Symbian-GPS & Mexico

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Sheetlord

Symbian-GPS & Mexico

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Olen koettanut metsästää S60:ssä toimivaa gepsisoftaa, johon saisi Meksikon kartta-aineistoa.

Tietääkö kukaan moista?
PerttiMakimaa

Re: Symbian-GPS & Mexico

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Sheetlord kirjoitti:Olen koettanut metsästää S60:ssä toimivaa gepsisoftaa, johon saisi Meksikon kartta-aineistoa.

Tietääkö kukaan moista?
Tiedän sen verran, että N95 lupaa ladata kaikkien maanosien kartat näin halutessa ja niitä voi myös ladata valmiiksi muistikortilleen etukäteen.

Ja, että Navicore suunnittelee tämän vuoden aikana tekevänsä "pohjois-amerikan" karttapäivityksen.

EDIT: Äh, joo. Vilkaise vielä varoilta "Route 66" saako heiltä amöriikkaa... :)
Sheetlord

Re: Symbian-GPS & Mexico

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Unohtui tarkentaa, että haussa S60 series 2. Route66 kuitenkin paras johtolanka tähän mennessä, paneudun asiaan. Kiitos Prtza
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Symbian-GPS & Mexico

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Sheetlord kirjoitti:Unohtui tarkentaa, että haussa S60 series 2. Route66 kuitenkin paras johtolanka tähän mennessä, paneudun asiaan. Kiitos Prtza
Testaas sellaiset kuin Wayfinder Beta tai MGMaps.. uskoisin että jar-filet löytyvät googlaten, tai jos ei löydy, niin minulla lienee jossain niitten asennettavat versiot..
Ideana niissä on että ensimmäinen hakee gps signaalin mukaisesti kartan ja maksat datayhteydestä et kartasta sinänsä.. Pitäisi olla hyvinkin kattava

Itse yritin käyttää sitä Thaimaassa ja Vietnamissa.. Mutta Noksun oma gsp palikka pirulainen LD-1W ei löytänyt yhtäkään satelliittia - mutta toimii hyvin kotoSuomessa. Lahjaton laite, mutta vika on palikassa, ei ohjelmissa (ei nimittäin navicorellakaan se ei paikantanut minua mihinkään). Tokaa ohjelmaan en niin tarkkaan tutustunut, mutta ilmeisesti se sekä paikantaa että ohjaa hakien kartat.. mutta kertonet minulle siitä kun tiedät enemmän =).
Sheetlord

Re: Symbian-GPS & Mexico

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

NomenNescio kirjoitti:Testaas sellaiset kuin Wayfinder Beta tai MGMaps..
MGMaps on jo asennettu. Meksikosta näyttää "blancoa" Wayfinderin mukaan Meksikossa on sentään Mexico City, Cancun ja Quintana Roon maakunnassa näyttäisi olevan oikein yksi tie... :(

Kiitos kuitenkin winkeistä.
Vastaa Viestiin