Xbox360 - ja Dreamcast

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
AarneAnkka

Xbox360 - ja Dreamcast

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

"23 eerie parallels between Xbox 360 and the Sega Dreamcast"

Kappas.

Lukekaa toki myös artikkelin kakkossivu, "10 reasons why Xbox 360 will succeed where the Dreamcast stumbled". Aika näyttää miten tässä rallissa käy.
huima

Re: Xbox360 - ja Dreamcast

Viesti Kirjoittaja huima »

Aika loistava artikkeli.

Odotan rahat kourassa kuitenkin PS 3:sta. Tuli se sitten milloin tahansa.
Starflare

Re: Xbox360 - ja Dreamcast

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Olisin kovin mielelläni suonut Dreamcastin breikkaavan oikein kunnolla, sillä laitteessa oli ainakin minun pelitarpeita ajatellen tarpeeksi vääntöä, ja onhan siihen vieläkin mainioita pelejä kuten Shenmuet.

Uusista konsoleista hankintaan menee Nintendon uutukainen, mutta ei ilmestymispäivänä, vaan sitten kun niitä pelejäkin on, ja hintoja hieman pudotettu.
tuulenpuiska

Re: Xbox360 - ja Dreamcast

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Mä oon kyllä sitä mieltä että nykyiset pelikoneet puhtaasti rautana on kaikki ihan riittäviä myllyjä. Siis siinä mielessä että ne tarjoavat kelpo alustan peleille. Jos joku haluaa hakea elämyksiä siitä että juuri hänen pelikoneensa teoreettiset tehot on pari miljoonaa laskutoimitusta nopeampi (say) kuin toinen niin olkoon. Pelit ovat ensisijassa ja kaikille konsoleille löytyy hyviä pelejä. Xbox ja PS menestynevät laajalla pelivalikoimalla ja nintendo laatupeleille ja only-for-pelisarjoillaan. Näin kai jatkossa?
AarneAnkka

Re: Xbox360 - ja Dreamcast

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

tuulenpuiska kirjoitti:Mä oon kyllä sitä mieltä että nykyiset pelikoneet puhtaasti rautana on kaikki ihan riittäviä myllyjä. Siis siinä mielessä että ne tarjoavat kelpo alustan peleille.
Onhan nykyinen telkkarikin ihan riittävä, naamoista saa selvää ja vuorosanatkin kuulee.. mutta HDTV on vaan mageempi. Sama juttu kai konsolienkin kanssa. Citius, altius, fortius.

Xbox360:n virtalähde on muuten aivan hirvittävän kokoinen. Sellainen 30-senttinen ratakiskon pätkä mikä pitää saada sijoitettua jonnekin piiloon. Ögh.
bedlam

Re: Xbox360 - ja Dreamcast

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kertokaas sitten heti kun olette joku kyseistä vekotinta oikeasti kokeillut, että mikä on meininki. Ihmeen hiljaista joka paikassa nyt julkaisun alla?
tuulenpuiska

Re: Xbox360 - ja Dreamcast

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

bedlam kirjoitti:Kertokaas sitten heti kun olette joku kyseistä vekotinta oikeasti kokeillut, että mikä on meininki. Ihmeen hiljaista joka paikassa nyt julkaisun alla?
Jengi venaa modausohjeita Xbox 360:een?
bedlam

Re: Xbox360 - ja Dreamcast

Viesti Kirjoittaja bedlam »

tuulenpuiska kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Kertokaas sitten heti kun olette joku kyseistä vekotinta oikeasti kokeillut, että mikä on meininki. Ihmeen hiljaista joka paikassa nyt julkaisun alla?
Jengi venaa modausohjeita Xbox 360:een?
Miksipä ny modausohjeita venailemaan ennenkuin on koko konetta nähnyt? Taitaa vain oikeasti olla niin, että valmiit pelit ovat vielä lämpimiä saapuessaan kaupan hyllylle, jos edes siihen luvatut pelit ehtivätkään.

Kyllä kai se Nintendon ihmeohjaimella varustettu laatikko ja PS3 pitää odotella ensin, ennenkuin alan mitään vaihtoa suunnittelemaan. PS-kakkosen Resident Evil 4 ja King Kong esim. näyttävät kuvien perusteella vielä löytävän uusia ulottuvuuksia konevanhuksesta.

Ja eihän noiden uusien laitteiden voimavaratkaan ole kunnolla käytössä vielä vähään aikaan.
Vastaa Viestiin