Luen sarjakuvaa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Stadinarska
Kitisijä

Re: Luen sarjakuvaa

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:
05.06.2019 14:25
Viime aikoina olen taas innostunut lukemaan Korkeajännityksiä. (Iskee kuin 100000 volttia).
Entä Pekos Pilli?

KESÄ
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13

Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
12.06.2019 8:10
Homeboy65 kirjoitti:
05.06.2019 14:25
Viime aikoina olen taas innostunut lukemaan Korkeajännityksiä. (Iskee kuin 100000 volttia).
Entä Pekos Pilli?

KESÄ
Kyllä minä Pecos Billiäkin joskus luen.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix

Kreitsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Olen innostunut Ben Aaronovitchin Rivers of London -sarjakuvista. Sarjakuvat innoittivat myös tarttumaan Aaronovitchin romaaneihin, joissa siis niissäkin seikkailee Peter Grant. Sarjakuvia olen lukenut viisi, romaaneista vastan ensimmäisen mutta toinen on jo lainassa kirjastosta.

https://www.benaaronovitch.com/
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."

Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kotimainen Malinen-sarjakuva (strippi) on tosi hauska. Savolainen jänis joka muuttaa Helsinkiin opiskelemaan yliopistoon ja säilyttää kotiseutunsa murteen ja asenteen.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix

Bhven
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

PAHKASIAN PALUU
– Huumorilehden kaikista numeroista uudet painokset

Hukkuiko Pahkasika-kokoelmasi muutossa? Heittivätkö ymmärtämättömät vanhempasi Pahkasikasi saunanpesään jenkkivuotesi aikana? Leikkelikö infantiili pikkusiskosi Pahkasikasi kannesta paperinukkeja? Lainasiko naapuri Reiska nipun Pahkasika-albumeitasi – eikä koskaan palauttanut niitä?
- Nyt sinulla on tilaisuus korjata kokemasi vääryys, sillä kaikista huumorilehti Pahkasian numeroista otetaan uudet painokset.

- Remasteroidut sivut. Parannettu painojälki, uudelleen ladotut tekstit, korjattu ja paranneltu ulkoasu. Täydelliset versiot. Rajoitettu painos.
- Ensimmäiset albumit ovat jo tilattavissa. Uusi numero ilmestyy aina muutaman viikon välein.

Pahkasika on ilmestynyt yhteensä 79 kertaa. Ensimmäinen numero tuli vuonna 1975.
- Suurin osa Pahkaisan numeroista on myyty loppuun – osa jo vuosikymmenet sitten.
- Täydennä nyt vaivatta Pahkasika-kokoelmasi!

Pahkasian remasteroituja numeroita voi tilaamalla kustantajan verkkokaupasta.
- Sarjakuvan verkkokauppa: www.bananapress.fi

Tilausvaihtoehdot:

A) Voit tilata Pahkasikasi irtonumeroina sopuisaan hintaan 10,95 € per kappale.
Tai
B) Voit tehdä Pahkasioista kestotilauksen.
- Voit valita kestotilaukseesi kokoelmastasi puuttuvat numerot – tai tilata kaikki numerot.
- Toimitamme Pahkasiat sinulle painotuoreina heti kun ne ilmestyvät. Sinun ei siis tarvitse muistaa erikseen tehdä tilauksia uutuuksista.
- Maksat tilauksesi vasta sitten kun albumit ilmestyvät. Kestotilaajana saat Pahkasikasi tarjoushintaan 9,95 € per kappale.

Tutustu remasteroituun Pahkasika-valikoimaan verkkokaupassamme.
- Täydelliset esittelyt, sisällysluettelot, kuvamateriaalia sivuista ym.
“Ihmisoikeuksien yleismaailmallinen julistus ei ole valtioita oikeudellisesti velvoittava asiakirja.”

Vastaa Viestiin