Peer Gunt hajosi viinaan

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
huima

Peer Gunt hajosi viinaan

Viesti Kirjoittaja huima »

http://www.peergunt.com/nikki2.html

Olisi pitänyt mennä niille Tavastian keikoille kuulemaan vielä kerran PG:tä livenä.

Saa nähdä kuinka kauan menee, että kaverit pääsevät takaisin samalle lavalle - jos pääsevät enää koskaan.
SingleMalt

Re: Peer Gunt hajosi viinaan

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

huima kirjoitti:Saa nähdä kuinka kauan menee, että kaverit pääsevät takaisin samalle lavalle - jos pääsevät enää koskaan.

Onneksi tuli yksi keikka tsekattua rocksissa. Hyvä fiilis jäi, koska keikka oli erittäin onnistunut.

Tuosta nikin kirjoittamasta sepustuksesta ei tullut kyllä kuin yksi asia mieleen.. Olisiko Nikinkin vain kannattanut ottaa muutaman bisse ja lopettaa nipottaminen ja turha spennaaminen..
killkill

Re: Peer Gunt hajosi viinaan

Viesti Kirjoittaja killkill »

Mikä uutinen tuo nyt on? Katsokaa jätkien naamoja promokuvissa. Posket näkyvät helposti takaapäin.
Ihmeen hyvässä vedossa äijät vielä viime kesänä olivat, mutta ehkä oli jo aikakin lopettaa. Onneksi musiikki ja hyvät keikkamuistot elävät.

Eikun hetkinen. Eihän Gyntin keikoilta kuulukaan muistaa mitään!

Ehkäpä Nikki siirtyy seuraavaksi NightWishiin tai PG jatkaa Tarja Turusen liidatessa? TT onnistui nääs rekisteröimään Peer Gynt-tavaramerkin ja voi näin ollen jatkaa halutessaan saman nimikkeen alla.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Peer Gunt hajosi viinaan

Viesti Kirjoittaja Melnais »

SingleMalt kirjoitti: Onneksi tuli yksi keikka tsekattua rocksissa. Hyvä fiilis jäi, koska keikka oli erittäin onnistunut.

Tuosta nikin kirjoittamasta sepustuksesta ei tullut kyllä kuin yksi asia mieleen.. Olisiko Nikinkin vain kannattanut ottaa muutaman bisse ja lopettaa nipottaminen ja turha spennaaminen..
Jaa. Mulle tuli mieleen että alkoholistien kanssa on täysin mahdotonta tehdä mitään työhön viittaavaakaan, koska viina menee kaiken edelle. Ja tuo kieltäminen... "Ei mulla mitään ongelmaa ole!" Jos ne joiden kanssa vietät eniten aikaa, vihjaavat että voisit tarkistaa viinankäyttöäsi niin kyllä vain, sinulla on sen kanssa tekemistä. Muutenkin musiikkibisneksessä kohtuukäyttäjiä tuntuu olevan keskimääräistä vähemmän, enemmistö koostuu rännääjistä ja raitistuneista.

Olin tolla samalla keikalla, eipä ongelmia siellä huomannut. Tosin mitenkään yleisönhuudattajia pojat eivät olleet, jäykästi vain setti läpi.
Elämä kantaa, jos sen antaa
SingleMalt

Re: Peer Gunt hajosi viinaan

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Melnais kirjoitti: Ja tuo kieltäminen... "Ei mulla mitään ongelmaa ole!" Jos ne joiden kanssa vietät eniten aikaa, vihjaavat että voisit tarkistaa viinankäyttöäsi niin kyllä vain, sinulla on sen kanssa tekemistä.
Totta. Mutta tiedät varmaan, että bändikaverin sanomana moinen asia vain lisää skismaa.

Minullakin on kaveri joka on pahalla mallilla matkalla alkoholistiksi. Suurin virhe sen estämiseen on mennä häntä neuvomaan siinä. Se kun vaan saa miehen juomaan enemmän. Tuskin julkinen nolaaminen tilannetta muuttaisi paremmaksi. Tiedä sitten.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12354
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Peer Gunt hajosi viinaan

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Olen nähnyt joskus livenä. Tylsä bändi... :krooh: :krooh:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin