Travian

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tix kirjoitti:Gulta käyttöön ni saa edes jonoon.
No kultaa on jo käytetty ahkerasti. En mä silti niitä jonoon oo saanu, vaan oon käyttäny kullat hetivalmistumiseen :] Ja nyt ei oo resursseja hetkeen :D En jaksa odottaa!!
Tix

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:
Tix kirjoitti:Gulta käyttöön ni saa edes jonoon.
No kultaa on jo käytetty ahkerasti. En mä silti niitä jonoon oo saanu, vaan oon käyttäny kullat hetivalmistumiseen :] Ja nyt ei oo resursseja hetkeen :D En jaksa odottaa!!
Plus-tilillä kun laitat jonoon, niin saat samalla 2 kullan sijoittamisella 2 pytinkiä valmiiks.
Elukka

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Roomalainen n00b nimeltä Elugaius päätti liittyä geimeihin.
Kylä löytyy osoitteesta 105, -92.
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Muutin kyläni nimen Cleavage Canyoniksi. Muuten sama maa, sama valuutta.
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Jumaleissön, joku urpå, joka kuuluu mun kanssa samaan liittoumaan (useampi pienempi liittouma fuusioituu), hyökkää mun kylään jo toista kertaa. Pikkasen jouduin antamaan palautetta, ja toivottavasti liittouman kosto on oleva karmiva... Opettelis lukemaan!

Edit: Ilmeisesti se onkin vielä lukemaan opettelevassa iässä, vastauksen tasosta päätellen: nyt ymmärsin en hyäkkää enää suhun.

Ihana leikkiä näitä leikkejä kakaroiden kanssa! :]
Bhven

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ rebs. Duunaan huomenna lähetystön kolmostasolle ja perustan liittouman meille.
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ette kyllä ikinä usko. Se sama saatanan vatipää, joka eilen sai multa kurinpalautusta, hyökkäs mun kylään tänään uudelleen. Nyt jos ei liittouma anna sille kimpassa jotain sakinhivutusta, niin eroan koko vitun liittoumasta, liittoudun suurten ja mahtavien kanssa (tissikuvilla pääsen saletisti liittoumaan!!) ja hukutan vanhat liittolaiset niiden omaan vereen. Isompien avustuksella tietysti. HAH!
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Okei, ensinnäkin lisää kitisijöitä nyt tonne nelosservulle! Ja Mylwinix on tainnu unohtaa koko pelin? Liittoumaan jo siitä niinkuin oisit jo.
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Speed-servu alkaa olla jo loppusuoralla, nataarit ilmestyivät! 3 kuukautta? Eiiiih, EIIIIIIIIHHHH!!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja huima »

Milläs nimillä ja missä liitoissa pelailette speedillä?

Minut löytää TyRa:sta.
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

En kerro! Tapan teijät kaikki kolmella falangilla! HÄHÄHÄHÄHÄHHÄÄÄÄÄ!!!!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja aasi »

S1:llä peli kestää ihan liian vitun pitkään. Keväästä asti tahkottu, nataareista ei vielä hajuakaan. Sodankäynnistä tullut hirveän työlästä puurtamista, jatkuvasti pitäisi olla feikkaamassa kahden vuorokauden päähän satunnaisiin kyliin ja jonnekin laittaa nyrkkikin menemään.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Toi speed olisi kyllä mun mielestä saanut kestää puolet pidempään, ennenkuin mitään ihmeitä aletaan rakentelemaan. Heinäkuussa vasta pystytettiin koko servu. Noh, pääseepä ihan alusta sitten seuraavaan mukaan. Kohta pistän ton pelin täysin ranttaliksi.
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Mistä te oikeen puhutte?? *ihan pihalla*
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

BettyB. kirjoitti:^ Mistä te oikeen puhutte?? *ihan pihalla*
Siis toi eka speed-serverin peli lähestyy loppumistaan. Tässä kerrotaan asia tarkemmin. Normaaliservereillä pelit kestää vissiin n. vuoden verran(?) ja speed on suunnilleen sen kolme kertaa lyhkäsempi.
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ No voi villu. Mitä ihmeen nataareja ja maailmanihmeitä! Mä kun luulin että voin vaikka maailman tappiin asti vaan viljellä viljaa, kasvatella puita ja rakennella rakennuksia. Mut ei! Oon shokissa!!
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

BettyB. kirjoitti:^ No voi villu. Mitä ihmeen nataareja ja maailmanihmeitä! Mä kun luulin että voin vaikka maailman tappiin asti vaan viljellä viljaa, kasvatella puita ja rakennella rakennuksia. Mut ei! Oon shokissa!!
No niinku arvaa olinko mää kun kuulin ekaa kertaa!! Mäkin olin että niinku voisin lampaita silittää ja vilja-aitassa hellästi rakastella ja rauhaisaa elämää viettää, niin ei se kuulemma passaa! Sanottiin vaan, että pelaa sitte Simssii! Siitä lähtien oon kauhulla oottanu tätä päivää.
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

bedlam kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:^ No voi villu. Mitä ihmeen nataareja ja maailmanihmeitä! Mä kun luulin että voin vaikka maailman tappiin asti vaan viljellä viljaa, kasvatella puita ja rakennella rakennuksia. Mut ei! Oon shokissa!!
No niinku arvaa olinko mää kun kuulin ekaa kertaa!! Mäkin olin että niinku voisin lampaita silittää ja vilja-aitassa hellästi rakastella ja rauhaisaa elämää viettää, niin ei se kuulemma passaa! Sanottiin vaan, että pelaa sitte Simssii! Siitä lähtien oon kauhulla oottanu tätä päivää.
Ollaa niinku niiiin samiksii!!!1 Pitäsköhän mun hankkia sellanen Sims? Jos vaikka sit sellasta toivois Joulupukilta. Tai eiku hei, mullahan on sitä ennen synttäritki!
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

BettyB. kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:^ No voi villu. Mitä ihmeen nataareja ja maailmanihmeitä! Mä kun luulin että voin vaikka maailman tappiin asti vaan viljellä viljaa, kasvatella puita ja rakennella rakennuksia. Mut ei! Oon shokissa!!
No niinku arvaa olinko mää kun kuulin ekaa kertaa!! Mäkin olin että niinku voisin lampaita silittää ja vilja-aitassa hellästi rakastella ja rauhaisaa elämää viettää, niin ei se kuulemma passaa! Sanottiin vaan, että pelaa sitte Simssii! Siitä lähtien oon kauhulla oottanu tätä päivää.
Ollaa niinku niiiin samiksii!!!1 Pitäsköhän mun hankkia sellanen Sims? Jos vaikka sit sellasta toivois Joulupukilta. Tai eiku hei, mullahan on sitä ennen synttäritki!
Mäki voisin ottaa sellasen Simsin, niin ei tarviis pelätä loppumista. Tai sellanen yöaikaan sijoittuva Sins vois olla vielä parempi!
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

bedlam kirjoitti: Tai sellanen yöaikaan sijoittuva Sins vois olla vielä parempi!
No uuh, toi olis kyllä hittikamaa :)
Herra Manala

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

bedlam kirjoitti:Mäkin olin että niinku voisin lampaita siittää ja vilja-aitassa hellästi rakastella
Oletko varma että se tekee hyvää mielenterveydellesi jos peli kestää kokonaisen vuoden?
Bhven

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Nataarit, nuo läskit tataarit.
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Herra Manala kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Mäkin olin että niinku voisin lampaita siittää ja vilja-aitassa hellästi rakastella
Oletko varma että se tekee hyvää mielenterveydellesi jos peli kestää kokonaisen vuoden?
Kyllä, olenhan petilammas. Tuossa pelissä olisin tosin aittalammas, maalainen vastineeni.
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kertokaas nyt tyhmälle, että mitä hyötyä niistä feikkihyökkäyksistä oikein on? Kun nyt eräs suuri pelaaja ilmoitti laittavansa feikkejä tulemaan ja sitten hyökkii yhden ukkelin hyökkejä. Siis ketä sillä nyt sitten harhautetaan? En tajuu!
Tix

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Tix »

bedlam kirjoitti:Kertokaas nyt tyhmälle, että mitä hyötyä niistä feikkihyökkäyksistä oikein on? Kun nyt eräs suuri pelaaja ilmoitti laittavansa feikkejä tulemaan ja sitten hyökkii yhden ukkelin hyökkejä. Siis ketä sillä nyt sitten harhautetaan?
Hymm. No jos vaikka laittaa 5 kylään 1 ukkelin ja 1 kylään 10.000, ja kavereilla on käytössä 10.000 pakkia, niin on kivempi saada ne 10.000 pääosin muihin kyliin kuin siihen jossa on kaikki 10.000.
Vastaa Viestiin