Travian

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Okei, pitäsköhän munki sitte. Pelkään kyllä, että tosa speedissä on ihan tarpeeksi ajankulua, mutta voishan tätä koklata.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä oon nelosella lounaassa. Tapan teidät kaikki :twisted:
Bhven

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Bhven »

swirl kirjoitti:Mä oon nelosella lounaassa. Tapan teidät kaikki :twisted:
Heität sen vanhan tilin roskiin ja aloitat uuden meidän kanssa.
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sielläpä ollaan samalla nimellä. Saa nähä miten kauan sitten jaksaapi... Äkkiä nyt kaikki mukaan ja liitto pystyyn!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ei saatana, ei pysty, ei kykene.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Muistakaa käyttää ne ilmaiskullat sitte! Mulla meni ekalla kertaa kauan, ennenkuin edes ne hoksasin.
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Siellä ollaan :]
Tix

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Tix »

bedlam kirjoitti:Muistakaa käyttää ne ilmaiskullat sitte! Mulla meni ekalla kertaa kauan, ennenkuin edes ne hoksasin.
Ekana menijän olis pitäny kutsua kaikki muut niin olis saanu ilmaiskultaa viel lisää per kutsuttu.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

bedlam kirjoitti:Muistakaa käyttää ne ilmaiskullat sitte! Mulla meni ekalla kertaa kauan, ennenkuin edes ne hoksasin.
Missä semmoisia on?

Paikalla!

126, -55. Viereisessä kylässä asuu "killerboy". :(
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mylwin kirjoitti:Missä semmoisia on?
Siellä vasemmalla Travian Plus-valikossa.

Mulla ei oo naapureita :/
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

BettyB. kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Missä semmoisia on?
Siellä vasemmalla Travian Plus-valikossa.

Mulla ei oo naapureita :/
Ah. Mulla ei ole koskaan ollut edes enempää kuin 1 yksi kylä, joten oon aika pihalla vielä toistaiseksi.

Saako tuota kultaa jostain lisää? Paitsi ostamalla varmaan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mylwin kirjoitti:Ah. Mulla ei ole koskaan ollut edes enempää kuin 1 yksi kylä, joten oon aika pihalla vielä toistaiseksi.
No ei mullakaan, mutta osasin onneks vastata edes johonkin kysymykseen! Oon oikeesti ihan tosi huono tässä, en jaksa pohtia asioita ihan tähän tyyliin, millasen viestin sain tänään yhdeltä liittolaiselta:

Mulle tulee viikonloppuna luultavasti massiivinen teutonihyökkäys ja oon nyt koko viikon valmistautunu siihen. Jos selviän siitä niin sitten teen taas hyökkäys joukkoja ja meen antaan sille yhelle opetuksen josta oli jo aikasemmin puhetta... Ellei tilanne muutu..
Bhven

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Terminoin nyt ykkösservun tilini ja se katoaa kolmessa päivässä. Ei jaksa keskittyä kuin yhteen asiaan kerrallaan. Nelosella lienee mukavampaa, kun isoimmillakin pelaajilla on vasta kolme kylää. Betty nimes?
Tix

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bhven kirjoitti:kitynimi+ix (oon galli)
... mulla tulis fiksu nimimerkki tuolla logiikalla.
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bhven kirjoitti:Betty nimes?
patz ja kylä on Brest (se on ihan oikee paikka hei!!)
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Onpa toi hidas kun on speediin tottunu! Pöh!
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

bedlam kirjoitti:Onpa toi hidas kun on speediin tottunu! Pöh!
No ei Roomaakaan rakennettu päivässä.
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

BettyB. kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Onpa toi hidas kun on speediin tottunu! Pöh!
No ei Roomaakaan rakennettu päivässä.
No ja nopeastihan nuo penteleet lisääntyy kuitenkin. Speed tuntuu vähän liiankin nopealle välillä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Kuningas Mylwinix on häpeämätön sodomiitti joka johtaa dekadenttiä kansaansa Viemäri - nimisestä pääkaupungista, jossa hampaattomat kurtisaanit viihdyttävät rikkaita aatelisherroja ja -rouvia, ja porsaat piehtaroivat olkien seassa asuntojen lattialla.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Noh, missä kaikki muut luuraa?? Repesin kyllä totaalisesti teidän kolmen kuvauksille, ne on ihan just teidän näköisiä. Omani on vielä tyhjä, ihan kuten päänikin aina.
Bhven

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Bhven »

aasi kirjoitti:Ei saatana, ei pysty, ei kykene.
Tuut mukaan. Ei tät tarvii ottaa otsasuonet pullistuen tosissaan. Persehuumoria viljellen. Persehuumoria viljellen.
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Miks teidän kylät kasvaa nopeemmin ku mun? Mitä mä teen väärin? HÄH?
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

BettyB. kirjoitti:Miks teidän kylät kasvaa nopeemmin ku mun? Mitä mä teen väärin? HÄH?
Mä ainakin istuin koko yön koneella ja tuijotin kerran vartissa nousevaa viljapellon lukemaa. Heti kun resoja oli tarpeeksi, klikkasin samalla sekunnilla seuraavan kasvamaan. Eix muut muka????!!!!

No ei kun ootko rakentannu sen kätkön jo? Mulle on ainaskin ne kolme lahjotusta tullu jo ja nyt taas ootellaan sitte.
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

bedlam kirjoitti:No ei kun ootko rakentannu sen kätkön jo? Mulle on ainaskin ne kolme lahjotusta tullu jo ja nyt taas ootellaan sitte.
No joo, mut silti mulla on resoja liian vähän. Tyhmää!
Ja onpas muuten tyhmää ettei gallit voi rakentaa peltoja ja rakennuksia samanaikaisesti.
Tix

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:
bedlam kirjoitti:No ei kun ootko rakentannu sen kätkön jo? Mulle on ainaskin ne kolme lahjotusta tullu jo ja nyt taas ootellaan sitte.
No joo, mut silti mulla on resoja liian vähän. Tyhmää!
Ja onpas muuten tyhmää ettei gallit voi rakentaa peltoja ja rakennuksia samanaikaisesti.
Gulta käyttöön ni saa edes jonoon.
Vastaa Viestiin