Neste Green 100 Diesel

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Yönmustaritari

Re: Neste Green 100 Diesel

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

masa kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:
Asie Payton kirjoitti:Blondin Tissit tietenkin!
Tissit FTW. Kohta jo top 20.

Missäs se päivän hesari on kuvasta?

Kuva
Iiiik. En kyl äänestänyt....Onnekseni. Ei tällasta.

Manala kerrankin saa ääneni ja ilman perseeseen liittyvää läpän- tai loanheittoa......eiku....meni jo
Manaaja

Re: Neste Green 100 Diesel

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Täti soitti, lähden siis ensi viikon lauantaina edustamaan Kitinän ituhippijaostoa karsintakilpailuihin. :twisted:
NuoriD

Re: Neste Green 100 Diesel

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:Täti soitti, lähden siis ensi viikon lauantaina edustamaan Kitinän ituhippijaostoa karsintakilpailuihin. :twisted:
:ohyeah:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Neste Green 100 Diesel

Viesti Kirjoittaja Lolita »

:cheer: Toivottavasti Jagge toimii.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Manaaja

Re: Neste Green 100 Diesel

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lolita kirjoitti::cheer: Toivottavasti Jagge toimii.
Ei kun toivottavasti se toimii niiden tekemään katsastukseen asti mutta räjähtää sitten moottorista alkaen atomeiksi niin ei mene mun piikkiin. :vihelt:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Neste Green 100 Diesel

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jeeeee!!!! Ja hoida mulle tuhat gallonaa ilmasta naftaa, ihan vaan sen takia että mulle tuli paha mieli kun en päässytkään :]
Viimeksi muokannut Vesper, 19.05.2010 19:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Neste Green 100 Diesel

Viesti Kirjoittaja Gat »

Siis pitikö tässä valituilla olla itsellään DIESELauto?
HOMOA!
Minä en Lantikkaakaan haluaisi dieselinä. Paitsi homoa, se on traktoria.
Manaajan Jagge on dieseli? Pyhäinhäväistystä!!

Niin ja Myytinmurtajat saï dieselauton kulkemaan käytetyllä grillirasvalla!
Manaaja

Re: Neste Green 100 Diesel

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Siis pitikö tässä valituilla olla itsellään DIESELauto?
HOMOA!
Minä en Lantikkaakaan haluaisi dieselinä. Paitsi homoa, se on traktoria.
Manaajan Jagge on dieseli? Pyhäinhäväistystä!!
Mikä siinä on homoa tai traktoria? Lyön satasesta vetoa että jos valitaan 10 tyyppiä kadulta istumaan molempien autoissa, pyhäinhäväistysdieselini arvioidaan urheilullisemmaksi sekä ääneltään että kulultaan.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Neste Green 100 Diesel

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Siis pitikö tässä valituilla olla itsellään DIESELauto?
HOMOA!
Minä en Lantikkaakaan haluaisi dieselinä. Paitsi homoa, se on traktoria.
Manaajan Jagge on dieseli? Pyhäinhäväistystä!!
Mikä siinä on homoa tai traktoria? Lyön satasesta vetoa että jos valitaan 10 tyyppiä kadulta istumaan molempien autoissa, pyhäinhäväistysdieselini arvioidaan urheilullisemmaksi sekä ääneltään että kulultaan.
Homoa että on viherpiipertäjyyttä.Traktoria että on Massey-Fergusonieni polttoaine. Pyhäinhäväistystä, että jalo klassinen brittien herrasväen merkki sortuu tuohon.

Ja tosiaan, ihmekös että diesel kulkee paskalla. Myytinmurtajat käyttivät käytettyä grillirasvaa dieselissä ongelmitta.

O.K. Sulla on urheilullisempi auto. Mutta ei sillä pääse edes mihin citymaastureilla pääsee. Siksi niitä sanotaan SPORT Utility Vehicleiksi.
(No ok, vittu, dieselin vääntö)
Viimeksi muokannut Gat, 19.05.2010 19:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Neste Green 100 Diesel

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Gat kirjoitti:Mutta ei sillä päääse edes mihin citymmastureillapääsee.
Pimpsan päälle?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Neste Green 100 Diesel

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Siis etkö meinaa astua mun dieselin kyytiin, sitten kun joskus uskaltaudut sille lupaamalleni rimpsaressulle?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Neste Green 100 Diesel

Viesti Kirjoittaja Gat »

Pulkannaru kirjoitti:
Gat kirjoitti:Mutta ei sillä päääse edes mihin citymmastureillapääsee.
Pimpsan päälle?
Sori typoista. Mun tabulaattori ja koko näppis on runkin jumiuttama.

Paha nakki. Bimbot tykkää urheiluautoista, ja varmaan eivät erota dieseliä otosta. Viherhippimisujen mun mielestä pitäis kostua maasturintapaisista, ne kun kuuluu luontoon ja kaikki legendaariset luonnontutkijat käyttää. Mutta hippimisut vihaa just citymaastureita!Yääähh! Se tymä poliittinen korrektius!

VESPER:
Tuota.... uskaltautuisinko naisen kyytiin? Mihin mä hylkäisin Pikkumustan (autoni) Helsingissä?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Neste Green 100 Diesel

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gat kirjoitti:VESPER:
Tuota.... uskaltautuisinko naisen kyytiin? Mihin mä hylkäisin Pikkumustan (autoni) Helsingissä?
No öööh, vaikka hotellin parkkihalliin? Onhan sun huone bookattava joka tapauksessa, että on paikka minne kutsua joku naaras skumpalle... ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Neste Green 100 Diesel

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Paha nakki. Bimbot tykkää urheiluautoista, ja varmaan eivät erota dieseliä otosta.
Parempi olis että erottaisivat. Luin nimittäin just arvostelun siitä pikkumoposi isoveljestä Discoverystä, jossa tuo sama 2.7-3 litranen diesel oli testissä. Siinä sanottiin, että se kuulostaa paremmalta kuin mikään ko. autoon saatavista bensamoottoreista. Now how sad is that for a petrolhead?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Neste Green 100 Diesel

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Miten kävi katastuksessa ?
Laukesiko motti ja/tai potti ja/tai katsastaja ?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Neste Green 100 Diesel

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ei ole ollut vielä.
Manaaja

Re: Neste Green 100 Diesel

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kitinän ituhippijaosto oli voitokas. Taitoajokilpailussa päivän paras aika, ja ekoajostakin oman ryhmän parhaat lukemat. (Vertailu muihin ryhmiin oli mahdotonta eri autojen vuoksi.)

Finaaliin mentiin niin että humahti ja taskussa on 300e lahjakortti pumpulle.
NuoriD

Re: Neste Green 100 Diesel

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:Kitinän ituhippijaosto oli voitokas. Taitoajokilpailussa päivän paras aika, ja ekoajostakin oman ryhmän parhaat lukemat. (Vertailu muihin ryhmiin oli mahdotonta eri autojen vuoksi.)

Finaaliin mentiin niin että humahti ja taskussa on 300e lahjakortti pumpulle.
Mitä siellä tehtiin?
Manaaja

Re: Neste Green 100 Diesel

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Mitä siellä tehtiin?
Ko. tapahtumassa vai taitoajokilpailussa? Tapahtumassa käytiin "kursseja" ja pikku kisoja, istuttiin haastattelussa ja kuunneltiin Nesteen porukoiden juttuja. Ajeltiin off-roadia maastureilla, ja erilaisilla henkilöautoilla suoritettiin erilaisia jarrutuskokeita, kastellussa ympyrässä ajamista, slalomia, hirviväistöä ja sen sellasta. Taitoajokisassa ajettiin tuntematon rata niin nopeasti ympäri kuin päästiin, jonne oli rakennettu vähän ylimäärästä shikaania ja hirviväistöestettä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Neste Green 100 Diesel

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Harmittaa kun en voinut osallistua :/ Oon ollut samaisella radalla pari kertaa kikkailemassa, ja se on kyllä varsin hauska mesta. Vaikkakin viime kerran suurin hauskuutus oli kotiin lähtiessä ko. alueen jättimäiseen porttiin Tiguaninsa solmuttanut työkaveri :D
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Neste Green 100 Diesel

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Onkohan tää taas niitä failproof nettiäänestyksiä, missä cookiet poistamalla voit vetää niin paljon ääniä kuin jaksat hakata F5.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Manaaja

Re: Neste Green 100 Diesel

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Kokeile?
Manaaja

Re: Neste Green 100 Diesel

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Noniin. Aikamoinen show oli saada litkua tankkiin. Kortti ei toiminut lainkaan aluksi ja kävin ensin sekä Otaniemessä että Matinkylässä testaamassa tankkaamista. Kortin saldo näytti 300e, ja kortti käski aloittamaan tankkauksen pin-koodin syöttämisen jälkeen, mutta pumppu vain ei käynnistynyt.

Matinkylän Nesteen kauppiaan kanssa selvittelimme asiaa reilut puoli tuntia, ja useamman Nesteelle tehdyn soiton jälkeen homma saatiin vihdoin pelaamaan. Kiitokset siitä kauppiaalle, joka jaksoi sitkeästi jeesata ongelman ratkaisemiseksi.

Nyt on siis tankki täynnä 100% biohässäkkää, ja toimii kyllä kuin kello. Jo ennestään hiljainen käyntiääni jopa hiljeni vielä karvan verran, eikä pakoputkesta tule muuta kuin kukkasia. Pakokaasut eivät yksinkertaisesti haise oikein yhtään millekään. Itse polttoneste on täysin kirkasta, joten ei tuosta palotapahtumasta tunnu mitään savujakaan jäävän, edes polkiessa konetta urku auki. Hienoa stuffia.
NuoriD

Re: Neste Green 100 Diesel

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Osaatko sanoa, mikä tuon biodeselin jalostamohinta on vs. perinteinen. Onko paljon kalliimpaa? Entäs pumpulla?
Manaaja

Re: Neste Green 100 Diesel

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Osaatko sanoa, mikä tuon biodeselin jalostamohinta on vs. perinteinen. Onko paljon kalliimpaa? Entäs pumpulla?
On jonkin verran kalliimpaa prosessoida ja jalostaa. Hinta siirtyy pumpulle asti muotoon 1,284€/l tämänhetkisen verotuksen perusteella. Normidiesel taisi olla luokkaa 1,144€/l samassa pumpussa. Verotushan on ymmärtääkseni täysin sama kuin fossiilisten polttoaineiden kohdalla. Kun tuota veroa on se joku pauttiarallaa 70% hinnasta, niin sitä järkevästi säätämällä voitaisiin tehdä loppuhinnalle aika paljon.
Vastaa Viestiin