Ongelma käyttäjätilien ja netin kanssa

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Ongelma käyttäjätilien ja netin kanssa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Osaisittekohan te suuret ja palvomani nörttigurut auttaa, kun havaitsin eilen, ettei Windowsissa Vieras-käyttäjätilini kautta netti oikein toimi. Siellä omalla puolellani toimii moitteettomasti, mutta vieraspuolella takkuaa eikä suostu näyttämään esim. Kitinää. Tekaisin varmuuden vuoksi vielä alusta asti ihan uudenkin käyttäjätilin ja länttäsin sen jopa järjestelmänvalvojaksi, mutta netti vaan tökkii. Pihkura.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
isohaara

Re: Ongelma käyttäjätilien ja netin kanssa

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Oon menossa kylään. Tilin takaovet mulle sit privaan, kiits!
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Ongelma käyttäjätilien ja netin kanssa

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

VITTU MÄ OON KÄSI!!

Mitä ilmeisimminkin (tai mistä vitusta minä tiedän!) täällä samantyyppinen ongelma ja olisin erittäin kiitollinen jos joku teistä viisaammista osaisi minuakin auttaa!!

Eilen illalla mulle kävi siis niin, että yhtäkkiä tulikettu irtisanoutui yhteistyöstä. Ensin jumi netti ja yleensä siihen on auttanut niinkin alkeellinen toimenpide korjaukseksi kuin laittaa selain ja yhteys poikki ja uudesti päälle. Tätä yritin nytkin mutta senpä jälkeen kone herjaa, että käyttäjä Sanna on jo aktiivinen ja ei voida aukaista hänelle mitään. Vittu, enkä ollut aktiivinen! No, nettiin piti päästä niin sitten siinä oli sellainen vaihtoehto, että luo uusi käyttäjäprofiili ja luopasin siinä sitten tilin vieras. Se toimi kyllä (toimii edelleen, nytkin sillä sisuksissa) mutta nyt ei sitten toimi mitkään aiemmi asetetut kirjanmerkit sun muut (vitunmoinen läjä suoria linkkejä eri sivustoille siis hukassa!). Enkä saa tätä nyt mistään muutetua niin, että käyttäjä olis taas Sanna. MIKSI, OI MIKSI? Yritin jo käyttäjän uloskirjautumista mutta siellä niitä vaihtoehtoja ollut ainakaan, sitä ei siis kannata ainakaan ehdottaa enää..

AUTTAKEE, OOTTE TE ENNENKIN AUTTANEET!

KAIKKIA MUITA AUTATTE AINA MUTTA MUA ETTE IKINÄ!
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ongelma käyttäjätilien ja netin kanssa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

KisSandra kirjoitti:VITTU MÄ OON KÄSI!!

Mitä ilmeisimminkin (tai mistä vitusta minä tiedän!) täällä samantyyppinen ongelma ja olisin erittäin kiitollinen jos joku teistä viisaammista osaisi minuakin auttaa!!
Pystyisiksää tekemään sen 'järjestelmän palauttaminen' -jutun sieltä 'ohje- ja tukipalvelut' tai sitten 'ohjauspaneeli --> suorituskyky ja ylläpito'..? Voisko se auttaa? Se ainakin kumoaa kaikki vaikkapa vahingossa tehdyt muutokset. Voihan se olla kyllä että se on vaan jotenkin hetkellisesti sekopäissään sen sun kettus, sit yhtäkkiä se taas toimii.. Nimim. kokemusta löytyy moisestakin
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Ongelma käyttäjätilien ja netin kanssa

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

irmelianneli kirjoitti:Pystyisiksää tekemään sen 'järjestelmän palauttaminen' -jutun sieltä 'ohje- ja tukipalvelut'
Kiitos ia! Tuota kokeilin ja rukoilin et toimis :pliis: ja toimihan se :jee:
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Vastaa Viestiin