssa.
*krhm*

Joo, kesä ja loma, ei oikein jaksais. Uskottelen itselleni että tuokin oli vain sitä taiteenlajeista kitisevintä: ironiaa.
So Easy

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja So Easy »

segma kirjoitti:Tämän kommentin ääreistämisen jälkeen on selvää, että jos jollakulla on täydellinen itsetunto, hän ei välitä mistään mitään, vaan on täysin muiden mielipiteiden yläpuolella.
Sivustahuutona, että ainakin omasta mielestäni itsetuntoon kuuluu sekä toisten mielipiteiden yläpuolella olo (jota monet täälläkin ainakin kovasti yrittävät esittää) että johdonmukaisesti sen mukaan toimiminen mikä itsestä tuntuu syvimmällä tasolla oikeimmalta (mikä sen sijaan on huomattavasti harvinaisempaa).

Tai no, kukaanhan ei aina pysty toimimaan juuri niin kuin olisi omasta mielestä parasta. Olemme ihmisiä, epätäydellisiä. Olennaista on se, että vähintäänkin pyrkii aina ja kaikissa tilanteissa toimimaan parhaalla mahdollisella tavalla. Niin ja sitten jos ja usein kun tässä ei onnistu, myös myöntää tehneensä väärin. Tosin on syytä painottaa, että ei toisaalta itsensä syyllistämisestäkään ole mitään järkeä, toisin kuin monet vaikkapa kankeutuneesti kristillisyyttä tulkitsevat tahot esittävät; kuten sanottua, olemme epätäydellisiä, ja se on parempi ottaa annettuna huomioon kuin joka kerta repiä hiuksia päästä kun asian joutuu kohtaamaan. Tavoitteena on ymmärryksen lisääminen, viisastuminen; tehtyjen kömmähdysten puolustelu on vain ajan ja energian tuhlausta (mikä ei tarkoita etteikö ole kuitenkin hyvä itselleen selvittää, mistä mahtoi olla kyse).

Kaikkein hölmöintä on tietysti esittää jo olevansa täydellinen. Itsetuntemus kun on pikemminkin prosessi kuin mitään, minkä voisi staattisella lausahduksella kattaa: "Tiedän että olen vittumainen ihminen, siispä tunnen itseni." Olennaisempaa on kysyä: minkälainen haluaisit maailman olevan? Siis ihan oikeasti, kaikki omaan epätäydellisyyteesi liittyvät puolustelut sivuuttaen? Vaatii rohkeutta uskaltaa todeta haluavansa jotain, mitä ei itsekään pysty nykytilassa toteuttamaan.
segma

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja segma »

Olen tähän päivään saakka ollut varsin kiinnostunut psykologiasta. Ihan mielenkiintoista se on vieläkin, mutta nyt kyllä luovun sen käytöstä minkäänlaisena argumentaatiovälineenä missään valtakunnan nettikeskustelussa.
nokkaelain

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Edith kirjoitti: No, sen kummemmin asiaa tuntematta tuosta voi tietysti tulla mieleen, että kyseessä on ollut muutakin suhteen loppumiseen liittyvää kyllästymistä. Tai sitten kaverisi voi tietysti olla (ollut) sikapossu, joka suhtautui tyttöystäväänsä vähätellen vain teekkarina ja ruuanlaittajana ja itseensä palvonnan arvoisena suurena taiteilijana, eikä niin yksipuolinen suhde oikein ole sitä, mitä nykyaikaisen emansipoituneet naiset kaipaavat.
Assyihin tämä ei enää paljon liity :) mutta eipä muukaan keskustelu enää.

Voi olla että kyse oli oikeasti muusta, mutta yhtenä "syynä" tyttöystävä itse oli sanonut, että hän oli ihastunut mm. sen taideharrastuksen takia, ja oli jollain tavalla pettynyt, kun toinen ei maalannutkaan enää. Ulkopuolisesta kummallista vaatia jotain, mitä ei itsekään tee. Jossain määrin kaverini toivoi tyttöystävänsäkin harrastavan jotain samanlaisella innolla eikä ehkä arvostanut toisen tekemisiä aina. No, toinen istui koneen ääressä ja toinen katseli telkkaria, ja kumpikaan ei voinut sietää sitä, mitä toinen tekee.

Molemmat olivat kyllä jo ex-teekkareita (muualla opiskelemassa) tuossa vaiheessa. Ja mitään "ruuanlaittajaa" tuo kaveri ei halunnut; itsehän hän oli se "dominoiva kasvissyöjä", joka varmaan enemmän ruokapuolesta vastasi.

Itse olen tietysi kuullut vain yhden puolen tarinasta. (Aiheesta jatkaminen olisi jo pahemman laatuista sos.pokea ulkopuolisten elämällä.)
So Easy

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja So Easy »

segma kirjoitti:Olen tähän päivään saakka ollut varsin kiinnostunut psykologiasta. Ihan mielenkiintoista se on vieläkin, mutta nyt kyllä luovun sen käytöstä minkäänlaisena argumentaatiovälineenä missään valtakunnan nettikeskustelussa.
Tämä jäi jotenkin mietityttämään. Yhtäältä psykologiahan on tieteenala siinä missä muutkin, joten sikäli kuin tieteenfilosofiasta nyt ylipäätään pidetään kiinni, niin miksei sitten yhtä lailla voisi viitata ja nojata psykologian alan synnyttämään tietoon? Toisaalta sanalla 'psykologia' viitataan usein tiedettä kevyempäänkin tarkasteluun ihmismielen toiminnasta, mutta jos (netti)keskustelu juurikin kyseiseen aiheeseen liittyy, niin ei kai kyseisen termin käyttö vielä puintia täysin tyhjäksi tee?

Hmm. Tosin jos tarkoitit sitä, että netissä on ylipäätään turha(uttava)a käydä minkäänlaisia keskusteluja ihmismielen toiminnasta, koska 1) se on lähes kaikille niin henkilökohtainen ja arka aihe ja 2) netissä on Niin Helppoa (cf. aikoinaan valitsemani nimimerkki) käyttäytyä ihan miten vaan, esim. väistellä, luimistella, sikailla, lyödä vyön alle, esittää tosi hunksteria naissankaria, etc., niin olen kyllä osittain samaa mieltä sillä yks plus kaks johtaa usein ikäviin tuloksiin.

Rumien temppujen kohteeksi joutuessaan on kuitenkin hyvä muistaa, että siinä toinen vain yrittää välittää eteenpäin itseensä (usein jonkin lähtökohtaisesti merkityksellisen henkilön, esim. oman vanhemman taholta) aiemmin kohdistuneen loukkauksen aiheuttamaa pahaa oloa. "Jos en minä ole saanut tuntea oloani Kaikin Puolin Kelvolliseksi, niin älkööt sitten muutkaan." Se on surullista. Vaan kyllä se kurjaa ja loukkaavaa voi olla vaikka toisen puolen ymmärtäisikin.

--------

Ai niin, vielä aiheeseen: '93 lähtien tuli muutamaan otteeseen mukana oltua skenekaverien hang-aroundina, mutta enää vuosiin en ole käynyt. Työn ja koulun kautta toki tunnen paljon ex-skeneporukkaa, sillä siellähän käytännössä melkein kaikki Suomen kovimmat koodarit ovat vitsansa vääntäneet.
Herra Manala

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

AarneAnkka kirjoitti:Päätelmäni eivät menneet kohdalleen. Sitä Manala tarkoitti "sekopäisyydellä". Mutta ei se ollut se isoin mokani, vaan se, etten tajunnut sitä että ei tässä edes keskustella, vaan ainoastaan vittuillaan. Manalan tarkoituksena ei alusta alkaenkaan ole ollut mikään muu kuin silkka vittuilu. Ja minä kuvittelin käyväni keskustelua. :doh:

En tiedä voiko jollain oikeasti olla niin paska elämä että siihen pitää etsiä helpotusta vittuilemalla ihmisille netissä, mutta joo, mä tajusin vasta nyt että olen meuhkannut ja polttanut käämini täysin turhaan. Ja luovutan ja myönnän tappioni kun en vaan tajunnut ja annoin vedättää itseäni.
Siis joo. Ongelma oli lähinnä siinä, että minun kaaliini ei mene millään, miten täysijärkinen ihminen voi ottaa noin käsittämättömät kilarit tästä lauseesta... "Vaan enpä ole ollut yhteyksissä paljoakaan vanhoihin nörttikavereihin (mut on dissattu joukosta, koska oon alkanu harrastamaan naisia)" ...että alkaa mouhaamaan hyvien makujen rajojen rikkoontumisista sekä siitä, ettei moisten läppien vuoksi voi pitää toista hyvänä tyyppinä tai kaverina, oksennushymiöt päälle työntäen.

Kenellekään ei jäänyt epäselväksi - ei omien sanojesi mukaan sinullekaan - että kyseessä oli ainoastaan mitätön läppä, eikä mikään totuuspohjaa sisältävä asia.

Jos noin mitättömästä suluissa olevasta sivulauseen vitsistä flippaa noin totaalisesti - ja vitsi ei edes koske suoranaisesti sinua - en oikein osaa suhtautua sinuun enää keskustelukumppanina, tai vaikka sitten ystävänä, joka kykenisi tunnekuohuissaan minkäännäköiseen rationaaliseen keskusteluun. Ja kun keskustelun aihe ja eteneminen todellakin liittyy silloin ainoastaan sinun subjektiivisiin tunnekuohuihisi, mitä ihmeen keskusteltavaa siinä on?
Manalan viestien painoarvo silmissäni tulee luonnollisesti kärsimään. No, hän siitä tuskin paskat nakkaa.
Tervemenoa hebulikerhoon. Itse arvotan viestien painoarvoa ennemminkin sanoman kuin viestin kirjoittajan perusteella. Edellyttäen tietenkin, että viestin kirjoittaja vaikuttaa olevansa edes jotakuinkin täysissä sielunvoimissaan ja kykenevissään rationaaliseen ajatteluun.

Toisin sanoen voin keskustella kanssasi asiallisesti mistä tahansa aiheesta heti kun vaikuttaa siltä, ettet ainoastaan flippaile tunnekuohuissasi. Mutta niin kauan kuin ainoastaan purat raivoasi "nörttejä kohtaan osoittamastani halveksunnasta", en usko että meillä kahdella on asiasta keskusteltavaa.
segma

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja segma »

Herra Manala kirjoitti:Toisin sanoen voin keskustella kanssasi asiallisesti mistä tahansa aiheesta heti kun vaikuttaa siltä, ettet ainoastaan flippaile tunnekuohuissasi.
Haluaisin tietää, miten tämä eroaa lauseesta "Toisin sanoen voin keskustella kanssasi asiallisesti mistä tahansa aiheesta heti kun vaikuttaa siltä, ettet ainoastaan vittuile ihmisille siksi, että sinulla sattuu olemaan siihen mahdollisuus tai että et ainoastaan lämpimiksesi johda ihmisiä harhaan"?

Minusta on aavistuksen hoopoa jauhaa ihmisille tekstipohjaisessa keskustelussa samalla tavalla paskaa (sisältäen välillä sarkasmia, välillä ironiaa ja välillä suoranaista hyväntahtoista vittuilua) kuin kasvokkain keskustellessa ja sitten ihmetellä, miksi toinen ottaa asioista palkokasveja nenäänsä. Syy on se, että nettikeskustelussa ei ole juuri minkäänlaista mahdollisuutta erottaa noita sulkeissa mainittuja juttuja toisistaan, saati sitten vakavasta keskustelusta, ellei TOSISSAAN lyödä juttuja ylitse kirjoitusmielessä.
Herra Manala

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Segma, alat olemaan asian ytimessä. Kerron kyllä heti ensimmäiseksi sulle, jos mulla on sulle asiaa.
AarneAnkka

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

No, en kai tässä voi nyt muuta sanoa kuin komp segmalle. Tekstimuodossa nyanssit eivät mene läpi yhtä hyvin kuin livenä.

Joko nyt ymmärsit mistä minä olen ollut näin vihaisena koko ajan, Manala? Ei tämä ole mitään skitsoa flippalua, vaan ihan normaali, turhautunut reaktio sinun vittuilevaan keskustelutyyliisi - josta ei aina selviä onko se kirjoitettu tosissaan, ironialla, sarkasmilla, vitsiksi, vai miksi. Kun liekkeihin vielä heittää vähän lisää vittuilubensaa niin vähemmästäkin jo lähtee kunnon fleimaus käyntiin. Joko ymmärrät miksi minä olen netissä niin "tosikko" ja käytän hymiöitä? En halua sytyttää metsäpaloja.

Äläkä nyt tartu siihen yhteen nörttidissauslauseeseen. Se oli vain ns. viimeinen pisara mitassa joka oli täyttynyt jo kauan. Kiitos ja anteeksi. Pusnus.

Minäkin haluan keskustella asiallisesti.
1108

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja 1108 »

AarneAnkka kirjoitti:Minäkin haluan keskustella asiallisesti.
Vaikka siinä et aina onnistukkaan.
Herra Manala

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

AarneAnkka kirjoitti:Joko nyt ymmärsit mistä minä olen ollut näin vihaisena koko ajan, Manala?
Totta puhuakseni, en. Mutta ei sitä varmaan auta yrittää selittääkään.
AarneAnkka

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

segma kirjoitti:asiaa
Herra Manala kirjoitti:Segma, alat olemaan asian ytimessä.
AarneAnkka kirjoitti:Joko nyt ymmärsit?
Herra Manala kirjoitti:Totta puhuakseni, en. Mutta ei sitä varmaan auta yrittää selittääkään.
Kyllä sinä ymmärsit. Et vain suostu myöntämään mitään, koska sinulle on mieluisampaa jäädä tällaiseen lopputilanteeseen.

No ei se mitään, antaa olla. Saitpahan kicksisi, ole iloinen. Minä jatkan tästä nyt eteenpäin flipperin leima otsassa ja sinä voit jatkaa ... asiallista keskustelua ihan rauhassa. Status quo säilyy. Opin ettei sinun kanssasi kannata ryhtyä sanaharkkaan. Ja että loukkaava sävy on vain ihan normaali tapa keskustella asioista.
1108 kirjoitti:Vaikka siinä et aina onnistukkaan.
Joo, lyö nyt vaan vielä lyötyä. Prkl. :maanantai:
Vastaa Viestiin