Blondin kysymys mesettämisestä

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Aito_Johanna

Blondin kysymys mesettämisestä

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Eli jos haluan sellaisen mesen, niinqu kaikilla ihquteineillä ja ylikasvaneilla ihquteineillä on, niin miten saan sellaisen? Tai siis on mulla se ohjelma, Windows Messenger, koneella, mut mitä tuohon sähköpostiosoitteeseen ja salasanaan voi laittaa?
Vihtahousu

Re: Blondin kysymys mesettämisestä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Aito_Johanna kirjoitti:Eli jos haluan sellaisen mesen, niinqu kaikilla ihquteineillä ja ylikasvaneilla ihquteineillä on, niin miten saan sellaisen? Tai siis on mulla se ohjelma, Windows Messenger, koneella, mut mitä tuohon sähköpostiosoitteeseen ja salasanaan voi laittaa?
Älä koske kirveelläkään siihen WINDOWS Messengeriin vaan lataa MSN Messenger, kaks ihan eri ohjelmaa... sain tuon oppia karvaasti.
Aito_Johanna

Re: Blondin kysymys mesettämisestä

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

No hitsi, just kun ehdin kirjautua Windows Messengerillä meseen ja olin ylpeä itsestäni :?
Vihtahousu

Re: Blondin kysymys mesettämisestä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Aito_Johanna kirjoitti:No hitsi, just kun ehdin kirjautua Windows Messengerillä meseen ja olin ylpeä itsestäni :?
No tuota mulla meni ne kaks ohjelmaa ihan sekaisin ja lopulta jouduin asentamaan wintoosaan pari kertaa uusix, kun mesen asetukset eivät suostuneet poistumaan tjms... oli siitä aihekin jossain, siis mun tekemä... ellei ollut kity 1:ssä.
Quarter

Re: Blondin kysymys mesettämisestä

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Tuonne kun menet niin löytyy uusin versio Live messengeristä. Mulla se näyttää sivun lontooks mutta sun localeilla sen pitäs mennä suoraa suomenkielisille... sit vaan lataat ja asennat.
Vastaa Viestiin