Assembly 2006

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut

Assemblyt

Totta kai menen!
3
9%
Ihan jees tapahtuma mutta henkkoht ei nappaa
15
45%
NÖRTTEJÄ!!! Meen sinne vetämään niitä turpiin, saatana!
4
12%
Ettämikä? EVVK.
11
33%
 
Ääniä yhteensä: 33

Mulli75

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Ekana kun näin tv-uutisista jutun tällä viikolla tuli mieleen että siellä juodaan batteryy tms. sitten syövät roskaruokaa ja rasvaisilla käsillä näppäilevät koneitaan. Käyvätköhän edes suihkussa koko session aikana. Tapahtuman päätyttyä pakkaavat tavaransa ja lähtevät silmät verestäen kotiin toipumaan.
Bliss

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Herra Manala kirjoitti: Ööö. Kuka mä olen ollut?
Selkeitä ongelmia reinkarnaatiasioissa..? :roll:
AarneAnkka

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hip. Mun teelmäni pääsi finaaliin. :ohyeah:
Edith kirjoitti:Tossa ei oo mulle sopivaa äänestysvaihtoehtoa.
... joka on?
Herra Manala kirjoitti:Ööö. Kuka mä olen ollut?
Demoscenenörtti. Se että ensin diivailet sillä että olet saanut vapaalippuja, ja sitten kuittailet että kaverit dissaavat sua koska olet alkanut harrastamaan naisia, on jo aika paksua. :roll:
Edith

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Edith »

AarneAnkka kirjoitti:Hip. Mun teelmäni pääsi finaaliin. :ohyeah:
Onnistelemme!
AarneAnkka kirjoitti:
Edith kirjoitti:Tossa ei oo mulle sopivaa äänestysvaihtoehtoa.
... joka on?
Ääh, mulla oli vaan eilen joku ihmefiilis. Tai, no, kylhän mä tykkään nörteistä, mutta en mä maksais niiden kattelusta useampaa kymppiä sentään. Pohdinpa muuten eilen sellaistakin, että voiskohan sillä iskeä teininörttejä, että tuntee sut ja on käynyt sun luona kattelemassa videoitakin?

Hävettää kirjoittaa tällaista nörtteilyosastoon, kun ei asiaakaan ole, mutta kun kertas kysyit..
nokkaelain

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

AarneAnkka kirjoitti:Hip. Mun teelmäni pääsi finaaliin. :ohyeah:
Oman groupin muusikko sai ko. finaalissa reilut 1800 pistettä ja jäi naurettavat 8 pistettä palkintosijoista. Olisihan meillä ollut yksi lippu (jolle tuli käyttöä vasta myöhemmin), jonka "äänestysvoima" olisi tainnut yksinään riittää nostamaan palkinnoille :doh:

Tosin sai hän (kilpailun puutteessa aika helpolla) Oldschool-demon musiikista jotain palkintoa. Se disco-demokin oli melkein kokonaan saman kaverin tuotos, mutta siitä ei sentään ole odotettavissa yhtä hyviä sijoja. :) Erottui sentään joukosta.
AarneAnkka

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

AarneAnkka kirjoitti:Hip. Mun teelmäni pääsi finaaliin. :ohyeah:
... mutta ei päässyt palkintosijoille, vaan sijoittui finalistien häntäpäähän, eli oli kolmanneksi vähiten pisteitä saanut. Ou vell. Mutta finaaliin pääseminenkin oli jo jees juttu.

Yksilölajien tulokset ovat täällä.
Edith kirjoitti:Pohdinpa muuten eilen sellaistakin, että voiskohan sillä iskeä teininörttejä, että tuntee sut ja on käynyt sun luona kattelemassa videoitakin?
Hmm, no tuskin mut mainitsemalla saa mitään aikaiseksi, mähän olen vanha has-been jota teininörtit tuskin tunnistavat.
nokkaelain kirjoitti:Oman groupin muusikko sai ko. finaalissa reilut 1800 pistettä ja jäi naurettavat 8 pistettä palkintosijoista. Olisihan meillä ollut yksi lippu (jolle tuli käyttöä vasta myöhemmin), jonka "äänestysvoima" olisi tainnut yksinään riittää nostamaan palkinnoille
Mahtaa ottaa pattiin! Mutta pärjäsipähän paljon paremmin kuin meikäläinen. :)
mustakikkeli

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Moi

Koska Assy ei ole vielä loppunut, voisiko pari idioottia vielä ilmoittautua joukon jatkoksi ja julistaa erinomaisuuttaan toteamalla "Siis mitä? Ei kiinnosta EVVK:ta enempää! Kauhea nörttilauma juomassa batterya ja syömässä pizzaa, eivätkä varmaan käy koko päivänä suihkussakaan! Hyi helvetti! Menen mieluummin kavereiden kanssa vetämään perseet olalle, koska minulla on elämä.".

Minun eka viestinihän tähän keskusteluun oli semisarkasmia, vaikka en Assyillä olekaan koskaan käynyt. Pitäisi varmaan korjata tuokin epäkohta joku vuosi, vaikka yli-ikäinen olenkin. Tai no oli siellä TV-uutisten mukaan joku rauhallisempi senioripuolikin...
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Saz »

Siis mitä? Ei kiinnosta EVVK:ta enempää! Kauhea nörttilauma juomassa batterya ja syömässä pizzaa, eivätkä varmaan käy koko päivänä suihkussakaan! Hyi helvetti! Menen mieluummin kavereiden kanssa vetämään perseet olalle, koska minulla on elämä.
Yönmustaritari

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

AarneAnkka kirjoitti:... lähestyy uhkaavasti. Meinaatko mennä? Meinaatko jopa kilpailla jollain saralla?
Voisinpa vaikka mennäkin jos vain löydän sopivan kilpahiiren edellisen thrustin predatorin rinnalle ja DOD:n pelaamisesta kipeytyneet kyynärpäät antaa myöten.

EDIT: No hyvä vastata nopeasti ja tutustua vasta myöhemmin lähemmin. Sehän oli jo hitto. Enpä ollut sitten siellä kun vedin perseet olalle.
AarneAnkka

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

No, sullahan on nyt kokonainen vuosi aikaa lihottaa säästöpossua uutta hiirulaista varten.
mustakikkeli

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Näitkö demovoittajia, olivatko hyvät, vaativatko mahtivehkeet pyöriäkseen? Riittääkö AMD XP Pro 2000+, 768Mt RAM ja 256Mt ATI Radeon x800 näyttis? Tulevatko piankin jakoon tai ovatko jo? (kyselen tyhmänä enkä käy yksinkertaisesti tarkistamassa Assyn sivuja)

Ps. Nörteille ei tule melanoomaa. Repikää siitä. Kunhan sitten muistavat syödä D-vitamiinitabuja auringonpuutteen vastapainoksi, niin kaikki hyvin.
Edith

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Edith »

Voi vihna. Mä luin assyjen virallista keskustelupalstaa. (Joo, mä olen vähän väsynyt, kun jouduin heräämään tosi aikasin.) Se on ihQu. Siellä muistellaan ja kysellään ja fiilistellään kaihoisasti sitä jokaisen teinin herkkää unelmien hetkeä ja ikää, milloin on ekaa kertaa harrastanut assyja. Ja mistä saa parasta kebabia läheltä assyja. Mä tykkään. Oikeesti siis. Mulle kun aina sanoi kaikki yläasteen ammatinvalintatestit sun muutkin, että ala fyysikoks tai meteorologiks tai insinööriks tai tietokoneohjelmoijaks tai lentäjäks. Että kun mulla on tää nörtin persoona ja luonne kumminkin sellaisessa ruumiissa ja mielessä, jotka eivät sittenkään ole riittävän nörtähtävästi lahjakkaita.

Voisinks mä jo tilata teiltä, rakkaat frendit ja kanssakityilijät, että toisitte mulle sieltä ens vuonna tuliaisiks jonkun nörtin? Ees ihan pienen? Ei tartte ees välttämättä olla hikinen. Ihan vaan minkä saisitte kiinni.
Herra Manala

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

AarneAnkka kirjoitti:Se että ensin diivailet sillä että olet saanut vapaalippuja, ja sitten kuittailet että kaverit dissaavat sua koska olet alkanut harrastamaan naisia, on jo aika paksua. :roll:
Sä olet kyllä ihan uskomaton sen suhteen, miten pystyt käsittelemään kaiken itseironian rautakangen nielleenä. Ei kai OIKEASTI kukaan voi edes puoliksi tosissaan kuvitella, että olin tosissani sen suhteen, että entiset demoskenetuttuni dissaavat minua sen vuoksi, koska olen 27-ikävuoteen mennessä saanut naista? Hei ihan oikeesti. Pysähdy joskus miettimään ennenkuin postat katkeransävyisiä vastauksia tuollaisiin heittoihin. Eiköhän minun lisäkseni suurin osa näistä "demoskenenörteistä" ole kasvaneet ihan normaalin itsetunnon ja naisflaksin omaaviksi kavereiksi nuoruuden tietokone(taide)innostuksesta huolimatta.

Ja kyllä, olisin saanut myös tälle vuodelle vapaalipun.

Ja ei, ne kaverit eivät todellakaan käy suihkussa koko tapahtuman aikana pientä murto-osaa lukuunottamatta. Lauantai-iltana siellä hallin puolella haiseekin jo todella vehkeelle.
AarneAnkka

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Herra Manala kirjoitti:Sä olet kyllä ihan uskomaton sen suhteen, miten pystyt käsittelemään kaiken itseironian rautakangen nielleenä.
No juku, kun se ei ollut itseironiaa, vaan lemahtavaa tuuletusta. Itseironia kohdistuu itseen, ei toisiin.
Ei kai OIKEASTI kukaan voi edes puoliksi tosissaan kuvitella, että olin tosissani sen suhteen, että entiset demoskenetuttuni dissaavat minua sen vuoksi, koska olen 27-ikävuoteen mennessä saanut naista? Hei ihan oikeesti.
No ei tietenkään. En minä kuvitellutkaan sinun olevan "tosissasi". Viestisi sävystä oli kyse.
Eiköhän minun lisäkseni suurin osa näistä "demoskenenörteistä" ole kasvaneet ihan normaalin itsetunnon ja naisflaksin omaaviksi kavereiksi nuoruuden tietokone(taide)innostuksesta huolimatta.
"Sinun lisäksesi"? :think: Ainakaan minun mielestäni sinun itsetuntosi ei ole ihan normaali. Pata kattilaa soimaa, mutta sou not, sillä kattila on jo soimannut patoja kiintiönsä täyteen moninkertaisesti.
Herra Manala

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

AarneAnkka kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Sä olet kyllä ihan uskomaton sen suhteen, miten pystyt käsittelemään kaiken itseironian rautakangen nielleenä.
No juku, kun se ei ollut itseironiaa, vaan lemahtavaa tuuletusta. Itseironia kohdistuu itseen, ei toisiin.
Heh. Että lemahtavaa tuuletusta. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että sinä toivoisit pääseväsi sanomaan noin, ja se olisi silloin leuhkimista? Pidät automaattisena itsestäänselvyytenä, että "nörtit" ovat alempiarvoisempaa jengiä ja siitä irroitettu ironiasävytteinen teksti on aina lesoamista? Olenko missään kohdassa koskaan oikeasti sanonut, etten arvostaisi näitä "nörttejä" ja heidän taitojaan? Ja eikös tämä asia kohdistu silloin myös itseeni, jos kerran tätä nörttiporukkaa olen ollut? Ja eikös se kohdistu itseeni myös silloin, jos sanon ettei minulla ole enää (näitä lahjakkaita, joskin nörtähtäviä) kavereita?
AarneAnkka kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Eiköhän minun lisäkseni suurin osa näistä "demoskenenörteistä" ole kasvaneet ihan normaalin itsetunnon ja naisflaksin omaaviksi kavereiksi nuoruuden tietokone(taide)innostuksesta huolimatta.
"Sinun lisäksesi"? :think: Ainakaan minun mielestäni sinun itsetuntosi ei ole ihan normaali. Pata kattilaa soimaa, mutta sou not, sillä kattila on jo soimannut patoja kiintiönsä täyteen moninkertaisesti.
Jos nyt itsetunnosta lähdetään puhumaan, niin se, että sinä otat kevyen, "nörtteihin kohdistuvan ironian" itseesi noin käsittämättömän katkerasti, on jotain aika surullista. Sillä, että tykkään vittuilla tyhmemmilleni, ei ole mitään tekemistä itsetuntoni kanssa. Ainoastaan sen kanssa että olen vittumainen.

EDIT:
Ja jos nyt ei vieläkään tullut selväksi, niin
1) kukaan "nörtti" ei ole alkanut dissaamaan minua minkään vuoksi.
2) minä en ole alkanut dissaamaan ketään "nörttiä" minkään vuoksi.
Viimeksi muokannut Herra Manala, 09.08.2006 20:11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
segma

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja segma »

Tämän kommentin ääreistämisen jälkeen on selvää, että jos jollakulla on täydellinen itsetunto, hän ei välitä mistään mitään, vaan on täysin muiden mielipiteiden yläpuolella.

Intriguing.
AarneAnkka

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Herra Manala kirjoitti:Tarkoittaako tämä nyt sitä, että sinä toivoisit pääseväsi sanomaan noin, ja se olisi silloin leuhkimista?
Ei mun tarvi toivoa. En tosin myöskään kuvittele olevani koko maailman kuningas saatuani vähän pillua.
Pidät automaattisena itsestäänselvyytenä, että "nörtit" ovat alempiarvoisempaa jengiä
Valtavirran mielipide.
Olenko missään kohdassa koskaan oikeasti sanonut, etten arvostaisi näitä "nörttejä" ja heidän taitojaan?
Mun tarvis varmaan nyt penkoa sun viestihistoria? No joo, oletko myöskään missään kohtaa koskaan oikeasti sanonut, että arvostat? Sano sä, muistat varmaan paremmin kuin mä. Ehkä sä ootkin.
Ja eikös tämä asia kohdistu silloin myös itseeni, jos kerran tätä nörttiporukkaa olen ollut? Ja eikös se kohdistu itseeni myös silloin, jos sanon ettei minulla ole enää (näitä lahjakkaita, joskin nörtähtäviä) kavereita?
No ei kohdistu, koska sillä kommentillasi luit itsesi irti porukasta ja asetuit sen yläpuolelle. "Nojoomutq se oli ironiaa"....
Jos nyt itsetunnosta lähdetään puhumaan, niin se, että sinä otat kevyen, "nörtteihin kohdistuvan ironian" itseesi noin käsittämättömän katkerasti, on jotain aika surullista.
Itsetunnosta "lähdetään" puhumaan nyt vasta vai? Jaa. Mitäs jos puhuttaisin edes kerran sinun itsetunnostasi? Egosi oli taannoin kittana, kerroit joskus, ja nyt se on kuin teekkarin virtsarakko vappuna. Koita hei löytää semmoinen kultainen keskitie.
Sillä, että tykkään vittuilla tyhmemmilleni, ei ole mitään tekemistä itsetuntoni kanssa. Ainoastaan sen kanssa että olen vittumainen.
Onko ihan pakko? Pelkäätkö sä että lakkaat olemasta olemassa jollet vittuile ihmisille, tai jotain? Voisit käydä jollain "miten keskustelen ihmisten kanssa vittuilematta" -alkeiskurssilla.
Ja jos nyt ei vieläkään tullut selväksi ...
Oli ihan selvää alusta alkaen. Työnnä vaan se vittuilurautalanka perseeseesi.

Vittuile ihmisille, erityisesti nörttikavereillesi, vähemmän. Pyydän.
Herra Manala

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

AarneAnkka kirjoitti:Mitäs jos puhuttaisin edes kerran sinun itsetunnostasi? Egosi oli taannoin kittana, kerroit joskus, ja nyt se on kuin teekkarin virtsarakko vappuna. Koita hei löytää semmoinen kultainen keskitie.
Muistan ainoastaan joskus maininneeni, että petetyksi tulemisen ja siitä johtuneen sinkkumurehtimisen jälkeen oli tunne (kuulemma ihan luonnollista!) ettei juuri kelpaisi kellekään. Ja kyllähän se ulospäin näkyy. Sillä ei nyt kuitenkaan ole mitään tekemistä yleisen itsetunnon kanssa, joka ei ole sidottuna mihinkään tunne-elämän kriisitilanteisiin. Vai viittaatko johonkin muuhun sanomiseeni?
AarneAnkka kirjoitti:Voisit käydä jollain "miten keskustelen ihmisten kanssa vittuilematta" -alkeiskurssilla.
Tulisiko minusta sitten keskustelijana kaltaisesi mussukka? Ei kiitos.
AarneAnkka kirjoitti:Vittuile ihmisille, erityisesti nörttikavereillesi, vähemmän. Pyydän.
En jaksa. Rakastan itseäni vähän liikaa, junous.
AarneAnkka

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Herra Manala kirjoitti:Vai viittaatko johonkin muuhun sanomiseeni?
Kyllä. Se oli yksityisviesti. Eli ei siitä enempää, without your consent.
Sillä ei nyt kuitenkaan ole mitään tekemistä yleisen itsetunnon kanssa, joka ei ole sidottuna mihinkään tunne-elämän kriisitilanteisiin.
Et voi kuitenkaan kiistää etteikö sillä olisi vaikutusta itsetuntoon.
Tulisiko minusta sitten keskustelijana kaltaisesi mussukka? Ei kiitos.
Pitääks mun ruveta vittuilemaan, häh?
En jaksa. Rakastan itseäni vähän liikaa, junous.
Jos rakaistaisit itseäsi oikeasti tarpeeksi, kykenisit elämään normaalia elämää ja olemaan vittuilematta toisille. Hei hellanlettas, tinttarallaa! :h: :dream: :pikkugee: :h:
nokkaelain

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

AarneAnkka kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Pidät automaattisena itsestäänselvyytenä, että "nörtit" ovat alempiarvoisempaa jengiä
Valtavirran mielipide.
Tästä tuli keskusteltua Asmien aikana. Kaverini ex-tyttöystävä (teekkari...) ei jaksanut osoittaa mitään kiinnostusta esim. hänen TaiKin lopputyönään tekemäänsä "VJ-kikkaretta" kohtaan, mutta aiemmin hänen maalatessaan tyttöystävä laittoi ruokaa ym. tuki kaikin tavoin.

No, tuo kaveri ei aio enää häpeillä työtään/harrastustaan. Se on toisen osapuolen rajoittuneisuutta, jos ei näe tuossa tarvittavaa luovuutta.
nokkaelain

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Muuten Assyistä jäi postiivinen fiilis, mutta vähän jäi harmittamaan se huono 4k-introista lämmitelty 64k-intro. (Josta en ole vastuussa:)

Noh. Em. kaveri rupesi eilen koodaamaan tyhjästä raytraceria. Viikon päästä pitäisi olla valmis demo Motorola Insideilla. Assyillä käyminen tuskin on kovin nörtimpää kuin nordea tuohon verrattuna :)
nokkaelain

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Herra Manala kirjoitti:Ja kyllä, olisin saanut myös tälle vuodelle vapaalipun.
Kyllä, täytyy myöntää, etten ollut tarpeeksi elite saadakseni vapaalipun. Nytkin se oli sen varassa, että kaveri piti esitelmän. Tosin lipun sain tällä kertaa suoraan Abyssilta, kun em. kaveri lähti YLEn haastatteluun.
Herra Manala

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

AarneAnkka kirjoitti:Pitääks mun ruveta vittuilemaan, häh?
RUAHHAHHAH!

Kuule. Mitäs jos vetäisit oikeen puutarhahanskat käteen ja kerrankin oikeen...oikeen...

...oikeen YRITTÄISIT!
AarneAnkka

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Herra Manala kirjoitti:YRITTÄISIT!
Emmä viitti. Sähän voisit vaikka loukkaantua. Mussukka.

Ota sen sijaan musta esimerkkiä ja ihaile miten saan pointtini läpi vittuilematta. Sähän menit niiden kohdalta ihan hiljaseks. Vaitiolo on sun kohdallasi myöntymisen merkki.
AarneAnkka

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

nokkaelain kirjoitti:Kaverini ex-tyttöystävä ei jaksanut osoittaa mitään kiinnostusta esim. hänen TaiKin lopputyönään tekemäänsä "VJ-kikkaretta" kohtaan
Ja mähän puolestani suorastaan kunnioitan, kadehdin ja arvostan ihmisiä jotka osaavat itse rakentaa koneita. Mä en ole rakentanut ainoatakaan. On se jännää miten eri taidoilla on niin paljon tai vähän rispektiä eri porukoiden keskuudessa.
Vastaa Viestiin