Sonera laajakaista extra

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Herra Manala

Re: Sonera laajakaista extra

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Herra Manala kirjoitti:Tuli tällainen yhteys käyttöön keskiviikkona. 10/10Mbit naru ja 39 euroa kuussa.
Kappas, olivat viilanneet hinnottelua yhteyden heikohkon kysynnän vuoksi. Ihmiset kun eivät osaa sanoa kuin "AADEEÄSÄL". Nyt 10/10 megaa maksaa enää 32,90e/kk, ja 100/10 megaa 42,90e/kk, joskin minä maksan vielä tarjouksen vuoksi puolta hintaa, eli 16,45e/kk. Nöf. :-p
Bhven

Re: Sonera laajakaista extra

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Herra Manala kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Tuli tällainen yhteys käyttöön keskiviikkona. 10/10Mbit naru ja 39 euroa kuussa.
Kappas, olivat viilanneet hinnottelua yhteyden heikohkon kysynnän vuoksi. Ihmiset kun eivät osaa sanoa kuin "AADEEÄSÄL". Nyt 10/10 megaa maksaa enää 32,90e/kk, ja 100/10 megaa 42,90e/kk, joskin minä maksan vielä tarjouksen vuoksi puolta hintaa, eli 16,45e/kk. Nöf. :-p
Reilun halpaa joo. Itse maksan paskaliittymästäni enemmän kuin saman nopeuden HSDPA:sta. Ihan vain koston vuoksi olisi hauska päästä vääntämään maapallon keskustassa sijaitsevaa suurta pääruuvia ja pudottaa kaikkien modeemien nopeudet takaisin 300 baudiin sekunnissa. Siinäpä olisi mukava latailla kaiken maailman fläsh-kökkäreitä, joilla nettisaitit on nykyään pilattu.
Vastaa Viestiin