Bilipoksin ropleemat.

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
1108

Bilipoksin ropleemat.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Osa I

Millä pjenteleellä tämän romulootan saa näyttämään skandit leffojen teksteissä? Nyt näkyy pelkkä neliö skandien tilalla.

Osa II

Suositelkaa nyt jotain peliä, alkaa olemaan läpi tahkottu kaikki mitkä olen itse "varmuuskopioinut".

Ja millä helevetillä Mortal Kombat: Shaolin munks:ssa saa tapettua heebon joka kikkailee käärmeensä kanssa??? Kun ei kuole niin ei kuole. MENEE HERMO.

Ja sama homma Ninja Gaiden Blackissa, heebo nuntsakujen kanssa pistää pataan 100-0, vittu.

Mie en leiki enään niiden kanssa, tylsiää ukkoja...
Starflare

Re: Bilipoksin ropleemat.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti:Osa I

Millä pjenteleellä tämän romulootan saa näyttämään skandit leffojen teksteissä? Nyt näkyy pelkkä neliö skandien tilalla.

Osa II

Suositelkaa nyt jotain peliä, alkaa olemaan läpi tahkottu kaikki mitkä olen itse "varmuuskopioinut".

Ja millä helevetillä Mortal Kombat: Shaolin munks:ssa saa tapettua heebon joka kikkailee käärmeensä kanssa??? Kun ei kuole niin ei kuole. MENEE HERMO.

Ja sama homma Ninja Gaiden Blackissa, heebo nuntsakujen kanssa pistää pataan 100-0, vittu.

Mie en leiki enään niiden kanssa, tylsiää ukkoja...
Vittu saatana. Onko se kake hommattu? itsellä ei ollut mitään ongelmia tuolla osastolla, joten en osaa enempiä auttaa.

Peleistä: Ainoat pelit jotka saisivat minut XBoxin pariin ovat old skool räiskintä Panzer Dragoon Orta ja sekalaisen ihmeellinen seikkailupeli Shenmue 2.

Enpä muuta keksi.
Quarter

Re: Bilipoksin ropleemat.

Viesti Kirjoittaja Quarter »

evo
1108

Re: Bilipoksin ropleemat.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

QuarterDot kirjoitti:evo
Painu vittuun mielipiteisines ketjustani!!!

Ja asiaan: Reptile katuu että tapasi minut pelissä, vedin raasua pataan kunnolla.
Dumari

Re: Bilipoksin ropleemat.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Nöyrryn tietokoneeni edessä, koska en nyt vaan jaksa taistella Explodria vastaan, mutta miten vatussa tuon Citibankin mainoksen saa veks Suomi24.fi sivulta?
Vastaa Viestiin