Acrobat-lisäkäikäle PitStop

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Sheetlord

Acrobat-lisäkäikäle PitStop

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Kehuuvat, että tällä pystyisi muokkaamaan PDF-tiedostoja kohtuu monipuolisesti. Onko kukaan mahd tutustunut tähän? Saatavana sekä win että mac.

http://www.thepowerxchange.com/pdf_wiza ... _prd1.html
JakeBlues

Re: Acrobat-lisäkäikäle PitStop

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Minähän en ole mikään mainosmies, mutta sen sanon, että jos joutuu paljon käpistelemään PDF –tiedostoja, niin PitStop on ehta työkalu. Itse olen ollut hyvin tyytyväinen palikan osaan nimeltään Action List Panel. Paneeliin voi työstää itselleen moninaisia komentosarjoja jonka avulla voi yhdellä napin painalluksella muutta vaikka 300 sivuisen dokumentin tietyt ominaisuudet kerrallaan. Listalta löytyy jo valmiina hyödyllisiä työkaluja ja pienellä vaivalla niitä räätälöi itselleen lisää omien tarpeiden mukaan. Työnkulku nopeutuu merkittävästi jos näkee vähän vaivaa rakennella automatiikka. Noh, PitStopin ominaisuudethan varmaan olet varmaan selannut läpi ja tiedät mitä tarjolla on – ja ominaisuuksiahan riittää. Voin vain kertoa oman näkemykseni siitä, vastaako tuote lupauksia – kyllä vastaa! Hinnaltaanhan se on kova, eli jos kyse ei ole muusta kuin että haluaa päästä editoimaan tekstejä PDF –dokumentista, niin silloin kannattaa turvautua halvempiin ratkaisuihin. Jos vaikka omaa Adoben Creative Suiten, niin kyllähän PDF:n pilkkoo atomeiksi oikeen oivasti pelkällä Illullakin. PitStop on raskaansarjan PDF-työkalu ja hyvinkin hyödyllinen kun hakee tehokkuutta PDF-työnkulkuun.

Tämän lisäksi olen olen tavan takaa joutunut turvautumaan työkaluun nimeltään PDF Password Remover v2.5. Joillakin kun on tapana salata PDF-dokumenttinsa, unohtaa kertoa salaisuuden eteenpäin ja sulkea puhelimensa virka-ajan jälkeen. Muutama harmaa hius vähemmän tämän työkalun ansiosta. Kjeh kjeh.
Vastaa Viestiin