Idols 2012

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14904
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Idols 2012

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Uteliaisuudesta: Onko mitään luritus-, joraus- tai muutenvaindiipadaapakisaa jota te kaksi ette seuraa?
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14904
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Idols 2012

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ihana kun Pertti varmuuden vuoksi loukkaantuu aina. Mua vaan kiinnosti, ilman keittiöpsykologiaa. Mutta voit sä Pertti jatkossakin katsoa minkä lentopelolta ja europopilta ehdit!
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Idols 2012

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti:homonpanopuu
:roll: Oikeasti, Pertti?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23463
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Idols 2012

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei tuo Niko huono ollut. Tai no laulu oli ihan paskaa, mutta lavaesiintyminen ylivoimainen muihin näkemiini verrattuna.

Olikin paljon nuorempi jannu kuin luulin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
disasterpiece
Elämätön Kitisijä
Viestit: 282
Liittynyt: 17.01.2013 11:29

Re: Idols 2012

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

Katon tätä nyt tokaa kertaa tällä kaudella ja jos toi rouva Loman menee noista jatkoon, niin en taatusti katso enää koskaan.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Idols 2012

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tuo Lomanin poikaystävä laulaa niin huonosti, että, se häiritsee mun kaltaista multakorvaakin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
disasterpiece
Elämätön Kitisijä
Viestit: 282
Liittynyt: 17.01.2013 11:29

Re: Idols 2012

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

NuoriDaavid kirjoitti:Tuo Lomanin poikaystävä laulaa niin huonosti, että, se häiritsee mun kaltaista multakorvaakin.
No ei tosiaan tarvitse, olla, mikään musiikin asiantuntija että ton epävireen erottaa. Ärsyttävän teennäinen muutenkin. Teuvo ois parempi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Idols 2012

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

En ekalla lukemisella tajunnut :D

En viitsi korjata, ettei vitsi pilaannu.

Ps. toi sun uusi ava on mahtava!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23463
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Idols 2012

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

disasterpiece kirjoitti:Teuvo ois parempi.


Vai yhdessä:

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Idols 2012

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tänään torstaina jänskättää finaali. 20:00 mtv 3. Näkeehän ne muuten pariin kertaan uusintoina ja netistä lisäksi.

Olisin suonut suloisen viattoman (no tuskin hänkään viaton) teinitytön Saran pääsevän loppukaksikkoon, mutta olihan se melko laimeaa viimeksi. Tai kyllähän se Diandran parina veti ihan hyvin. Joseph ei karjunut yhtä lujaa kuin Pete Parkkonen, mutta sallittakoon teinitytöillekin idolinsa, showmies vaikkei laulaa osaakaan. Mitran esitys tyylinsä löytäneen Koop Arposen kanssa oli erinomainen, ja vielä hyvä biisikin.

MITRAN siis tulee voittaa. Ei niin homokyyneleitä aiheuttava kuin viime kauden Diandra. Mutta Diandran levytykset on nyt latistettua paskaa (hyvä-ääninen tyhmähkö pissis?) , kun taas Mitrassa on paljon enemmän omaa aikuista persoonallisuutta ja sitä... MUNAA.

Mitra olisi myös MINUN naiseni, ellei exPertti olisi ehtinyt varaamaan ensin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Idols 2012

Viesti Kirjoittaja Gat »

exPertti kirjoitti:Ihan hyvin kisassa kävi.

Lähinnä pohdin, että miten tämä varaamismenettely toimii? Saanko nyt Mitran kotiin vai toimiko varaamismenettely vain Gattiksen estona? :)
Tarkoittaa, että koska varasit Mitran ensin... no ei meistä kumpikaan Saa Häneltä... mutta Korkean Moraalin Miehenä pidättäydyn himoitsemastakaan Mitraa muuten kuin salaa.

Olen minä niin korkeamoraalinen. Esimerkiksi kun yksi himoamani ja minuakin selvästi haluava ex-kitinämisu kertoi yksityisviestissä olevansa naimisissa jo vuoden verran (luultavasti valehteli) niin selvä juttu sitten.

Tai toinen himoamani City/Kitinämisu Kreitsu jonka suhteen olen herättänyt jo Cityssä pahennusta... kun alkoi seurustelemaan vakavasti jonkun kumman hyypiön kanssa (Ei se steroidiääliö, vaan sen jälkeen) ja minua yritettiin ärsyttää sillä että paneevatkin.. niin minä vaan että ei minua haittaa.

Tai kun Suvinen tuli tiineeksi, yritin vain kannustaa pysymään liitossaan. (ja vieläkin, en ole jaksanut sekaantua asiaan täällä) Olen minä niin hyvä melkein ihminen, vaikka panisinkin.

Olen minä niin korkeamoraalinen. Vaikka oikeille pelimiehille nuo eivät olisi este vaan väliaikainen hidaste. No jaa, enhän minä Saisi kumminkaan.
Vastaa Viestiin