Travian

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tix kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Kertokaas nyt tyhmälle, että mitä hyötyä niistä feikkihyökkäyksistä oikein on? Kun nyt eräs suuri pelaaja ilmoitti laittavansa feikkejä tulemaan ja sitten hyökkii yhden ukkelin hyökkejä. Siis ketä sillä nyt sitten harhautetaan?
Hymm. No jos vaikka laittaa 5 kylään 1 ukkelin ja 1 kylään 10.000, ja kavereilla on käytössä 10.000 pakkia, niin on kivempi saada ne 10.000 pääosin muihin kyliin kuin siihen jossa on kaikki 10.000.
Okei, eli tossa ei ole mitään järkeä että se tyyppi ilmoitti mulle että feikkejä tulossa? Sitä mää vähän aattelinkin. Vastasin vielä, että joojoo, feikkejä tulossa! Ookoo! Voe että.
Tix

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Tix »

bedlam kirjoitti:Okei, eli tossa ei ole mitään järkeä että se tyyppi ilmoitti mulle että feikkejä tulossa? Sitä mää vähän aattelinkin. Vastasin vielä, että joojoo, feikkejä tulossa! Ookoo! Voe että.
No joko se on tyhmä tai sit se kusettaa sua. Joku ei ookkaan feikki.
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tix kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Okei, eli tossa ei ole mitään järkeä että se tyyppi ilmoitti mulle että feikkejä tulossa? Sitä mää vähän aattelinkin. Vastasin vielä, että joojoo, feikkejä tulossa! Ookoo! Voe että.
No joko se on tyhmä tai sit se kusettaa sua. Joku ei ookkaan feikki.
Kai se kusettaa sitten juu. En vaan tajua, että miksi se eilen illalla pisti pelkästään yhden ukon hyökkäyksen tulemaan. Varmaan sai muita idiksiä ja palasi tänään astialle. Noh, nyt mää kualen!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja aasi »

TRAVIANSPOTTING
===============
Choose Travian. Choose a tribe. Choose a village. Choose an alliance. Choose a 15-cropper, Choose croplands, woodcutters, barracks, and 50% oases. Choose good farms, praetorians, spearman, trebuchets. Choose specially planned villages. Choose a Sim-City. Choose your allys. Choose a funny signature. Choose staying awake in the middle of the nigt sending attack waves. Choose 24/7 fake attacks and wondering how your troops are on a Sunday morning. Choose sitting at work pretending to do real work, asking your bosses to extend deadlines. Choose rotting away at the end of it all, sitting in front of your computer, nothing more than a total waste of time to your social life, marriage, work and everything else you can imagine of. Choose your side. Choose Travian... But why would I want to do a thing like that?

Choose your future.
CHOOSE LIFE.

http://hauki.antila.iki.fi/~canccu/travianspotting.pdf
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

bedlam kirjoitti:Okei, ensinnäkin lisää kitisijöitä nyt tonne nelosservulle! Ja Mylwinix on tainnu unohtaa koko pelin? Liittoumaan jo siitä niinkuin oisit jo.
Löysin nyt vasta vahingossa sen liittoumahomman =D

Joo, oon jäänyt vähän jälkeen kun on tullut keskityttyä typeriin siviili- ja sotilasasioihin. Mutta se tulee muuttumaan!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vittu! Keräsin hemmetin kauan aikaa varoja päällikköön kaukaisessa syrjäkylässäni, mutta kun olin kehittänyt sen, niin se päällikkö ilmestyikin mun pääkaupunkiin! En mää siellä sillä mitään tee! Oisko siellä pikkukylässä pitäny olla virka-asunto? Voi perkele!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja aasi »

bedlam kirjoitti:Vittu! Keräsin hemmetin kauan aikaa varoja päällikköön kaukaisessa syrjäkylässäni, mutta kun olin kehittänyt sen, niin se päällikkö ilmestyikin mun pääkaupunkiin! En mää siellä sillä mitään tee! Oisko siellä pikkukylässä pitäny olla virka-asunto? Voi perkele!
Hum? Päällikkö pitää kehittää akatemiassa ja kouluttaa virka-asunnossa / palatsissa. Päällikköjä voi kouluttaa mikäli laajentumispaikkoja on jäljellä ja virka-asunnossa / palatsissa riittävästi tasoja laajentumiseen. Valloittamiseen tarvitaan noin 5 käyntiä päälliköllä tai 4 senaattorilla, jos kohde on suurinpiirtein samankokoinen. Pienempää pelaajaa vasten enemmän. Valloitettavan kylän virka-asunto pitää pultata.

En pelaa enää Traviania, tili on kuollut ja kuopattu.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Tix

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Tix »

aasi kirjoitti:En pelaa enää Traviania, tili on kuollut ja kuopattu.
Sama kohtalo kohta edessä, ellen löydä arvoista ottajaa.
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

aasi kirjoitti:Hum?
Eiku joo, hämäännyin. Kehitin sen akatemiassa, mutten kuitenkaan "tehnyt" vielä itse päällikköä. Ilmeisesti olen jossain välissä pieraissut sellaisen pääkaupunkiinkin.

Ykkösserverihän lähestyy loppukahinoita juuri ja speedi loppuu varmaan jo tällä viikolla. Siksi koetankin nyt ryskiä holtittomasti menemään, kun millään mitään väliä enää ole.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja aasi »

bedlam kirjoitti:Ykkösserverihän lähestyy loppukahinoita juuri ja speedi loppuu varmaan jo tällä viikolla.
Ykkösen loppukahinoissa kestää arviolta vielä kuukausi-pari... tämän tajutessaan aika monelta loppui kiinnostus ja delete-nappi lähti viuhumaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja huima »

bedlam kirjoitti: Ykkösserverihän lähestyy loppukahinoita juuri ja speedi loppuu varmaan jo tällä viikolla. Siksi koetankin nyt ryskiä holtittomasti menemään, kun millään mitään väliä enää ole.
Ei lopu vielä tällä viikolla.
Bhven

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Lisää pelaajia meijän jengiin nelosserverille, kiits.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja huima »

TnT taisi selkeästi viedä Speedin voiton.

Ei löydy nyrkkejä haastamaan.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Jumalaton määrä näitä nettiselain pelejä.
Tutustun parhaillaan Khanwars-peliin. Muuten muistuttaa hiukan traviania mutta, miltäs kuulostaa peli jossa vahvimmat liitot tehdään, kuten usein oikeassakin elämässä avioliiton kautta?

Menisitkö edes pelissä naimisiin, jonkun kanssa jonka olet tavannut vain netissä? Näistä aatelisten liitoista sitten muodostuu dynastia.

www.Khanwars.com

Kieliongelmat näyttää kuitenkin estävän mun liittoutumisen.

En edes tiedä onko tuo venäjää vai jotain muuta entisen itäblokin kieltä.
Lardevan: Клан Отбор набира играчи с над 400000 опит.Клана е в топ50.
Kansallisuuden saa valita: britit, ranskalaiset, saksalaiset, arabit, gootit, bulgaarit ja byzantit. samoin pelin kielen voi vaihtaa, mutten silti ymmärrä muiden pelaajien kommentteja. Muuten voisi olla hyväkin peli.
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Piti aloittaa tuo eilen alkanut speedi kun pääsi alusta kerrankin mukaan. Ei taida sinne nelosserverille kitisijöitä enää lisää löytyä?
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Jaahas. Olin koneelta pois 1,5 päivää ja mun koko v*tun kylä oli sillä välin tuhottu maan tasalle. Ei huvita enää. En leiki.
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

BettyB. kirjoitti:Jaahas. Olin koneelta pois 1,5 päivää ja mun koko v*tun kylä oli sillä välin tuhottu maan tasalle. Ei huvita enää. En leiki.
Joo, aika karulta näytti. Jos ois pommikoneet niin pommittaisin sen kylää kostoksi. Taidan minäkin jättää ton servun kokonaan, kun speedissä olen vauhtiin päässy. Harmi sinänsä, hemmetin hyvä paikka. Kaikki keitaat vieressä ja viljaisia kyläpaikkoja naapurissa. Pentele.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja huima »

bedlam kirjoitti: Joo, aika karulta näytti. Jos ois pommikoneet niin pommittaisin sen kylää kostoksi. Taidan minäkin jättää ton servun kokonaan, kun speedissä olen vauhtiin päässy. Harmi sinänsä, hemmetin hyvä paikka. Kaikki keitaat vieressä ja viljaisia kyläpaikkoja naapurissa. Pentele.
Milläs nimellä pelaat speedillä?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Mie yritän kovasti taas jatkaa, mutta ei meinaa aika piisata.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

huima kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Joo, aika karulta näytti. Jos ois pommikoneet niin pommittaisin sen kylää kostoksi. Taidan minäkin jättää ton servun kokonaan, kun speedissä olen vauhtiin päässy. Harmi sinänsä, hemmetin hyvä paikka. Kaikki keitaat vieressä ja viljaisia kyläpaikkoja naapurissa. Pentele.
Milläs nimellä pelaat speedillä?
Caligula. Ooks säkin aloittant myös?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja huima »

bedlam kirjoitti: Caligula. Ooks säkin aloittant myös?
Joo. Pelasin ensimmäiselläkin kierroksella, tosin en alusta saakka.

Roomalaisilla ja TyRa:ssa edelleen.
Vastaa Viestiin