Unelma-autosi

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut

Unelma-autoni on...

Alfa Romeo
0
Ei ääniä
Audi
0
Ei ääniä
BMW
1
8%
Cadillac
0
Ei ääniä
Chevrolet
1
8%
Chrysler
0
Ei ääniä
Citroën
1
8%
Dodge
0
Ei ääniä
Ferrari
1
8%
Fiat
0
Ei ääniä
Ford
0
Ei ääniä
Honda
0
Ei ääniä
Hyundai
0
Ei ääniä
Jaguar
2
17%
Jeep
1
8%
Kia
0
Ei ääniä
Lada
0
Ei ääniä
Land Rover / Range Rover
0
Ei ääniä
Lexus
0
Ei ääniä
Maserati
1
8%
Mazda
0
Ei ääniä
Mercedes-Benz
0
Ei ääniä
Mini
0
Ei ääniä
Mitsubishi
0
Ei ääniä
Nissan
0
Ei ääniä
Opel
0
Ei ääniä
Peugeot
0
Ei ääniä
Porsche
1
8%
Renault
0
Ei ääniä
Saab
1
8%
Seat
0
Ei ääniä
Skoda
0
Ei ääniä
Smart
0
Ei ääniä
Subaru
0
Ei ääniä
Suzuki
0
Ei ääniä
Toyota
1
8%
Volkswagen
0
Ei ääniä
Volvo
1
8%
 
Ääniä yhteensä: 12

Herra Manala

Unelma-autosi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mikä automerkki lämmittää eniten? Minkä keulakoristeen haluaisit kiiltelevän autotallissasi?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Unelma-autosi

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Jätän helpot eli urheiluautomerkit (Ferrari jne.) valitsematta vaikka niillä pillua saisikin.

Ns. tavallisista automerkeistä mielikuvatasolla joko Toyota tai Mersu.

Ensimmäinen koska edelleen luulen sen omaavan muita merkkejä vähemmän ongelmia ja olevan kaikin puolin tasalaatuinen, vaikkakin tylsä, automerkki. Helppoa autoilua, kiitos.

Mersu kai niiden mielikuvien takia että kyseessä on jämäkkä ja arvokkaanoloinen auto joka kestää tarvittaessa vuosikymmeniä. Kaikki isot pomotkin ajavat mersuilla joten miksi en minäkin? Vanhin isoveljeni tosin on jostain syystä aina inhonnut syvästi mersuja tai paremminkin mersukuskeja eli "marsuja". Epäilen liittyvän peniskateuteen.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Re: Unelma-autosi

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

En nyt oikein kekkaa tästä mitään, sillä autokiinnostukseni ei ole merkki- vaan mallikohtaista. Tyyliin, siinä missä Isuzu on normaalisti tylsä pakettiautobrändi, Isuzu VehiCROSS on aivan sigamagee kulttipirssi 90-luvulta.
Bliss

Re: Unelma-autosi

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Maserati koskettaa mua jostain syvältä sielusta, mutta vastasin siitä huolimatta BMW. Omistaisin sellaisen edelleen, ellei järki kerrankin olisi vienyt tunteesta 6-0 voittoa (koska neloskonehan ei ole mistään kotoisin...)
Bhven

Re: Unelma-autosi

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Sähköauto, merkillä niin väliä.
masa

Re: Unelma-autosi

Viesti Kirjoittaja masa »

Viimeksi olen vuonna 2005 himoinnut Infinitin FX, mutta sen jälkeen mikään auto ei ole koskettanut pahemmin. Nyttemmin tuokin jo näyttää tusinalihapullalta. No, eiköhän toi huihain hakkais.

Kuva
Storia

Re: Unelma-autosi

Viesti Kirjoittaja Storia »

Punaisen Corveten olen halunnut pikkutytöstä saakka. 13-vuotiaana sain sellaisen julisteen seinälle ja siitä asti se on jossain takaraivossa ollut, että pitää hoitaa. En vaan tiedä mikä vuosimalli olisi hyvä tai mitään muutakaan niistä. Joku 80-luvun kuitenkin kaiketi. Kyllä se vielä vastaan tulee!
Herra Manala

Re: Unelma-autosi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Storia kirjoitti:Punaisen Corveten olen halunnut pikkutytöstä saakka. 13-vuotiaana sain sellaisen julisteen seinälle ja siitä asti se on jossain takaraivossa ollut, että pitää hoitaa. En vaan tiedä mikä vuosimalli olisi hyvä tai mitään muutakaan niistä. Joku 80-luvun kuitenkin kaiketi. Kyllä se vielä vastaan tulee!
Jos haluaa komean, niin 1978. Jos haluaa nopean, niin 2008.
NuoriDaavid

Re: Unelma-autosi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tarvisi kaksi; Cadillac Escalade olisi hyvä käyttöauto ja Ferrari sitten huviajeluun.
Storia

Re: Unelma-autosi

Viesti Kirjoittaja Storia »

Herra Manala kirjoitti:
Storia kirjoitti:Punaisen Corveten olen halunnut pikkutytöstä saakka. 13-vuotiaana sain sellaisen julisteen seinälle ja siitä asti se on jossain takaraivossa ollut, että pitää hoitaa. En vaan tiedä mikä vuosimalli olisi hyvä tai mitään muutakaan niistä. Joku 80-luvun kuitenkin kaiketi. Kyllä se vielä vastaan tulee!
Jos haluaa komean, niin 1978. Jos haluaa nopean, niin 2008.
Oi voi voi - sieltähän se heti löytyi kuvahaulla ensimmäisenä TIETENKIN osoitteesta dreamcarclassicsonline...

http://www.dreamcarclassicsonline.com/c ... =0162-5300

Vielä kun sen saisi nappia painamalla.
Herra Manala

Re: Unelma-autosi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Storia kirjoitti:Oi voi voi - sieltähän se heti löytyi kuvahaulla ensimmäisenä TIETENKIN osoitteesta dreamcarclassicsonline...

http://www.dreamcarclassicsonline.com/c ... =0162-5300

Vielä kun sen saisi nappia painamalla.
Voi pyhä sylvi. Silmä käteen jumalauta. Paljon enemmän ei voisi kaunista klassikkoautoa raiskata pilalle.

Itse hain kyllä lähinnä jotain tällaista:

Kuva
Storia

Re: Unelma-autosi

Viesti Kirjoittaja Storia »

No mutta kun se oli PUNAINEN!

Tuo musta ei kelpaa! *leuka pystyssä hymiö tähän*
Herra Manala

Re: Unelma-autosi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Storia kirjoitti:No mutta kun se oli PUNAINEN!

Tuo musta ei kelpaa! *leuka pystyssä hymiö tähän*
Eleganssia, perkele!

No edes vähän vähemmän raiskattu sitten:

Kuva

1980-1982 tehtiin kauneimmat Corvettet ii äm oo (muistin 2 vuotta pieleen).
Storia

Re: Unelma-autosi

Viesti Kirjoittaja Storia »

Herra Manala kirjoitti: Eleganssia, perkele!

1980-1982 tehtiin kauneimmat Corvettet ii äm oo (muistin 2 vuotta pieleen).

No tässä se nyt on mikä on ollut julisteessa seinällä :h:

Ah, rakkautta ensi silmäyksellä...

Mitkäs vuosimallit ne oli joita ei kannatta missään nimessä ostaa joidenkin teknisten puutteiden tai vikojen vuoksi?

Ja mikä vuosimalli siis tuo kuvassa oleva on?!
masa

Re: Unelma-autosi

Viesti Kirjoittaja masa »

Storia kirjoitti: Mitkäs vuosimallit ne oli joita ei kannatta missään nimessä ostaa joidenkin teknisten puutteiden tai vikojen vuoksi?
1908-2008
Storia

Re: Unelma-autosi

Viesti Kirjoittaja Storia »

masa kirjoitti: 1908-2008
Tusinalihapullat hiljaa kun jotain tyyliä omaavat ihmiset keskustelee!
Herra Manala

Re: Unelma-autosi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Storia kirjoitti:Mitkäs vuosimallit ne oli joita ei kannatta missään nimessä ostaa joidenkin teknisten puutteiden tai vikojen vuoksi?

Ja mikä vuosimalli siis tuo kuvassa oleva on?!
Kuvassaoleva on 1980. Ei ton ikäisten autojen kohdalla voida enää puhua alkuperäisistä teknisistä puutteista tai vastaavista. Kyllä se ainoastaan enää merkitsee, miten niitä on sen 30 vuotta pidetty. Lastentaudit on varmasti fiksailtu jo siinä ajassa.

Nyt karkaan töihin.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Unelma-autosi

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Jaguaari voisi olla ihan mukava (tosin ei nämä X-Typet) ja jos olisi tuhottomasti rahaa voisin sellaisen jopa ostaakkin. Lexuskin tuntuu ihan mukavalta ajettavalta.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Unelma-autosi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ei löytyne yhtä. Mutta tässä pari:
- Aston Martin Volante
- BMW 3.0 CSI
- Ferrari 288 GTO
- Jaguar XJS V12
- Maserati (en muista millään mallinimeä, enkä viitti ettiä)

Kolmea noista olen ajanut, kivoja pelejä :roll:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Storia

Re: Unelma-autosi

Viesti Kirjoittaja Storia »

Herra Manala kirjoitti:Ei ton ikäisten autojen kohdalla voida enää puhua alkuperäisistä teknisistä puutteista tai vastaavista. Kyllä se ainoastaan enää merkitsee, miten niitä on sen 30 vuotta pidetty. Lastentaudit on varmasti fiksailtu jo siinä ajassa.
Ok, loogista. Muistan vain kuulleeni pariinkin otteeseen, että jotkut vuodet ovat olleet vähän susia Corvetelle, mutta en (tietenkään) voi muistaa mitkä. Noh, sama se. Nyt muistan ainakin jatkossa mikä vuosimalli se on jota pitää pitää silmällä!
aimohaiku

Re: Unelma-autosi

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Porschen valitsin. 911 johdannaisineen kiitos. Klassikko.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Unelma-autosi

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mulle passais joku jeeppi niinkuin nyrkki silmään. Vaikka en nykyiseen autoonkaan ole ollenkaan tyytymätön, tietyllä tavalla täyttynyt unelma sekin. Ja mulle vielä aika uusi!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin