Minun Dacia-naiskaveri (ei seksikaveri vaikka onkin hyvin seksikäs, siis koska minulla vakinainen seuralainen)) soitti eilenillalla ja hiukan pelästyin kyllä, että nytkö Daciasta olisi vähintään joku pultti irronnut, mutta onneksi ei.
Ei todellakaan! Hän selosti, uskokaan tai älkää, että äitinsä (76 vuotta!!!) oli ajatellut ostaa tyttärensä esimerkkiä noudattamalla uuden Dacia Sanderon.
Sen Stepwayn.
Minä olin HYVIN tyytyväinen kun keksin sanoa erittäin hyvän lauseen: Sanoin nimittäin, että sehän olisi hyvä kuitenkin uudenaikainen auto äidillesi ja hyvä kun EI AJA KUITENKAAN niin paljoa. Lisäsin, etteihän Dacia nyt varsinainen suurten matkojen auto ole. Ikään kuin tulevaisuuden kannalta halusin vihjata, että laadussa saattaa ilmetä juttuja, jotka vaatii korjausta jos "kovaa" ja paljon ajetaan!
Mutta on niissä kolmen vuoden takuu.
Minä olen jopa ajatellut, että maksan mukavan naiskaverini ensimmäisen korjaushuollon!! Tulevan sellaisen joskus.
Mutta muorinsa huoltoja en varmasti maksa.
Kysyn teiltä Kitinän arvoherrat ja naiset: Olenko pulassa vai sovussa sulassa?
MUKAVA TEIDÄN TUNTEMA MAALISMIES
tai jos totuutta katsotaan, luin juuri SA:n sanomien kommentteja. Minusta tuntuu, että Maalisarskan henkilöä ei tunneta paljonkaan tai sitten täysin väärin

Onko sen sitten mitään väliä, se on erillinen asia kokonaan, heh