Assembly 2006

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut

Assemblyt

Totta kai menen!
3
9%
Ihan jees tapahtuma mutta henkkoht ei nappaa
15
45%
NÖRTTEJÄ!!! Meen sinne vetämään niitä turpiin, saatana!
4
12%
Ettämikä? EVVK.
11
33%
 
Ääniä yhteensä: 33

AarneAnkka

Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

... lähestyy uhkaavasti. Meinaatko mennä? Meinaatko jopa kilpailla jollain saralla?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Tuun vetämään teitä kaikkia turpaan!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Bliss

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mun kohdalla oikeesti kastia EVVK. Mikään ei voisi olla enempää EVVK kuin tuo :roll:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Bliss kirjoitti:Mun kohdalla oikeesti kastia EVVK. Mikään ei voisi olla enempää EVVK kuin tuo :roll:
Höps. Kokeilisit kerran.
Miulta taitaa jäädä edelleen assykokemus väliin, vetoan koulukiireisiin ja tyhjään lompakkoon. =P
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Bliss

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mylwin kirjoitti:Höps. Kokeilisit kerran.
Nörtit istuu yötäpäivää jossain hikisessä, pimeässä hallissa cociksen ja Batteryn voimalla ja elvistelee käsittämättömillä tietokonekokoonpanoilla? Ihan vitun houkuttelevalta kuulostaa. Menen mielummin hammaslääkäriin...
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Bliss kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Höps. Kokeilisit kerran.
Nörtit istuu yötäpäivää jossain hikisessä, pimeässä hallissa cociksen ja Batteryn voimalla ja elvistelee käsittämättömillä tietokonekokoonpanoilla? Ihan vitun houkuttelevalta kuulostaa. Menen mielummin hammaslääkäriin...
Ei kun niitä tietokonepelejä ja demoja ja musiikkia ja ja ja..
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
AarneAnkka

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Siis siellähän kilpaillaan jopa luovilla, taiteellisilla tuotoksilla. Siellä on musiikkikilpailu (sekä instrumentaali- että vokaali), grafiikkakilpailu, animaatiokilpailu, demokilpailu... ja sekalaista muuta. Ei se mitään ihan täyttä ajanhukkaa ole, näin kulttuurillisessa mielessä. Minunkin työpaikkani juuret ovat osittain tässä skenessä.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Kerran kavin katsomassa mestan, eika ole kauhea hinku uudelleen.
Riittaa kun joka vuosi olen tekemassa yhden kilapilun taustahommia.
Sinkkumatti

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Tää menee kyllä samaan kategeoriaan, ravien, koira ja kissanäyttelyiden, sekä kansantanhuesitysten kanssa. :kontrolli:
nokkaelain

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

AarneAnkka kirjoitti:Meinaatko mennä? Meinaatko jopa kilpailla jollain saralla?
Tarkoitus olisi (mennä.) Joka vuosi olen tainnut -94 alkaen olla paikalla. Asm'93:llekin oli tarkoitus tulla, mutta tieto päivämääristä ei ehtinyt ajoissa :(

Taitaa olla '02 , kun olen viimeksi johonkin osallistunut (intro, joka ei juurikaan toiminut kompossa). Harmittaa vähän oma saamattomuus, kun yksi muusikkokaverikin osallistui viime vuonna molempiin musakompoihin ja teki demon (tai kaksikin:). Vähän se latistaa odotuksia, kun toinen kaveri ei vaivautunut kasaamaan introja edellisvuosien tapaan, osaksi muilla kuin Windowsissa toimivilla osallistumista koskevien sääntömuutosten takia.
SikaMika

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kyllä minäkin mieluummin seurustelisin illan Bandidoksien kanssa Hell's Angels -liivi ylläni kuin tuonne menisin. En tunne olevani ihan samalla aaltopituudella ihmisten kanssa, jotka runkkaavat suu vaahdossa jonkin koneen tai pelin hienouden kiihottamina!
Herra Manala

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Joo ei tänä vuonna. Jospa ensi vuodeksi jaksaisi vaikka tehdä jonkun oman kilpailutuotteen vokaaliin ihan itse sävellettynä, sanotettuna, sovitettuna ja jodlattuna. Vaatii vaan aikaa ja paneutumista. Olen huono aloittamaan tuollaisten "turhien" juttujen tekemistä, mutta sitten kun aloitan, niin perfektionismi vie kyllä mennessään, ja hommasta tulee jopa rasittavaa pilkunviilausta.
mustakikkeli

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Joo ei missään tapauksessa tuollaista nördeilyä! Kertaakaan ei ole tullut käytyä, aivan niin suurta mielenkiintoa en ole sitä kohtaan tuntenut. Tuota mieluummin voisin harkita jopa kavereiden kanssa ryyppyreissua Unkariin, tai käydä juomassa pari hapanta Tavastialla. Edes ne eivät ole yhtä typeriä ajanviettotapoja kuin nördeily hikisessä ja rasvaisessa laumassa. Tai no, yhtä typeriä oikeastaan molemmat, ja Assembly tulisi halvemmaksikin.

Kokonaan toinen asia tosin on se että silloin tällöin olen kyllä ihastellut ihan omalta kotikoneellani, millaisia tuotoksia tuolta Assemblystä on putkahdellut. Eikös ne aika pian ilmesty jonnekin nettiin? Puhutaan harrastelijavoimin tehdyistä upean näköisistä ja kuuloisista videotaideteoksista joihin ei ole yritetty väkisin pykätä mukaan naistutkielmaa tai kollaasia elämän surkeudesta, kuten "oikeiden" taiteilijoiden töissä. Lisäpointtina kai että ne vieläpä pyörivät reaaliaikaisina. Tosin pelkäänpä ettei koneeni ole enää tarpeeksi tehokas pyörittämään tämänvuotisia tuotoksia, joten taitaa jäädä tällä kertaa imuttelematta.

Aarnenkin nimen olen joskus pongannut eräästä kansainvälisestikin tunnetusta demosta, tuntui että mähän tunnen jonkun melkein-julkkiksen.
AarneAnkka

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

En aio olla siellä koko aikaa, eikä mulla ole siellä konepaikkaa. Hullu nyt olisi jos siellä yöpyisi auton omistavana pks:n asukkaana. Aion käydä katsomassa compot ja osallistua musiikkituomaristoon. Muu aika täytettäköön muulla ajanvietteellä.
nokkaelain

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Olen jo paikanpäällä. Muuten ei tulisi mieleenkään tulla kökkimään tänne tähän aikaan, mutta kaveria pyydettiin YLEn haastatteluun, joten täytyi vaivautua (ja auton parkkeerausongelmaan sai samalla lopullisen ratkaisun.)
mustakikkeli kirjoitti:Kertaakaan ei ole tullut käytyä, aivan niin suurta mielenkiintoa en ole sitä kohtaan tuntenut. Tuota mieluummin voisin harkita jopa kavereiden kanssa ryyppyreissua Unkariin, tai käydä juomassa pari hapanta Tavastialla. Edes ne eivät ole yhtä typeriä ajanviettotapoja kuin nördeily hikisessä ja rasvaisessa laumassa. Tai no, yhtä typeriä oikeastaan molemmat, ja Assembly tulisi halvemmaksikin.
Halvaksi tämä ainakin tulee. Lipustakaan en maksanut mitään. Hikisiä nörttejä ei jaksa katsella kuin ohimennen. Ja en muista koska olisin viimeksi ollut yötä itse tapahtumapaikalla. Vanhojen skeneukkojen Boozemblytkään eivät ole inspiroineet.

Aika korkea kynnys voi tosiaan olla käymiseen, jos ei tule tuttuja tapaamaan, ja ei ole ylikiinnostunut verkkopelaamisesta.
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Canine »

Mikä helvetti? Never ever.
Not only is life a bitch, it has puppies
mustakikkeli

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Pitäisköhän sittenkin lähteä? Kerta se ois ensimmäinen, ja kun ne sieltä ilmaantuvat tuotokset (audio/video-taideteokset) kiinnostavat kuitenkin hieman; tosin ne saa myös käymättä itse paikalla.

Tuli vaan tällainen mielihalu koska tuo tuntuu olevan aika extremeä kun suunnilleen kukaan muu ei ole kokeillut, monet eivät edes tiedä mistä on kyse. Tavikset käyvät Tavastialla, tosimiehet tunkevat suoraan Assyyn (lausutaan "perseeseen").

(Niin ja tähän väliin pitää tietenkin muistaa mainita että en tietenkään olisi menossa jos tapaisin viikonloppuna Ihastustani, mutta kun tapaan häntä seuraavan kerran vasta ensi viikolla, joten sikäli voisi olla aikaa, miinus lauantain muuttoapuna toimiminen. En tiedä olisiko Ihastustani kiinnostanut tällaiset Ass-leikit. Pitääpä kysäistä joskus makuuhuoneen puolella.)

Aarne, vapareita? ;)
AarneAnkka

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

mustakikkeli kirjoitti:Aarne, vapareita? ;)
Öö... yksi kaveri Turusta ehti jo apustaa sen yhden avec-vaparin joka minulle myönnettiin. Valitan. :|
mustakikkeli

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Fäck! My Assy! Pitänee miettiä uuvestaan...
Herra Manala

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Koskahan olisin viimeksi maksanut assemblyille sisään. Öyhm. Varmaan joskus viime vuosituhannella. Vaan enpä ole ollut yhteyksissä paljoakaan vanhoihin nörttikavereihin (mut on dissattu joukosta, koska oon alkanu harrastamaan naisia), joten nykyisellään vaparit ovat vähän enemmän kiven alla.
AarneAnkka

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Herra Manala kirjoitti:Koskahan olisin viimeksi maksanut assemblyille sisään. Öyhm. Varmaan joskus viime vuosituhannella.
Minulla ei ole viime kertaa.
Vaan enpä ole ollut yhteyksissä paljoakaan vanhoihin nörttikavereihin (mut on dissattu joukosta, koska oon alkanu harrastamaan naisia)
Älä unohda kuka olet ollut. Omaa menneisyyttäsi väheksyvä ulkokultainen omakehusi haisee tänne asti. :laatta: Opettele tapailemaan niitä hyvän maun rajoja vähän maltillisemmin, niin ehkä rupean taas pitämään sinua ihan jees kaverina.

Mutta aiheeseen. Molemmat musiikkituomarointitilaisuudet ovat näköjään aika hankalaan aikaan, toinen on ihan kohta (10:30) jolloin olen juuri ja juuri päässyt pelaamasta sählyä(!), kun taas toinen on päällekkäin ensimmäisen musiikkikilpailun finaalin kanssa. Voi rähmä, pitää kai sitten jättää tuomarointi väliin?
AarneAnkka

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

mustakikkeli kirjoitti:upean näköisistä ja kuuloisista videotaideteoksista joihin ei ole yritetty väkisin pykätä mukaan naistutkielmaa
Ööm, itse asiassa grafiikkakilpailuissa (ja usein demoissakin) on niitä "naistutkielmia" vähän liiankin kanssa. :)
Herra Manala

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

AarneAnkka kirjoitti:Älä unohda kuka olet ollut. Omaa menneisyyttäsi väheksyvä ulkokultainen omakehusi haisee tänne asti. :laatta: Opettele tapailemaan niitä hyvän maun rajoja vähän maltillisemmin, niin ehkä rupean taas pitämään sinua ihan jees kaverina.
Ööö. Kuka mä olen ollut?
Edith

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tossa ei oo mulle sopivaa äänestysvaihtoehtoa.
nokkaelain

Re: Assembly 2006

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Ehdin vaihteeksi paikalle. Eilen oltiin uimassa päivällä ja illalla tulimme katsomaan pari seminaariesitelmää ja GameDev-kilpailun, koska toinen em. kavereista oli osallistunut siihen. Tänään kävimme mm. jousiampumassa ja tulimme Assyille nyt illalla kymmeneksi musakompon alkuun.

Tuossa käynnissä olevassa instrumentaalimusakompossa ehti jo tulla em. tyypin tuotos. Epämusikaalisenakin sanoisin, ettei huono. Demonkin tuo teki ja toinenkin kaveri löysäsi vähän itsekritiikkiä ja jaksoi sittenkin hakata kasaan jonkinlaisen 64k-intron tänään.
Vastaa Viestiin