Ostaako PS2?

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
pertzi

Ostaako PS2?

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Mieleni tekisi ostaa PS2, mutta en oikein tiedä. Kannattaisiko kuitenkin odottaa? Odotus vaan saattaisi venyä, sillä XBOX ei kelpaa. Vaikeuksia, vaikeuksia...

p.
ninnithequeen

Re: Ostaako PS2?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No tietysti. Meillä semmonen ollu jo yli vuoden, eikä ukko tulis toimeen ilman :roll:
Tosin meille se hankittiin vain siksi, että Silent Hill 2:sta ei saanut PS1:selle :D
slam

Re: Ostaako PS2?

Viesti Kirjoittaja slam »

Osta pois, jos et käytä sosiaalitoimesta saatavia ostokortteja, jotka kelpaavat lähinnä ruokakauppaan ja kaljaa niilä myöskään tuskin saa...
tuulenpuiska

Re: Ostaako PS2?

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Mitä sä haluat siitä pelikoneesta? Pelikonsoli on juuri niin hyvä kuin sen pelit. Jos PS2-plattalle ei ole mieleisiäsi pelejä niin tuskin kandee hommata. PS2 kyl sisältää muitakin ominaisuuksia mutta tuskin oot ostamassa sitä niitten takia..
ninnithequeen

Re: Ostaako PS2?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

tuulenpuiska kirjoitti:Mitä sä haluat siitä pelikoneesta? Pelikonsoli on juuri niin hyvä kuin sen pelit. Jos PS2-plattalle ei ole mieleisiäsi pelejä niin tuskin kandee hommata. PS2 kyl sisältää muitakin ominaisuuksia mutta tuskin oot ostamassa sitä niitten takia..
DVD on ihan kätsä siinä, vaikka meillä PS2 onkin makuuhuoneessa ja kytkettynä matkatelevisioon :D
Tuohipää

Re: Ostaako PS2?

Viesti Kirjoittaja Tuohipää »

Eikö se pleikkari3 ole jo oven takana?
Venaa hetki ja osta se tai kakkonen sitten käytettynä ilmaiseksi.
ninnithequeen

Re: Ostaako PS2?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tuohipää kirjoitti:Eikö se pleikkari3 ole jo oven takana?
Venaa hetki ja osta se tai kakkonen sitten käytettynä ilmaiseksi.
Mitäs kaikkea uutta siinä kolmosessa olikaan?
Tuohipää

Re: Ostaako PS2?

Viesti Kirjoittaja Tuohipää »

ninnithequeen kirjoitti: Mitäs kaikkea uutta siinä kolmosessa olikaan?
No Aarne tai joku siitä postasi tänne tai edelliseen kityyn, että graffat on paremmat kuin missään tän hetkisessä PC:ssä. Mutta ne itse pelit on sitten sitä genreä mikä ei meikäläistä kiinnosta, kosk' oon strategia & simulaattoriheebo enimmäkseen. Mutta se joku autopeli mikä olikaan (vaikka tais sitten olla esirenderöity) näytti kyllä ihan törkeän hyvältä, vaik en itse kyllä jaksaisi moista viikonloppua enempää pelata... ei oo konsolit mun juttu.
Yönmustaritari

Re: Ostaako PS2?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

pertzi kirjoitti:Mieleni tekisi ostaa PS2, mutta en oikein tiedä. Kannattaisiko kuitenkin odottaa? Odotus vaan saattaisi venyä, sillä XBOX ei kelpaa. Vaikeuksia, vaikeuksia...

p.
Miten niin EI KELPAA!!!!

Paskapää. No jo nyt on vittu jos ei kelpaa. Haista paska.
pertzi

Re: Ostaako PS2?

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Yönmustaritari kirjoitti:
pertzi kirjoitti:Mieleni tekisi ostaa PS2, mutta en oikein tiedä. Kannattaisiko kuitenkin odottaa? Odotus vaan saattaisi venyä, sillä XBOX ei kelpaa. Vaikeuksia, vaikeuksia...

p.
Miten niin EI KELPAA!!!!

Paskapää. No jo nyt on vittu jos ei kelpaa. Haista paska.
Hehheh. Itse vehkeessä ei ole mitään vikaa, mutta tämän paikan pomo (en minä) haluaa sellaisia pelejä, joita ei ole Microsoftin ihmetuotteessa. Niinpä se on sitten pleikkari tai ei mitään.

PS3:n odottamisessa voisi olla järkeä, mutta toisaalta odotus voi venyä. Eikös se ole tulossa joskus vuoden kuluttua vai miten?

p.
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Ostaako PS2?

Viesti Kirjoittaja snowmen »

No tottakai kannattaa käydä ostaa ps2 niin ei ole enään vapaaajan ongelmia!
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
1108

Re: Ostaako PS2?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Yönmustaritari kirjoitti:
pertzi kirjoitti:Mieleni tekisi ostaa PS2, mutta en oikein tiedä. Kannattaisiko kuitenkin odottaa? Odotus vaan saattaisi venyä, sillä XBOX ei kelpaa. Vaikeuksia, vaikeuksia...

p.
Miten niin EI KELPAA!!!!

Paskapää. No jo nyt on vittu jos ei kelpaa. Haista paska.
Samaa mieltä. PS2 omaa yhden pelin ylitse muiden GT4, ainoa syy olisi ostaa kyseinen konsoli olisi juuri tuo peli. Mutta ennemmin XBOX, prkle helpompi modattava...
Herra Manala

Re: Ostaako PS2?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Antakaa vain rahanne ÄksPoksille ja Pill Katesille, koska on sanomattakin selvää, että Microsoftin ohjelmointisuunnittelu- ja kehitysosaston rahoitus on aivan liian surkea. Ei tarvitse kuin käyttää windowsia ja tuijottaa uuden windows vistan laitteistovaatimuksia ymmärtääkseen tämän.

Miksi muut saa 3D-GUI:n toimimaan myös alle 256 megan näyttömuistilla mutta Microsoft ei saa? Miksi muut saa todellisen threadaavan moniajon pelaamaan alle 2 Gigatavun keskusmuistilla mutta Microsoft ei saa?

Miksi kaikki Microsoftin tuotteet ovat täynnä tietoturva-aukkoja, ovat helvetin bugisia ja hankalakäyttöisiä ja yleensäkin perseestä? Sen täytyy vain johtua siitä että XBOXia ei osteta tarpeeksi.
Hebuli

Re: Ostaako PS2?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Äiti sanoi: "Älä osta", isi sanoi "Osta vaan".
pertzi kirjoitti:Hehheh. Itse vehkeessä ei ole mitään vikaa, mutta tämän paikan pomo (en minä) haluaa sellaisia pelejä, joita ei ole Microsoftin ihmetuotteessa. Niinpä se on sitten pleikkari tai ei mitään.
Niin mitä lisäapua sitten tarvitsit päätöksenteossa?
PS3:n odottamisessa voisi olla järkeä, mutta toisaalta odotus voi venyä. Eikös se ole tulossa joskus vuoden kuluttua vai miten?
PS3:n odottamisessa ei mielestäni ole järkeä, koska uusissa konsoleissa on aina tuntunut olevan lastentauteja alussa (ekan Playstationin ylikuumenemisongelmat, PS2:lla taisi aluksi olla samoja juttuja, ja lisäksi itsekseen rikkoutuva DVD-asema, kun piirit kärähtävät), joten kannattaa antaa muiden käyttäjien toimia lastentautien testaajina.

Lisäksi uusi konsoli maksaa aina alussa hunajaa, eikä sille kuitenkaan saa juurikaan kiinnostavia uusia pelejä. PS2:lle löytyy sentään jo nyt iso valikoima pelejä, ja niitä saa suht halvallakin divareista käytettyinä yms.

Eli PS2 vaan tilaukseen siitä. Jos haluaa modatun PS2:n jolla pystyy katsomaan DVD:eitä myös RGB-piuhan läpi (=parempi kuvanlaatu) ja pelaamaan varmuuskopioita ja muuta mukavaa lisäkäyttöä, kannattaa laittaa kone tilaukseen samantien, ennenkuin uusi tekijänoikeuslaki tulee voimaan ja tekee modien myynnin laittomaksi. www.konsolipiste.com tai www.hevnet.com (jälkimmäinen ilmoittikin jokin aika sitten lopettelevansa toimintaansa, ilmeisesti tuon tulossa olevan lain takia). Itse pistin viime viikolla tilaukseen sukulaislapsille modatun PS2:n, joululahjaksi...
pertzi

Re: Ostaako PS2?

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Hebuli kirjoitti:Äiti sanoi: "Älä osta", isi sanoi "Osta vaan".
pertzi kirjoitti:Hehheh. Itse vehkeessä ei ole mitään vikaa, mutta tämän paikan pomo (en minä) haluaa sellaisia pelejä, joita ei ole Microsoftin ihmetuotteessa. Niinpä se on sitten pleikkari tai ei mitään.
Niin mitä lisäapua sitten tarvitsit päätöksenteossa?
Ostaako vai eikö ostaa, kas siinäpä pulma -apua. Eli siis vaihtoehdot ovat hankkia PS2 tai olla toistaiseksi ilman konsolia. Tähän taas jatkosi antoi aika hyvän vastauksen:
Hebuli kirjoitti:
pertzi kirjoitti:PS3:n odottamisessa voisi olla järkeä, mutta toisaalta odotus voi venyä. Eikös se ole tulossa joskus vuoden kuluttua vai miten?
PS3:n odottamisessa ei mielestäni ole järkeä... (jne. Loput editoitu pois)
Kiitokset Hebuli, juuri tällaista tietoa tarvitsin päätökseni tueksi. Taitaa olla PS2 tulossa kotiin...


p.
Hebuli

Re: Ostaako PS2?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Herra Manala kirjoitti:Antakaa vain rahanne ÄksPoksille ja Pill Katesille, koska on sanomattakin selvää, että Microsoftin ohjelmointisuunnittelu- ja kehitysosaston rahoitus on aivan liian surkea.
Jos haluaa aiheuttaa tappiota Microsoftille, kannattaa ostaa (modattu) XBox esim. mediasoittimeksi tai halvaksi Linux-vempeleeksi, mutta ei osta sille pelejä. MS myy XBoxeja tappiolla, ja toivoo saavansa rahat vetämällä välistä pelien myynnissä.
Exsat

Re: Ostaako PS2?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

pertzi kirjoitti:Taitaa olla PS2 tulossa kotiin...
Sä et ole vielä oppinut käyttämään lapsivalttikorttia? Nyt on SE hetki, kun voi hyvällä omallatunnolla ostaa ne autoradat, radio-ohjattavat, pelikonsolit ja muut lelut, joita tekee mieli mutta ei itselle kehtaa. Kaverin muksulle on tullut Aku Ankka alle vuoden ikäisestä, ja pleikkarinkin se tarvitsi jo parivuotiaana.

Äiti ja isi voivat tietenkin käyttää laitteita ym. siihen asti, että muksu niistä kiinnostuu, etteivät ihan hukkaan mene.. :wink:
pertzi

Re: Ostaako PS2?

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Exsat kirjoitti:
pertzi kirjoitti:Taitaa olla PS2 tulossa kotiin...
Sä et ole vielä oppinut käyttämään lapsivalttikorttia? Nyt on SE hetki, kun voi hyvällä omallatunnolla ostaa ne autoradat, radio-ohjattavat, pelikonsolit ja muut lelut, joita tekee mieli mutta ei itselle kehtaa. Kaverin muksulle on tullut Aku Ankka alle vuoden ikäisestä, ja pleikkarinkin se tarvitsi jo parivuotiaana.
Mulla on selvästi vielä paljon oppimista näistä jutuista.

p.
Herra Manala

Re: Ostaako PS2?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

pertzi kirjoitti:Taitaa olla PS2 tulossa kotiin...
pertzi kirjoitti:...tämän paikan pomo (en minä)...
Say what? Hankit PS2:n kotiisi, jossa et kuitenkaan ole pomo?
pertzi

Re: Ostaako PS2?

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Herra Manala kirjoitti:
pertzi kirjoitti:Taitaa olla PS2 tulossa kotiin...
pertzi kirjoitti:...tämän paikan pomo (en minä)...
Say what? Hankit PS2:n kotiisi, jossa et kuitenkaan ole pomo?
Sitä kutsutaan perheeksi. :)

Kiitokset kaikille hyvistä vihjeistä. PS2 on aika varmasti tulossa.

p.
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: Ostaako PS2?

Viesti Kirjoittaja mozart »

Omistan PS2:en ja useita ns. lasten pelejä :D Parhaita.

Ja vannon tanssipelien nimeen :twisted:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ostaako PS2?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

PS2 on hyvä pelikone vielä useita vuosia eteenpäin niin kuin PS:kin oli. Strategiapelejä ei löydy, mutta japanilaisia roolipelejä, urheilua, mättöä ja kaikenlaisia erikoisjuttuja sitäkin enemmän. Ei näy Disgaeaa PC:lle ja Metal Gear Solid 3:sta saanee odottaa myös pitkään. Resident Evilit aloittivat Pleikkarilla kauan ennen kuin niitä ilmestyi muille alustoille.

Ennen kaikkea yhteensopivuusongelmia ei ole, pelit pelittävät niin kuin tekevät, ilman päivityksiä ohjelmaan ja koneeseen. Sen verran paljon hyvää kamaa koneelle löytyy, että ostamaan vain. PC on myös hyvä kone, mutta päivittäminen ärsyttää, varsinkin kun nyt olisi (taas) sen aika.

Btw kannattaa ostaa samalla Gamecube, sillä sille on muutamia pelejä, joita ei muille alustoille ilmesty [esim. Harvest Moon, Rogue Leader, Resident Evil 4 (no on se jo PS2:lle, mutta grafiikka ei vastaa Cubea) ja tietysti Eternal, ei Erection, vaan Darkness].
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin