Battlestar Galactica 2004

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
gullible

Battlestar Galactica 2004

Viesti Kirjoittaja gullible »

Onko tästä tv-sarjasta kenelläkään tietoa? Sattui imdb:ssä haaviin niinkin epätodennäköisestä hemmosta, kuin Edward "The Ruma Latino" James Olmos.

Starbuck on tuossa nainen. Enkä ala, jolleivät avaruustaistelukohtaukset koostu aina niistä 15:sta samasta otoksesta.
pertzi

Re: Battlestar Galactica 2004

Viesti Kirjoittaja pertzi »

gullible kirjoitti:Onko tästä tv-sarjasta kenelläkään tietoa? Sattui imdb:ssä haaviin niinkin epätodennäköisestä hemmosta, kuin Edward "The Ruma Latino" James Olmos.

Starbuck on tuossa nainen. Enkä ala, jolleivät avaruustaistelukohtaukset koostu aina niistä 15:sta samasta otoksesta.
Scifi-sarjoihin hurahtanut kaverini sanoi, että se on hänen mielestään kaikkien aikojen paras sarja. Kovin paljon hän ei siitä kertonut, mutta korosti sitä, että niiden metallikonnien uusi sukupolvi näyttää bikiniasuisilta povitytöiltä. Galactica kohtaa Baywatchin. Jee.

p.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Battlestar Galactica 2004

Viesti Kirjoittaja aasi »

pertzi kirjoitti: Scifi-sarjoihin hurahtanut kaverini sanoi, että se on hänen mielestään kaikkien aikojen paras sarja. Kovin paljon hän ei siitä kertonut, mutta korosti sitä, että niiden metallikonnien uusi sukupolvi näyttää bikiniasuisilta povitytöiltä. Galactica kohtaa Baywatchin. Jee.
Yleistä ameriikkalaisissa scifi-sarjoissa: jos katsojaluvut kääntyvät laskuun, lisätään tissien esiintymistä.
Tuohipää

Re: Battlestar Galactica 2004

Viesti Kirjoittaja Tuohipää »

Imuroin joskus ton 2 osaisen pilottijakson, mutta en kyl muista siit enää juur mitään. Se Starbucknainen on sikaria polttava, ei eroottinen kovajätkäpoikatyttö. En voi suositella. Jos olisi ollut hyvä, olisi varmasti jäänyt paremmin mieleen.
AarneAnkka

Re: Battlestar Galactica 2004

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Öm, eikö sarjan hyvyydelle ole mitään muuta mittaria kuin se millaisia beibejä siinä esiintyy? :o

Mulla on toi valmiina katsottavaksi, ilmaisen oman mielipiteeni sitten kun.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Battlestar Galactica 2004

Viesti Kirjoittaja Niba »

aasi kirjoitti:
pertzi kirjoitti: Scifi-sarjoihin hurahtanut kaverini sanoi, että se on hänen mielestään kaikkien aikojen paras sarja. Kovin paljon hän ei siitä kertonut, mutta korosti sitä, että niiden metallikonnien uusi sukupolvi näyttää bikiniasuisilta povitytöiltä. Galactica kohtaa Baywatchin. Jee.
Yleistä ameriikkalaisissa scifi-sarjoissa: jos katsojaluvut kääntyvät laskuun, lisätään tissien esiintymistä.
Milloinhan he lisäävät nännien esiintymistä?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Battlestar Galactica 2004

Viesti Kirjoittaja snowmen »

Niba kirjoitti:
aasi kirjoitti:
pertzi kirjoitti: Scifi-sarjoihin hurahtanut kaverini sanoi, että se on hänen mielestään kaikkien aikojen paras sarja. Kovin paljon hän ei siitä kertonut, mutta korosti sitä, että niiden metallikonnien uusi sukupolvi näyttää bikiniasuisilta povitytöiltä. Galactica kohtaa Baywatchin. Jee.
Yleistä ameriikkalaisissa scifi-sarjoissa: jos katsojaluvut kääntyvät laskuun, lisätään tissien esiintymistä.
Milloinhan he lisäävät nännien esiintymistä?
Ne tulee niba ihan toiselta kanavalta ne semoset lähetykset!
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
1108

Re: Battlestar Galactica 2004

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pilotin imuroin ja petyin pahasti.
Kamalaa kuraa, jaksoin katsoa puoleen väliin ja meni hermot. Kokeile itse ja katso jos uppoaa. En suosittele.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Battlestar Galactica 2004

Viesti Kirjoittaja Niba »

snowmen kirjoitti:
Niba kirjoitti:
aasi kirjoitti:
Yleistä ameriikkalaisissa scifi-sarjoissa: jos katsojaluvut kääntyvät laskuun, lisätään tissien esiintymistä.
Milloinhan he lisäävät nännien esiintymistä?
Ne tulee niba ihan toiselta kanavalta ne semoset lähetykset!
Ohjelmaformaattien väliset rajat ovat keinotekoisia, jos yksi nibble sekoittaa JOhn W:n ajatuksen, eihän se ole edes mahdollista!
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Battlestar Galactica 2004

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ekasta tuotantokaudesta 11 jaksoa katsoneena voisin sanoa että too much avaruussaippuapolitiikkaa ja too little action.

(Tän ois pitäny löytyy viihteeseen siirrettynä!!1)
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Battlestar Galactica 2004

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Manaaja kirjoitti:Ekasta tuotantokaudesta 11 jaksoa katsoneena voisin sanoa että too much avaruussaippuapolitiikkaa ja too little action.

(Tän ois pitäny löytyy viihteeseen siirrettynä!!1)
Tais olla eniten actionia kaiken lisäksi just tuolla ekalla kaudella. Ite kyl tykkäsin niin kovasti, että pitäis kolmas rundi aloittaa kohta.
Pröötprööt
Dumis

Re: Battlestar Galactica 2004

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:Ekasta tuotantokaudesta 11 jaksoa katsoneena voisin sanoa että too much avaruussaippuapolitiikkaa ja too little action.

(Tän ois pitäny löytyy viihteeseen siirrettynä!!1)
Luulin että mä olen action-junkie, mutta näköjään jätkä tarttee enemmän räimettä. Mulle Galactica oli just sopivissa mitoissa äksöniä ja oopperaa, joskin ne päänsisäiset jutskat olis voineet olla pienemmässä osassa, aina alkoi haukotuttaa.
Manaaja

Re: Battlestar Galactica 2004

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Ekasta tuotantokaudesta 11 jaksoa katsoneena voisin sanoa että too much avaruussaippuapolitiikkaa ja too little action.
Luulin että mä olen action-junkie, mutta näköjään jätkä tarttee enemmän räimettä. Mulle Galactica oli just sopivissa mitoissa äksöniä ja oopperaa, joskin ne päänsisäiset jutskat olis voineet olla pienemmässä osassa, aina alkoi haukotuttaa.
No siis joo, sikäli kyllä tossa on sellanenkin kääntöpuoli että toi äksöni rupee aika äkkiä toistamaan itseään, varsinkin jos siellä vastapuolella on aina jotain Cyloneita, jotka sentään on vähän niinkuin laihialaisia Borgeja!

Toi seksihullu Baltar on sinäänsä ihan hauska hahmo. Muttatotajoo, noi ihmeen tulevaisuuteen tai menneisyyteen tai nykyisyyteen tai huomiseen tai eiliseen sijoittuvat aikajanahyppelyt jonnekin rämeikköihin ei oikein iske, vaikka ilmeisen äksöniä yrittävätkin olla. Tahon lisää vaiheisia ja torpedoita!

Tai jotain. Emmätii. Ehkä mä tahon vaan piparia ja kaikki on sen takia väärin. Annan ääneni sille.
Vastaa Viestiin