autokauppaa....

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

autokauppaa....

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Quarter

Re: autokauppaa....

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Jos noista pitää valita ni ooppeli... koska ranskalaisia ei tueta.
Joskin tolla on ajettu paljon ja iso kone syö paljon ja vielä vakuutuksetki on suurehkot...

Ota mielummin:
Opel
Opel
Volkkari
Opel
ninnithequeen

Re: autokauppaa....

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Alin tietty.

Se on punanen ja uusin :D
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: autokauppaa....

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Quarter kirjoitti:Jos noista pitää valita ni ooppeli... koska ranskalaisia ei tueta.
Miksei ranskalaisia tueta?
Ooppeöi mua kyllä enemmän himottais. Punanen tai metallin punanen.
Noi sun linkit oli huonoja, hakuehndot vanhentuneet. Volkkariin meni hermot kolme päivää sitten ja vaihtaisin sen pois...
Iso kone kyllä kuluttaa paljon, mut sillä pääsis lujaa...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Quarter

Re: autokauppaa....

Viesti Kirjoittaja Quarter »

mustaenkeli kirjoitti:
Quarter kirjoitti:Jos noista pitää valita ni ooppeli... koska ranskalaisia ei tueta.
Miksei ranskalaisia tueta?
Ooppeöi mua kyllä enemmän himottais. Punanen tai metallin punanen.
Noi sun linkit oli huonoja, hakuehndot vanhentuneet. Volkkariin meni hermot kolme päivää sitten ja vaihtaisin sen pois...
Iso kone kyllä kuluttaa paljon, mut sillä pääsis lujaa...
Uusiks.. autotalli.comin haku o vähä perseest..
Keltanen Opel
Hopee VW
Sininen Opel
Hopea Opel

ranskalaisia ei tueta koska niiden autot on kuraa. Liian monta tarinaa kuullu.. Ja VW on iha hyvä kunha se o uudempi. Ite ajelen -03 golfilla ja hyvin pelittää. Miks autolla pitää päästä miljoonaa ku nopeusrajotus on max. 120? Ohituskiihtyvyys ny on plussaa mut...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: autokauppaa....

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Quarter kirjoitti:Miks autolla pitää päästä miljoonaa ku nopeusrajotus on max. 120? Ohituskiihtyvyys ny on plussaa mut...
No se kiihtyvyyshän se, mutta järjellisesti ajateltuna ei sillä miljuunaa tartteis kyllä päästä....
Toi oranssi astra näytti ehkä eniten multa! Ehana... Mun mielestä auton kuuluisi olla persoonallinen. Varkauteen ei ois pitkä matka kattomaan...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Quarter

Re: autokauppaa....

Viesti Kirjoittaja Quarter »

mustaenkeli kirjoitti:
Quarter kirjoitti:Miks autolla pitää päästä miljoonaa ku nopeusrajotus on max. 120? Ohituskiihtyvyys ny on plussaa mut...
No se kiihtyvyyshän se, mutta järjellisesti ajateltuna ei sillä miljuunaa tartteis kyllä päästä....
Toi oranssi astra näytti ehkä eniten multa! Ehana... Mun mielestä auton kuuluisi olla persoonallinen. Varkauteen ei ois pitkä matka kattomaan...
Niinp :) Son hyvännäkönen. Joskin mun ruudulla se näyttää keltaselta...?
Se vika opeli ois hyvä ostos
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: autokauppaa....

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Quarter kirjoitti:Son hyvännäkönen. Joskin mun ruudulla se näyttää keltaselta...?
Se vika opeli ois hyvä ostos
Kyllä se munki ruudulla on keltanen. Mut ei sekään kyl haittais. Meiän koiraki tykkäis tuosta.... sillä se farkku ois huva.
Se vika ooppeli on harmaa, eikä siinä oo oikein persoonaa/särmää. Aika tylsän näkönen.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Quarter

Re: autokauppaa....

Viesti Kirjoittaja Quarter »

mustaenkeli kirjoitti:
Quarter kirjoitti:Son hyvännäkönen. Joskin mun ruudulla se näyttää keltaselta...?
Se vika opeli ois hyvä ostos
Kyllä se munki ruudulla on keltanen. Mut ei sekään kyl haittais. Meiän koiraki tykkäis tuosta.... sillä se farkku ois huva.
Se vika ooppeli on harmaa, eikä siinä oo oikein persoonaa/särmää. Aika tylsän näkönen.
Ehkä tylsä mut näyttäs niinkun hyvältä kaupalta... taas järjellisesti ajateltuna ;) Mut ei si muuta ku koeajeleen. :)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: autokauppaa....

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Minusta autossa ei saisi olla kompromisseja. Täytyisi kelvata sekä kaupunkiin, moottoriteille että maastoon. Rangeroverit ja Cherokeet olleet mun unelma. Tai koska ne ovat niin vitun kalliita, kevyempi Kitymaasturi sitten. Hinnalla eniten sais mun mielestä Subaru Forester 2,4 Turbolla. On alennusvaihdekin, pääsee yli kahtasataa, nollasta sataan alle kuudessa sekunnissa!! (Mikä toki kepitetty sillä alennusvaihteella).

Tarve vahvistui juututtuani (huom OMALLE!) mutaiselle pihalle josta piti hinata (huom. OMALLA!) traktorilla ja sitten melkein juututtuani (huom OMAAN!!) metsään (huom. ISIN!) Bluebirdillä.

Silti nyt on iskenyt maajussi-nuukuus ja pelko kaiken loppumisesta. Rahaakaan ei ole vielä sitten niin yhtään. Alennankin haaveeni Ladan farmariin NIVAAN!!! Olis persoonallinen köyhäilyauto, ja mikäpä sillä moottoritiellä 135 kmh "kruisatessa"! Paha kyllä Nivaa ei enää tuoda maahan, olis käytetty johon varaosia vaikee saada.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
ninnithequeen

Re: autokauppaa....

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gattaca kirjoitti:juututtuani (huom OMAAN!!) metsään (huom. ISIN!) Bluebirdillä.
Mua sitten naurattaa tää lause :lol:
selika

Re: autokauppaa....

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 20:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: autokauppaa....

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

McJanne kirjoitti:Nissan Maxima 3.0l V6 2004, automaagi. Mitä muuta sitä muka voi edes harkita?
Miksi ihmeessä automaattivaihteistoa?!! Kyllä mun mielestä autolla ajettaessa täytyy olla semmonen fiilis, että sillä kans ajetaan, eikä kaikki oo niin viimisen päälle automatisoitua.
Miksi juuri Nissan?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: autokauppaa....

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Gattaca kirjoitti:Minusta autossa ei saisi olla kompromisseja. Täytyisi kelvata sekä kaupunkiin, moottoriteille että maastoon.
En mä halua toista maastoautoa, ainakaan toistaseksi. Kuluttaaki hirmusesti. Kyllä tuo Pajero pihassa saa riittää, ja on muute sitäki naapurin traktorin voimin hinattu pois pitkin mettiä. Ku ei kuulemma pitäis mennä ajeleen semmoseen mettään, jossa on yöllä ollu pakkasta ja aamuaurinko sitte kuitenki pehmittää ja hämmentää koko yhdistelmää ja kas, jumissa on parempiki maasturi... (just näin telkkarissa vastaavan tilanteen...).
Mä haluun semmosen auton, joka on suotuisin näissä Koillis-Savon ylämäki-alamäki-mutka-alamäki-mutka- keleillä... ja ku on viel liukastaki. Äh, ehkä mä sittenki hankin traktorin. Punasen.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: autokauppaa....

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

selika kirjoitti:Opel ruostuu puhki ja on täynnä saksalaisen insiööritekniikan helmistä koottuja halvimmilla mahdollisilla alihankkijoilla teetetyillä toisiinsa sopimattomilla osilla koottuja omituisia virityksiä :P
Ruostuu ne muutki...
Ranskalaiset kyllä arvelluttaa. Italialaista vielä vähemmän ajattelisin. Ja joka merkistähän niitä vikoja löytyy...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: autokauppaa....

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

No joo, ei maasturia tai varsinkaan Kitymaasturia kannata umpiskutsiin ajaa. Olispahan vaan parempi vaikka sen syysmyrskyn jälkeisillä auraamattomilla pikkuteillä joissa on vain traktorinjälkiä ja korkea polanne. Tai ihan mun pihan mutasimmissa paikoissa. Tai sitten kahta ojaa muistuttavalla metsätielläni, johon ei maasturillakaan uskaltaisi, mutta vähän pitemmälle kuin Bluebirdillä sentäs.

Vittuako vittus tekee koillis-savossa??
Niin ja PUNAISIA traktoreita on Massey-Fergusonit. Mulla on niitä kaksi. Vanhoja.

Voisin selvittää elämäntilanteesta lisää, mutta kun se ei ole muuttunut ja päästiin vain kahdeksi päiväksi Varkauteen. Vituttaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Vihtahousu

Re: autokauppaa....

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Entäs Octavia v.2000 100tkm ja 10900e Ei olis ainakaan hinnalla pilattu ja Wolkkari-osistahan nää on tsekeissä kasattu. Edelleenkin mielestäni hintalaatusuhdetilastoissa TOP-3:ssa...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: autokauppaa....

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Vihtahousu kirjoitti:Skoda Octavia
Joo, tuo ei autona ois hassumpi. Työpaikan pihalla on yks Skoda, joka on iha jees ajokki.
Makkarista kuulu ääni: "ei 1,6 moottorilla, ne hajoo!!". Jaa-has...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: autokauppaa....

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Gattaca kirjoitti:No joo, ei maasturia tai varsinkaan Kitymaasturia kannata umpiskutsiin ajaa.
Tuon kun vielä ymmärtäisi tuo pahempi puoliskoni. Tällähetkellä tuolle on ak:n toimesta asetettu täyskielto mettäajeluille. Ei, ennenku on uuet renkaat alla ja semmoset ketjut renkaissaki ois aikas jees homma... Tuo ei oo mikää Kitymaasturi, vaan ihan äijäauto, mutta miksi se silti pitää tunkea iha joka kolosta sisään?
Gattaca kirjoitti:Vittuako vittus tekee koillis-savossa??
Tällähetkellä vittuni lepäilee ja yrittää toipua kuumeiluista... ei vaan jaksa kauaa sairastella. Muuten tää Koillis-Savon seutu on hauska paikka asustella, elää ja olla. Pahempi puolisko yrittää houkutella asunnon ostoon, mutta ite oon tiukkana, että katotaa ny kohti loppuvuotta ja sitä, kuinka tänne ihan oikeasti asetutaan.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: autokauppaa....

Viesti Kirjoittaja Think »

Jos tämän ketjun jutut ottaisi todesta, niin ei sitä mitään autoa kannata edes ostaa. Kaikissa kun on jotain vikaa. Toinen haukkuu ranskalaiset (tai suurin osa), toinen italialaiset. Yksi dissaa ooppeleita, kolmas nissaneita, viides skodia jne.

Ihme "kiihkoilua". Ei voi kun nauraa.
Ovela kuin orgasmi
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: autokauppaa....

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Think kirjoitti:Ihme "kiihkoilua". Ei voi kun nauraa.
Sehän se tästä ketjusta just hauskan tekeekin. :P
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
selika

Re: autokauppaa....

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 20:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: autokauppaa....

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kai se menee niin, että sitä tulee ostettua se, mikä eniten miellyttää, merkistä riippumatta :wink:
Tai vaihtoehto b: Se, mihin rahat riittää :roll:
Vihtahousu

Re: autokauppaa....

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

mustaenkeli kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Skoda Octavia
Joo, tuo ei autona ois hassumpi. Työpaikan pihalla on yks Skoda, joka on iha jees ajokki.
Makkarista kuulu ääni: "ei 1,6 moottorilla, ne hajoo!!". Jaa-has...
Saa niitä myös turpotiisselinäkin, jos pelkää koneiden hajoavan. En edes tiedä hajoaako nykyautoissa enää "pienemmät" koneet, vai onko nuo jutut perua jostain sodan ajoilta... :roll:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: autokauppaa....

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Vihtahousu kirjoitti:En edes tiedä hajoaako nykyautoissa enää "pienemmät" koneet, vai onko nuo jutut perua jostain sodan ajoilta... :roll:
En minäkään. Pahemman puoliskoni kommenttiini vastasin hetimmiten kysymällä, että kuinkakohan vanha se hänen autonsa olikaan, josta kone hajos...? Vastaus: vuoden -91 mallinen tais olla... Ite ku en uskois enää nykypäivän koneitten hajoilevan, mutta... tiedä tuosta sitte.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Vastaa Viestiin