Kamera ja digiboksi

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Tsaari

Kamera ja digiboksi

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Vanha kamera tuli taipaleensa päähän ja nyt olisi tarkoitus hankkia uusi tilalle. Tällaisen Canonin olen aikeissa ostaa. Osaako joku asiaan vihkiytynyt kertoa, että olisiko tämä ominaisuuksiltaan kaikin puolin hyvä ostos kun kamera tulee ns. normaaliin tavis-räpsimiseen.

Kun kerran ostohysteria on päällä niin samalla aion päivittää didgiboksini. Tällaisen
Handanin olen suunnitellut ostavani. Samat kysymykset kuin kameranikin osalta, eli asiaan perehtyneemmät voisivat kertoa mielipiteensä tästäkin kapineesta.
Nasalspray

Re: Kamera ja digiboksi

Viesti Kirjoittaja Nasalspray »

Tsaari kirjoitti:Vanha kamera tuli taipaleensa päähän ja nyt olisi tarkoitus hankkia uusi tilalle. Tällaisen Canonin olen aikeissa ostaa. Osaako joku asiaan vihkiytynyt kertoa, että olisiko tämä ominaisuuksiltaan kaikin puolin hyvä ostos kun kamera tulee ns. normaaliin tavis-räpsimiseen.
Minulla on tuo kamera. Mitään valittamista ei ole ollut, kuvanlaatu on hyvä, toiminta nopeaa ja kontrollit yksinkertaiset. Lisäksi kääntyvä näyttö on erinomainen yllättävän monessa tilanteessa ja sormiparistokäyttöisyys tekee siitä maailmalla helpon. Hinta-laatusuhde kameralla on mielestäni hyvä. Ainoa miinus tulee muovisesta jalustan kiinnityskierteestä. Vastaavantyyppisistä kameroista mielestäni "best buy", muitakin on kokeiltu.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kamera ja digiboksi

Viesti Kirjoittaja Think »

Tsaari kirjoitti:Vanha kamera tuli taipaleensa päähän ja nyt olisi tarkoitus hankkia uusi tilalle. Tällaisen Canonin olen aikeissa ostaa. Osaako joku asiaan vihkiytynyt kertoa, että olisiko tämä ominaisuuksiltaan kaikin puolin hyvä ostos kun kamera tulee ns. normaaliin tavis-räpsimiseen.
Canonin järjestelmäkameroita noin kymmenisen kappaletta omistaneena (tuota S3:sta vain kokeilleena) sanoisin, että jos kameran koko ei haittaa niin kyllä tuo oikein hyvä ostos on. Toimisi ihan hyvin aavistuksen vaativammassakin käytössä kuin perusräpsinnässä. Gigan muistikortti tuohon mukaan (jos kuvaa JPEG:lle) niin pärjää aika kivasti.
Ovela kuin orgasmi
eps

Re: Kamera ja digiboksi

Viesti Kirjoittaja eps »

Tsaari kirjoitti:Vanha kamera tuli taipaleensa päähän ja nyt olisi tarkoitus hankkia uusi tilalle. Tällaisen Canonin olen aikeissa ostaa. Osaako joku asiaan vihkiytynyt kertoa, että olisiko tämä ominaisuuksiltaan kaikin puolin hyvä ostos kun kamera tulee ns. normaaliin tavis-räpsimiseen.
Täältä löytyy Canon Powershot S3 IS:n yksityiskohtainen arvio. Näyttäisi olevan ihan kelpo kamera. Jos tarvitsisin kameraa, saattaisin hyvinkin ostaa tämän.

e.
eps

Re: Kamera ja digiboksi

Viesti Kirjoittaja eps »

Tsaari kirjoitti: Kun kerran ostohysteria on päällä niin samalla aion päivittää didgiboksini. Tällaisen
Handanin olen suunnitellut ostavani. Samat kysymykset kuin kameranikin osalta, eli asiaan perehtyneemmät voisivat kertoa mielipiteensä tästäkin kapineesta.
Handan vaikuttaa myös ihan kelpo laitteelta. Tekniikan Maailman numerossa 22 oli digiboksien testi, mutta valitettavasti minulla ei enää ole sitä lehteä eikä TMNet suostu näyttämään noin uutta artikkelia ilman tukkua euroja. Muistaakseni Handan pärjäsi testissä vähintään kohtalaisesti ja luultavasti oikein hyvin.

Jos haluat viimeisen päälle olevan digiboksin, niin tämän hetken digiboksien Ferrari on ProCaster PVR-6300T. Laitetta myy (ja ilmeisesti myös valmistaa Topfieldin lisenssillä) Verkkokauppa.com, tuote 29051. Laitteesta on myös pienemmällä kovalevyllä varustettu sisarmalli ProCaster PVR-6200T. Näillä vehkeillä voi mm. tallentaa samaan aikaan neljältä eri kanavalta.

Niba aloitti noista vehkeistä aikanaan ketjun.

e.
CandyMan

Re: Kamera ja digiboksi

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

eps kirjoitti:Jos haluat viimeisen päälle olevan digiboksin, niin tämän hetken digiboksien Ferrari on ProCaster PVR-6300T. Laitetta myy (ja ilmeisesti myös valmistaa Topfieldin lisenssillä) Verkkokauppa.com, tuote 29051. Laitteesta on myös pienemmällä kovalevyllä varustettu sisarmalli ProCaster PVR-6200T. Näillä vehkeillä voi mm. tallentaa samaan aikaan neljältä eri kanavalta.
Käsittääkseni tuolla uudella vehkeellä ei ole mitään tekemistä Topfieldin kanssa. Sisuskalut ovat jonkun toisen valmistajan tällä kertaa.
nokkaelain

Re: Kamera ja digiboksi

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

CandyMan kirjoitti:Käsittääkseni tuolla uudella vehkeellä ei ole mitään tekemistä Topfieldin kanssa. Sisuskalut ovat jonkun toisen valmistajan tällä kertaa.
Sanovat keskustelupalstoilla, että se on korealainen Arion, erilaisilla kuorilla vaan.
Vastaa Viestiin