Suosittele vahvistinta

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
SikaMika

Suosittele vahvistinta

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vuosi sitten käytettynä ostamani Denon kaatui juuri saappaat jalassa. Pitäisi siis hankkia uusi AV-vahvistin hintaluokassa alle 500€, kanavia tarvitsee olla vähintään viisi. Osaatko suositella soivaa peliä?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suosittele vahvistinta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onkyo TX-SR607 on harkinnassa itsellekkin.

Tuota kylläkin vaivaa tehottomuus monikanavatilassa, mutta tuskin tuo kerrostalossa niin suuria haittaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Suosittele vahvistinta

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bluntly kirjoitti:Onkyo TX-SR607 on harkinnassa itsellekkin.

Tuota kylläkin vaivaa tehottomuus monikanavatilassa, mutta tuskin tuo kerrostalossa niin suuria haittaa.
Tuo irtoaisi Saksasta hintaan 403€ postikuluineen. Mitenkähän takuuhommat ja -huollot toimii noiden kanssa?
SikaMika

Re: Suosittele vahvistinta

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Toi Onkyon valiteltu lämpöjen nousu vähän arveluttaa, varsinkin kun vahvistimeni paikka on melko ahdas. Harkitsen tällä hetkellä sen ja tämän välillä. Denonilla on tosin ollut omat ongelmanssa mm. valikoiden ja kaukosäätimen kömpelyyden kanssa, joten mene ja tiedä nyt sitten. Mielenkiintoisena yksityiskohtana mainittakoon, että siinä missä kaikki muut vahvistimet ovat mm. Paskassa Maassa huomattavasti halvempia kuin täällä, tuo linkkaamani Denon irtoaa täältä huokeammalla kuin muualta juuroopasta.
bedlam

Re: Suosittele vahvistinta

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mesa-Boogie!
Manaaja

Re: Suosittele vahvistinta

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mä en kyllä ostaisi toista samanmerkkistä, jos edellinen on vastikään leiponut kiinni nuoruusvuosillaan. Alle 500e hintaluokassa katselisin itse myös Pioneeria.
SikaMika

Re: Suosittele vahvistinta

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Onko kellään tarkempaa tietoa ulkomailta tilattujen vempeleiden takuu-käytännöistä? Eli pitääkö hätävalon vilkkuessa postittaa koko hoito emämaahan vai onko luvallista hoidattaa potilas paikallisella merkkikorjaamolla? Tosin en pätkääkään ihmettelisi, vaikka Saksaan takuuhuoltoon lähetetyn soittimen saisi korjattuna/korvattuna käyttöönsä kotimaista huoltoa nopeammin, esim. viimeksi läppäri viihtyi kotimaisella konetohtorilla kolme viikkoa ilman näkyvää korjaustulosta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suosittele vahvistinta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Suosittele vahvistinta

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

^ Hyvä tietää, thx.

Vahvistin alkoi sitten kuitenkin toimimaan, kun kokeilin vielä kerran ympätä siihen tulot kaiuttimet kiinni. Ainakin osa lähtökonfiguraatioiden asetuksista (mukaanlukien volyymin tasot) olivat jostain syystä nollaantuneet itsestään, laitoin nupit takaisin kaakkoon ja rokki soi taas. Säästyneen viisisatasen voin vaikka vetää kurkusta alas vuodenvaihteen kunniaksi.
Vastaa Viestiin