Teknisesti avuton 130%

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Son House

Re: Teknisesti avuton 130%

Viesti Kirjoittaja Son House »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Minkänäköiset ne yleensä on ja mistä ne löytyis? Pitääkö ne sitä rumpua paikoillaan, jolloin se ei sit pääse käydessä elään, jos ei tukia poista, vai olenko ihan kujalla?
Muistinvarainen juttu, mutta yleensä ruuvi ja jonkun asteinen holkki/prikka viritelmä sen ohessa. Ja nimenomaan pesukoneen takakannessa. Vaihtelee tietenkin mallin ja merkin mukaan. Ja ne nimenomaan pitävät rummun paikoillaan kuljetuksen aikana.

Oleellista on, että siitä vieressä lukee, tai vähintäänkin ohjekirjassa, että poista nämä ennen käyttöä. :wink:

Se linkouksen hyppely voi johtua vääristä täyttömääristä. Oikeat määrät, yllätys, löytyvät nekin ohjekirjasta.
Dr.Diarrhea

Re: Teknisesti avuton 130%

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Son House kirjoitti: Se linkouksen hyppely voi johtua vääristä täyttömääristä. Oikeat määrät, yllätys, löytyvät nekin ohjekirjasta.
Jep, toki se hyppely loivenee lastin kevenemisen myötä, mutta olen oikeuttanut mielessäni hyppelyn Candyn halvalla tarjoushinnalla, 299,-. Ohjekirja, niin mikä ohjekirja 8)
Storia

Re: Teknisesti avuton 130%

Viesti Kirjoittaja Storia »

elco kirjoitti:
Melnais kirjoitti: Itse vartuin 25-vuotiaaksi ennen kuin kuulin pesukoneen rummun kuljetustuista.
Jännää. Mulla meni kahta viikkoa vaille 35:ksi...
Jahas, kertokaahan nyt mitä nämä ovat, jotta voi varautua huomiseen muuttoon :roll:
Kid

Re: Teknisesti avuton 130%

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti: Mulla on hyvä selitys tohon: mä en ANNA sen pestä pyykkiä tai esim. imuroida. Kun se ei osaa ja siitä ei tule kuin sanomista ja riitaa. Parempi tehä itte vaan.

Paitansa se silittää itte, jos joskus on tarvis.
Ja miksei sitä voi opettaa? Sanoo vaan notta "kulta otappas tuolta nurkista kanssa ja sohvien alta. Käy muru joka kohta lattiasta läpi ni avot jo on taas siistiä ja pölytöntä".

Välillä tuntuu, että mammat monesti luulee et toinen ei (muka) osaa ja sit ollaan niin marttyyria että "aina minä joudun tekemään täällä kaiken"
:roll:
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Teknisesti avuton 130%

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Storia kirjoitti:
elco kirjoitti:
Melnais kirjoitti: Itse vartuin 25-vuotiaaksi ennen kuin kuulin pesukoneen rummun kuljetustuista.
Jännää. Mulla meni kahta viikkoa vaille 35:ksi...
Jahas, kertokaahan nyt mitä nämä ovat, jotta voi varautua huomiseen muuttoon :roll:
Jos sulla on ne päällä ja lyöt koneen käyntiin niin huomaat varmasti että ne on päällä. Se kone ensin loikkaa metrin ylöspäin, karjaisee kuin viikinki ja lähtee kävelee ympäri kämppää.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Vastaa Viestiin