Adobe Acrobat 6: default folder

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
killkill

Adobe Acrobat 6: default folder

Viesti Kirjoittaja killkill »

Sattuuko kukaan tietämään, mitä rekisteriarvoa pitää puukottaa jos haluaa dokumenttien oletussijainniksi jonkun muun kuin My Documents?
AarneAnkka

Re: Adobe Acrobat 6: default folder

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

En tiedä.

Mutta kun peedeeäffissä ollaan, niin olenko ainoa joka on sitä mieltä että Adobe Acrobat Readerista on viime aikoina tullut ihan kauhea? Aina kun haluaisi lukea jotain .pdf tiedostoa ilman häiriöitä, esiin pälähtää päivitysvalikko, melkein joka viikko. Ja viimeksi se yritti pakkoasentaa Yahoo! Toolbarin jota en halua, en. Sitä ei vaan saanut deletoida pois listalta (tyyliin, mitä vittua?). Piti päivittää Acrobat Reader erikseen päivitysvalikon kautta, jos halusi poistaa sen listalta.

Ikävää kun ohjelmistot alkavat sairastaa mammuttitautia. ACDSee:kin oli aikoinaan älyttömän kätevä kuvankatseluohjelma, nyt siitä on turvonnut muodoton käyttöliittymähirviö.
killkill

Re: Adobe Acrobat 6: default folder

Viesti Kirjoittaja killkill »

Käytän sekä ACDSee:tä että Acrobat 6 (täysversio)

IMHO molemmat ovat edelleen hyvin käyttäjäystävällisiä.. no, ehkä "eiskadeiskaan" on tuupattu paljon tarpeettomia tingel-tangel-ominaisuuksia. Itse en ole tähän päivään mennessä kuitenkaan törmännyt parempaan kuvanhallintasoftaan.
HoundDog

Re: Adobe Acrobat 6: default folder

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

AarneAnkka kirjoitti:ACDSee:kin oli aikoinaan älyttömän kätevä kuvankatseluohjelma
Tuohon tautiin tarjoaisin lääkkeeksi ohjelmaa nimeltään IrfanView (freeware).

http://www.irfanview.com/

Jos on tarkoitus lähinnä vain katsella.
AarneAnkka

Re: Adobe Acrobat 6: default folder

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Toinen hyvä optio on XNView. Tykkään siitä itse asiassa enemmän, se on lähempänä alkuperäistä ACDSeetä.
killkill

Re: Adobe Acrobat 6: default folder

Viesti Kirjoittaja killkill »

HoundDog kirjoitti:Jos on tarkoitus lähinnä vain katsella.
Ah, olin hieman epätarkka. IW on tuttu, mutku mutku joudun käsittelemään isoja kuvasarjoja, kääntelemään, uudelleennimeämään yms, niin IW:n potku ei taida oikein pii100.
Vastaa Viestiin