Voice of Finland

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja huima »

Mä en ihan tota Herrasta ymmärtänyt, kun oli se kai tossa poppoossa jees -- mutta joko sen ääni oli tai miksaus sai sen kuulostamaan todella tylsältä. Hyvin se veti, mutta sen ääni kuulosti todella värittömältä - eli se huuto ja vauhtiin pääsy oli biisissä kuin biisissä hyvin samalta kuulostava.

Saattaa siis olla, että kyse oli huonosta miksauksesta tai että mulla on vaikkua korvassa - mutta ei sinällään vakuuttanut tuon hehkutuksen arvoisesti.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14910
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Hyvä että loppui, niin ei saa taas tässäkin taloudessa vähän prime timeä takaisin kaiken maailman tv-kraakkumiselta.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Osta juutalainen toinen töllö.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14910
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja So Hard »

elco kirjoitti:^ Osta juutalainen toinen töllö.
Ostin jo aikaa sitten.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Vesper »

huima kirjoitti:Mä en ihan tota Herrasta ymmärtänyt, kun oli se kai tossa poppoossa jees -- mutta joko sen ääni oli tai miksaus sai sen kuulostamaan todella tylsältä. Hyvin se veti, mutta sen ääni kuulosti todella värittömältä - eli se huuto ja vauhtiin pääsy oli biisissä kuin biisissä hyvin samalta kuulostava.

Saattaa siis olla, että kyse oli huonosta miksauksesta tai että mulla on vaikkua korvassa - mutta ei sinällään vakuuttanut tuon hehkutuksen arvoisesti.
No haloo, sillähän on vamma! Sympatiaa! Ääniä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin