Seuraava/realistinen/unelmiesi auto?
Re: Seuraava/realistinen/unelmiesi auto?
Komppaan manalaa.
Aikoinaan oli työkaveri, joka juuri vannoi Land Cruiserin nimeen. Omisti jonkun vanhemman sukupolven vehkeen, joka oli pelottava kuin perkele olla kyydissä - mutta meni kyllä mistä tahansa.
Aikoinaan oli työkaveri, joka juuri vannoi Land Cruiserin nimeen. Omisti jonkun vanhemman sukupolven vehkeen, joka oli pelottava kuin perkele olla kyydissä - mutta meni kyllä mistä tahansa.
Re: Seuraava/realistinen/unelmiesi auto?
Afganistanissa ei näekään muita kuin Land Cruisereita. Suosittelen, Kosovossa Land Rover jätti mut (ja autonkuljettajan) keskelle vihamielistä alkuasujaimistoa.Herra Manala kirjoitti:Ai miten niin ei ole? Ymmärtääkseni tosiharrastajien keskuudessa lähinnä puhutaan että siinä minne kaikennäköiset Jeepit ja *.Roverit hyytyvät, Land Cruiserit jatkavat ilman että ovat moksiskaan. Esimerkiksi Islannissa, Afrikassa ja ymmärtääkseni myös Etelä-Amerikassa sekä Australiassa missä olosuhteet ovat karuimpia mahdollisia, Land Cruiserit ja niiden avolavaveljensä Hiluxit ovat kovaa kamaa, koska muut eivät yksinkertaisesti kestä eivätkä pysty. Land Cruiser/Hilux taitaa toisekseen olla ainoa auto, jolla on toistaiseksi ajettu pohjoisnavalle. Puhu siinä sitten klassisista maasturimerkeistä.Gat kirjoitti:Land Cruiser V8 turbodiesel vaikuttaa testeissä tosi hyvältä, mutta kun se ei ole klassisia maasturimerkkejä vaan Toyota.
Re: Seuraava/realistinen/unelmiesi auto?
No joo, Toyota Land Cruiser.
Mutta vähän sama kuin että japanilaiset ja saksalaiset moottoripyörät ovat parempia vaan mutkun ne ei ole amerikkalaisia tai englantilaisia.
Sitten en tarvitse ihan huippuja maasto-ominaisuuksia. Vain tilapäisesti tarvitsee rypeä. Tämä Lantikka Freelander ykkönen on sentään hyvin henkilöautomainen ajaa. Ja Freelander kakkonen vielä parempi. Katumaastureinakin kuitenkin parempia offroad kuin joku Nissan Quashai ja muut lelut. Ylöspäin sitten harkitsisin Range Rover Sportia. Jeep Grand Cherokee saattaisi olla arkikäyttöön liian raskas, kun ei minulla ole mitään hinattavaakaan. Sen verrokkina minulla sitten olisi se Land Cruiser tai Range Rover. Pirun kalliita ne kyllä ovat isoihinkin Jeeppeihin verrattuna.
Mutta vähän sama kuin että japanilaiset ja saksalaiset moottoripyörät ovat parempia vaan mutkun ne ei ole amerikkalaisia tai englantilaisia.
Sitten en tarvitse ihan huippuja maasto-ominaisuuksia. Vain tilapäisesti tarvitsee rypeä. Tämä Lantikka Freelander ykkönen on sentään hyvin henkilöautomainen ajaa. Ja Freelander kakkonen vielä parempi. Katumaastureinakin kuitenkin parempia offroad kuin joku Nissan Quashai ja muut lelut. Ylöspäin sitten harkitsisin Range Rover Sportia. Jeep Grand Cherokee saattaisi olla arkikäyttöön liian raskas, kun ei minulla ole mitään hinattavaakaan. Sen verrokkina minulla sitten olisi se Land Cruiser tai Range Rover. Pirun kalliita ne kyllä ovat isoihinkin Jeeppeihin verrattuna.
Re: Seuraava/realistinen/unelmiesi auto?
Miksi niiden pitäisi olla amerikkalaisia tai englantilaisia? Ei kai amerikkalaisuus tai englantilaisuus ole mikään itseisarvo?Gat kirjoitti:No joo, Toyota Land Cruiser.
Mutta vähän sama kuin että japanilaiset ja saksalaiset moottoripyörät ovat parempia vaan mutkun ne ei ole amerikkalaisia tai englantilaisia.
En tiedä mitä tarkoitat tässä raskaudella, mutta ei ne ainakaan raskaita ole ajaa. Sen mitä olen Grand Cherokee CRD:llä ja Commander CRD:llä ajellut, niin kokemus oli ihan yllättävän positiivinen. Kuoppaisella länsiväylällä 150km/h tuntui kiskoilla ajamiselta, ja kääntösäde + pikkupyörittely oli huomattavasti kevyempää ja toimivampaa kuin mitä olisin uskonut, kuten myös melutaso. Suorituskyky oli myös dieseleiksi, noh, sanotaanko vaikka että Freelandereitajätättävää. 9 sekuntia nollasta sataan on varsin kunnioitettavasti tuollaisille tankeille ainoastaan 210 hevosvoimalla tuotettuna. V8-versiot ovatkin sitten jo pelottavia jopa GTI-luokan autoille reilun 7 sekunnin aikojensa turvin.Jeep Grand Cherokee saattaisi olla arkikäyttöön liian raskas, kun ei minulla ole mitään hinattavaakaan.
Sitten joskus kun lakkaan olemasta friikkinä kivirekialustoihin ja huimiin mutka-G-voimiin (mikä saattaa tapahtua ihan piankin), voisin hyvinkin kuvitella omistussuhdetta em. autoihin.
Re: Seuraava/realistinen/unelmiesi auto?
Pientä kulutusta, toimivaa ja kohtuuhintaista huoltoa (jonka hyvää palvelua tosin toivottavasti tarvii vain harvoin), mielellään bensakonetta, manuaalivaihteistoa, ohjaustehostinta, siedettävää melutasoa ja miellyttävää ajotuntumaa (plus kosmetiikka-asioista ilmastointia, hyvät penkit, metalliväriä ja muutenkin auton korimallin pitää tietenkin miellyttää silmää).Manzel kirjoitti:1. Mitä vaadit / haaveilet seuraavalta autoltasi?
Manzel kirjoitti: 2. Mikä on haaveittesi auto?
Realistisin lienee joku Toyota Yaris tai Auris.
Sitten sen takana jossain haavelistalla ois joku Volvo S60... tai ehkä mieluummin S80, ni sais Ruotsissa kasatun pirssin (niin... se siitä pienestä kulutuksesta sitten). Eli siis joku pikku Toyota.
Aston Martin Vanquish S mustana tai metallihohtosinisenä. Ah. http://www.seriouswheels.com/2007/2007- ... 24x768.htmManzel kirjoitti: 3. Minkä haluaisit, jos ei tarvitsi ajatella rahaa, kulutusta, ympäristöä jne.
Kaukana tokana vaihtoehtona vois olla Jaguar Arden XK AJ 20 Coupe. http://www.seriouswheels.com/2007/2007- ... 80x960.htm
Ja kolmantena Porsche 911 Targa 4S. http://www.seriouswheels.com/2007/2007- ... 80x960.htm
Ei ole.Manzel kirjoitti:
4. Tämänhetkisesi auto/t ja niiden käyttötarkoitus?
Re: Seuraava/realistinen/unelmiesi auto?
selkee autoilun tuntija?Aava kirjoitti:Pientä kulutusta, toimivaa ja kohtuuhintaista huoltoa (jonka hyvää palvelua tosin toivottavasti tarvii vain harvoin), mielellään bensakonetta, manuaalivaihteistoa, ohjaustehostinta, siedettävää melutasoa ja miellyttävää ajotuntumaa (plus kosmetiikka-asioista ilmastointia, hyvät penkit, metalliväriä ja muutenkin auton korimallin pitää tietenkin miellyttää silmää).Manzel kirjoitti:1. Mitä vaadit / haaveilet seuraavalta autoltasi?
Manzel kirjoitti: 2. Mikä on haaveittesi auto?
Realistisin lienee joku Toyota Yaris tai Auris.
Sitten sen takana jossain haavelistalla ois joku Volvo S60... tai ehkä mieluummin S80, ni sais Ruotsissa kasatun pirssin (niin... se siitä pienestä kulutuksesta sitten). Eli siis joku pikku Toyota.
Aston Martin Vanquish S mustana tai metallihohtosinisenä. Ah. http://www.seriouswheels.com/2007/2007- ... 24x768.htmManzel kirjoitti: 3. Minkä haluaisit, jos ei tarvitsi ajatella rahaa, kulutusta, ympäristöä jne.
Kaukana tokana vaihtoehtona vois olla Jaguar Arden XK AJ 20 Coupe. http://www.seriouswheels.com/2007/2007- ... 80x960.htm
Ja kolmantena Porsche 911 Targa 4S. http://www.seriouswheels.com/2007/2007- ... 80x960.htmEi ole.Manzel kirjoitti:
4. Tämänhetkisesi auto/t ja niiden käyttötarkoitus?
1. käyttövarmuutta ja vähävikaisuutta ja hiukan tehoa <10, 200<
.
.
.
.
4. Renault megane 1.6 coupe, pidemmän matkan juhta..
Pyyhin Netikettiin..
Re: Seuraava/realistinen/unelmiesi auto?
Haluan ton. Auton, en naista.
Re: Seuraava/realistinen/unelmiesi auto?
Höh.Niba kirjoitti:Aava kirjoitti: ....
selkee autoilun tuntija?
Ihan ihme kommentti.
Re: Seuraava/realistinen/unelmiesi auto?
Niba ei vaan osaa. Näkihän sen jo ensimmäisestä kirjoitetusta lauseesta, että tätä kirjoittaa jonkin sortin munaton paska, joka arvostaa autoilun pehmeitä arvoja. Luontoystävällisyyttä, vaivattomuutta ja kaikkea muuta bussit-on-sua-varten-tyylisiä roska-arvoja.Aava kirjoitti:Höh.Niba kirjoitti:Aava kirjoitti: ....
selkee autoilun tuntija?
Ihan ihme kommentti.
Ainoat merkitsevät seikat autoilussa on kiihtyvyys 0-200km/h ja tieto siitä, että tarvitseeko painaa kytkintä vaihteen vaihtuessa isommalle. Itseään kunnioittavat keskittää pehmeiden arvojen huomion lähinnä sinne pehmustettujen polkimien, siirrettävän takareisituen ja kääntyvien niskatukien tienoille.
EDIT: Henkilökohtaisesti olisi jotenkin leuhkaa lähteä ~2,5 tonnin rakkineella ~5 sekunnissa normaaliin polkuvauhtiin. Notta siitä lähdettäisiin vaikka kyllä tosimiehet kisaa vasta sillä 0-200km/h lähtönopeuksilla.
http://www.porsche.com/uk/models/cayenn ... sandspecs/
Re: Seuraava/realistinen/unelmiesi auto?
Harkitsen seuraavaksi uhriksi autoa nimeltä Volvo S60 D5. Kurainen koira nahkapenkillä on kyllä vähän ahdistava ajatus, jotenka voi olla että pitää sittenkin pysytellä farkussa.
Re: Seuraava/realistinen/unelmiesi auto?
Onko pakko, kun on niin hidas lahna? Menee melkein 20 helvetin pitkää sekuntia ennenkuin on kahdessasadassa, ja kilpailtava lähtönopeuskin on surkeat 0.Yönmustaritari kirjoitti:tosimiehet kisaa vasta sillä 0-200km/h lähtönopeuksilla.
Re: Seuraava/realistinen/unelmiesi auto?
"Mun auto polttaaki enemmän löpöä ku sun!"Yönmustaritari kirjoitti:EDIT: Henkilökohtaisesti olisi jotenkin leuhkaa lähteä ~2,5 tonnin rakkineella ~5 sekunnissa normaaliin polkuvauhtiin.
Re: Seuraava/realistinen/unelmiesi auto?
Ei ole vielä bensa huoltiksilta loppunut.NegaDuck kirjoitti:"Mun auto polttaaki enemmän löpöä ku sun!"Yönmustaritari kirjoitti:EDIT: Henkilökohtaisesti olisi jotenkin leuhkaa lähteä ~2,5 tonnin rakkineella ~5 sekunnissa normaaliin polkuvauhtiin.
Re: Seuraava/realistinen/unelmiesi auto?
Niin ajaa kuin petaa sano. Onhan se hyvä juttu, että turbo-stuka sentään ottaa sen 200. Vielä parempi jos ilman sen suurempia kilinöitä ja kolinoita voimansiirrosta. Mut ei, ei oo pakko jos ei haluu.Herra Manala kirjoitti:Onko pakko, kun on niin hidas lahna? Menee melkein 20 helvetin pitkää sekuntia ennenkuin on kahdessasadassa, ja kilpailtava lähtönopeuskin on surkeat 0.Yönmustaritari kirjoitti:tosimiehet kisaa vasta sillä 0-200km/h lähtönopeuksilla.
Re: Seuraava/realistinen/unelmiesi auto?
Ei tossa valurautavaunussa kyllä mitään turboja ole, eikä stuka taida ehtiä kahteensataan alle puolen minuutin.Yönmustaritari kirjoitti:Niin ajaa kuin petaa sano. Onhan se hyvä juttu, että turbo-stuka sentään ottaa sen 200. Vielä parempi jos ilman sen suurempia kilinöitä ja kolinoita voimansiirrosta. Mut ei, ei oo pakko jos ei haluu.
Re: Seuraava/realistinen/unelmiesi auto?
Nii ja muista sitten tällä kertaa molepien raatojen kiihdytykseen kuluvaa aikaa ei tarvitse summata yhteen niin kuin teit moottoritilavuuksista keskustellessa. Eikä tuloksen jakaminen kahdellakaan ole ihan reilun pelin hengessä tehty.Herra Manala kirjoitti: Ei tossa valurautavaunussa kyllä mitään turboja ole, eikä stuka taida ehtiä kahteensataan alle puolen minuutin.
Re: Seuraava/realistinen/unelmiesi auto?
Chevy Volt vaikuttaa oikeastaan aika hjuuletin järkevältä tuon E-FLEX -järjestelmän ansiosta. Kun ei vielä tiedetä mistä vaihtoehdosta (maakaasu, bioriisseli, vety, etanoli, bensa, häkä, lehmänpieru, sokeri) tulee missäkin maassa de facto -polttoainetta, tämä auto onkin sähköauto jonka toimintasädettä kasvattava latauselementti on helpohkosti vaihdettavissa joko diesel/bensapolttomoottoriksi tai polttokennoksi. Ja vehje on ladattavissa suoraan töpselistä vaikka tuulivoimalla, päin vastoin kuin Toyota Prius. Ja tuon konepellin päälle voisi ympätä vähän aurinkokennoakin (tosin niiden latausteho on yleensä aika marginaalinen).
Toihan vois vaikka olla mun seuraava auto. Tai seuraavaa seuraava, kahtotaan nyt millaisia tulee markkinoille ja koska, ja miten infrastruktuuri tulee muuttumaan.
Tässä taas on ihan toimivan oloinen konsepti kaupungin autolatauspisteestä joita olisi kai tarkotus sijoitella yhtä tiuhaan kuin parkkimittareita.
Toihan vois vaikka olla mun seuraava auto. Tai seuraavaa seuraava, kahtotaan nyt millaisia tulee markkinoille ja koska, ja miten infrastruktuuri tulee muuttumaan.
Tässä taas on ihan toimivan oloinen konsepti kaupungin autolatauspisteestä joita olisi kai tarkotus sijoitella yhtä tiuhaan kuin parkkimittareita.
Re: Seuraava/realistinen/unelmiesi auto?
Ei kai noita kannata edes vertailla, ei Qashqaita ole tarkoitettukaan offroadiksi. Lähinnä selviämään kinoksesta tai jäisestä ylämäestä vähemmällä sutimisella.Gat kirjoitti:Katumaastureinakin kuitenkin parempia offroad kuin joku Nissan Quashai ja muut lelut.
Mutta näinä muutamina talvisina hetkinä joita täällä etelässä on ollut, olen saanut kyllä huomata että Civicini VSA-järjestelmä pitää ihan riittävän hyvin huolta sutimisen estämisestä. Eli en siis tarvitse nelivetoa käytännössä koskaan. Automaattiaski voisi olla ihan kiva, mutta ei se kepin veivaaminen nyt mikään kohtuuton homma ole. Ainoaksi miinukseksi jää Esport Arenan törkeän kamalassa kunnossa oleva parkkialue, jonka kuopissa autoni pohjaa ajoinpa miten varovasti tahansa. Mutta senkin ongelman korjaisin mieluummin painostamalla asianosaisia kunnes kenttä kunnostetaan, kuin vaihtamalla autoa.
Re: Seuraava/realistinen/unelmiesi auto?
Tässä nähdään taas miten eri muotista meitä on. Mua taas häiritsee jatkuvasti se että sutimisenesto vilkkuu mittaristossa, vaikka pääseekin paikasta A paikkaan B. Se että joutuisuus kärsii ja kiihtyminen on hidasta, ottaa jo päähän.NegaDuck kirjoitti:Mutta näinä muutamina talvisina hetkinä joita täällä etelässä on ollut, olen saanut kyllä huomata että Civicini VSA-järjestelmä pitää ihan riittävän hyvin huolta sutimisen estämisestä. Eli en siis tarvitse nelivetoa käytännössä koskaan.
Paljon mieluummin lähtisin risteyksestä vauhdilla jollain nelikolla, törkeän vastuuttomassa kahvassa ja hirveä virne naamalla.
Tän takia se sun ex-tyttöystäväs vissiin tokaisikin silloin kerran takapenkiltä kun sen Helsinkiläisestä karaokekuppilasta sun luokses heitin että "Hihihi, ***** ei aja koskaan näin!"
Re: Seuraava/realistinen/unelmiesi auto?
Miks turhaan. Edessä on kuitenkin joku hitaampi, ja viimeistään nopeusrajoitus tulee vastaan. Aika vaisua jos elämässä pitää ottaa ilon lähteeksi se että auto kiihtyy liikennevaloista lähtiessä nollasta neljäänkymppiin puoli sekuntia nopeammin kuin muilla.Herra Manala kirjoitti:Se että joutuisuus kärsii ja kiihtyminen on hidasta, ottaa jo päähän.
Ja käytännössä, viime kädessä, ainoa keino saada auto kiihtymään lujempaa on kasvattaa tehoa = lisätä kulutusta. Ei tunnu inhimillisellä tasolla kovin suurelta saavutukselta painaa vähän lisää kaasua ja polttaa vähän enemmän sitä bensaa kuin muut, perseellään siinä kuitenkin vaan kökitään mukavassa lepotuolissa kun kone tekee työt ja saa sen polkimen painajan näyttämään miehekkäältä. Enemmän arvostaisin niiden autojen suunnittelijoita kuin niiden ajajia, toki hyvää yleistä ajotaitoa väheksymättä.
No, ehkä munkin näkemykseni asiaan muuttuu Porsche Roadshow:n jälkeen.
Ai Twingolla vai? Sitäpaitsi, kyllä etuvetoisellakin saa ihan hyvät sladit aikaiseksi.Herra Manala kirjoitti:"Hihihi, ***** ei aja koskaan näin!"
Re: Seuraava/realistinen/unelmiesi auto?
Arsain, että ihan kohtisillaan täällä on joku munaton paska valittamassa, että kuinka mieluummin ajaa vähäpäästöisillä tehottomilla lussuilla. Sanonpahan vaan, että tuommoisille lättäjaloille ei pitäisi antaa nelipyörää käyttöön ollenkaan jos ei kerta hyvän päälle mitään ymmärrä. Ymmärtäisitte käyttää buseeja, että pysyy tiet vapaana niistä nauttiville.NegaDuck kirjoitti:Blablablaablaa
Ja paskan verorahat. Sovitaan, että tuommoisten muka-rattipenojen verorahoilla hoidetaan se ulkomaan avustus ja minä maksan tiet. Vittuun mun eestä Tööt Tööt!!1
Re: Seuraava/realistinen/unelmiesi auto?
En nyt niinkään puhunut tehon vaan pidon puutteesta. Se, että sutimiseneston merkkivalo vilkkuu kiihdytyksissä kertoo nimenomaan siitä että tehoa on liikaa kuljetettavaksi kahden tassun lävitse maahan kuin sitä että tehon lisääminen auttaisi yhtään mitään. Se juuri, että risteyksistä ei pääse liukkailla keleillä jouhevasti muun liikenteen mukaan pidon puutteen vuoksi, ottaa päähän. Pitää aina odotella että tulee sellanen 200m rako autojen väliin ennenkuin uskaltaa tuupata risteyksestä kaistalle, kun valot vaan vilkkuu ja kuski haukottelee. Kun on kerran omistanut nelivetokulkineen, niin etuvetoiset vaan tuntuvat talven liukkailla sen jälkeen aivan uskomattoman ankeille nolla-agilitykomeroille, joilla liikkeellelähtö tuntuu samalta kuin makaisi sarvis-pulkassa vatsallaan ja yrittäisi kauhoa käsillään vauhtia hangessa.NegaDuck kirjoitti:Miks turhaan. Edessä on kuitenkin joku hitaampi, ja viimeistään nopeusrajoitus tulee vastaan. Aika vaisua jos elämässä pitää ottaa ilon lähteeksi se että auto kiihtyy liikennevaloista lähtiessä nollasta neljäänkymppiin puoli sekuntia nopeammin kuin muilla.Herra Manala kirjoitti:Se että joutuisuus kärsii ja kiihtyminen on hidasta, ottaa jo päähän.
Ja käytännössä, viime kädessä, ainoa keino saada auto kiihtymään lujempaa on kasvattaa tehoa
Ketä kiinnostaa "inhimillinen taso", jos se tuntuu itsestä hyvälle eikä aiheuta kaiken elämän välitöntä kuolemista lyijy- ja häkämyrkytykseen?Ei tunnu inhimillisellä tasolla kovin suurelta saavutukselta painaa vähän lisää kaasua ja polttaa vähän enemmän sitä bensaa kuin muut
Sä funtsit ihan liikaa, ja kiellät sillä sekä muilta että itseltäsi kaiken mikä voidaan listata millään mittarilla "laittoman kivaksi". Se tekee susta tylsän. Älä ole tylsä. Tylsät on tylsiä. Tytötkään ei tykkää tylsistä. Ota vähän mallia vaikka siitä aussien yliriehakkaasta AD/HD-elcosta.
Jaa, mun mielestä ainoastaan lapsekkaalta, ja parempi niin. Sitäpaitsi mikäs tota yhtälöä nyt enää voi voittaa, paitsi kökkiminen mukavassa kulmasohvassa samalla kun akka tiskaa, pyllistää ja tuo kaljaa?perseellään siinä kuitenkin vaan kökitään mukavassa lepotuolissa kun kone tekee työt ja saa sen polkimen painajan näyttämään miehekkäältä.
Joo ja mä arvostaisin enemmän pelintekijöitä kuin pelin pelaajia. Tarkoittaako se sitä, että pelaamisesta ei saa nauttia?Enemmän arvostaisin niiden autojen suunnittelijoita kuin niiden ajajia, toki hyvää yleistä ajotaitoa väheksymättä.
En minä edes mitään sladitellut, vaan ihan etuvetosella olin liikenteessä. Kaarsin ainoastaan ehkä-hieman-tavallista-ajoa-vauhdikkaammin kääntyessäni Porkkalankadulta Länsiväylälle. En kuitenkaan edes niin kovaa, että olisi gummitkaan vielä vinkaisseet tai alle sortaneet Skoda-merkkisessä farmariperheautossa, jossa oli alla sentään ihan tavalliset 205 leveät 16" donitsikesärenkaat, joilla ei tosissaan kovin kummoisia G-voimia aiheuteta ennen renkaiden vinkumisia.NegaDuck kirjoitti:Ai Twingolla vai? Sitäpaitsi, kyllä etuvetoisellakin saa ihan hyvät sladit aikaiseksi.Herra Manala kirjoitti:"Hihihi, ***** ei aja koskaan näin!"
Siitä päätellen, sun täytyy ajaa todella ylivarovaista ajoa?
Re: Seuraava/realistinen/unelmiesi auto?
N44b!1Herra Manala kirjoitti:vaan ihan etuvetosella olin liikenteessä.
Re: Seuraava/realistinen/unelmiesi auto?
Osta pari lisäsylinteriä ennenku alat.Yönmustaritari kirjoitti:N44b!1Herra Manala kirjoitti:vaan ihan etuvetosella olin liikenteessä.
Re: Seuraava/realistinen/unelmiesi auto?
Niiq laittoman isot tissit?Herra Manala kirjoitti:Sä funtsit ihan liikaa, ja kiellät sillä sekä muilta että itseltäsi kaiken mikä voidaan listata millään mittarilla "laittoman kivaksi".
Mut joo, point taken. Oon katkera. Yritän jatkossa olla vähemmän tylsä, kunhan löydän keinot siihen.
Tiätty, koska sit pelaamiseen jää koukkuun ja kaikki aika menee siihen.Tarkoittaako se sitä, että pelaamisesta ei saa nauttia?
Eiku, se oli vitsivitsi. Kato se linkki.En minä edes mitään sladitellutNegaDuck kirjoitti:Sitäpaitsi, kyllä etuvetoisellakin saa ihan hyvät sladit aikaiseksi.
Autoni takalamppujen välirivassa olevasta halkeamasta päätellen taas ei. Selite: peruutuskamera petti, kun se vaakasuora betonipalkki olikin juuri ja juuri sen näkökentän yläpuolella.Siitä päätellen, sun täytyy ajaa todella ylivarovaista ajoa?