Torrent

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torrent

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tulee jotenkin olo, että a) naisen logiikalla elämä on helpompaa b) mä en vaan osaa.

Menen sivulle, valitsen sopivan näköisen linkin, lataan torrentin ja simsalabim! Mulla on leffa tai telkkarisarja tai jotain muuta haluttua koneella. No problemo. Sama päti kyllä emuleenkin; haen ja lataan, se siitä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Herra Manala

Re: Torrent

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Lolita kirjoitti:Menen sivulle, valitsen sopivan näköisen linkin, lataan torrentin ja simsalabim! Mulla on leffa tai telkkarisarja tai jotain muuta haluttua koneella.
Nyt ilmoitan kyllä poliisille.
Boner

Re: Torrent

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dave

Re: Torrent

Viesti Kirjoittaja Dave »

Boner kirjoitti:Aihetta sivuten, auts!

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011012 ... 2_uu.shtml
Viimeaikoina tullut useampi noita kovia korvauksia. Ichme, jos joku on vielä niin tymä, että suomessa noita pyörittää.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torrent

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mielenkiintoista, että rangaistukset ovat saman pituisia kuin tapauksessa, jossa isäpuolet käyttivät vuosikausia alaikäisiä lapsia hyväkseen (toiselle kolme, toiselle neljä kk ehdollista) tai perusraiskauksessa (ensikertalainen, ei törkeää väkivaltaa, kertatuikkaisu) tuomioita. Korvaukset ovat toki tähtitieteellisiä ruumiillisen koskemattomuuden törkeään loukkaamiseen ja elämän pilaamiseen verrattuna kuten tietysti tulee ollakin.
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin