Big Brother 2012

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Big Brother 2012

Viesti Kirjoittaja scarface »

Valitettavasti valivali-tekoitku-Teaa ei saada ulos talosta.. Enkä tiä, kuka kolmikosta Tomi - Tommi - Jonna joutas kotiin, ei kukaan, kun ton Tean ois pitäny jo tajuta lähtee oma-alotteisesti.. :D No, jospa se hajoais kunnolla seuraavaan viikkotehtävään...
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Big Brother 2012

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vieläx tää jatkuu? Onneksi ei oo lehdissä tämä enää, on keltainen lehdistö keksinyt muuta schaibaa etusivuilleen.
Ruokalan kalapuikko Pena
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Big Brother 2012

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumiz kirjoitti:Vieläx tää jatkuu? Onneksi ei oo lehdissä tämä enää, on keltainen lehdistö keksinyt muuta schaibaa etusivuilleen.
Onhan tuosta lehdissä tauotta edelleen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Big Brother 2012

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Vieläx tää jatkuu? Onneksi ei oo lehdissä tämä enää, on keltainen lehdistö keksinyt muuta schaibaa etusivuilleen.
Onhan tuosta lehdissä tauotta edelleen.
Anteeksi, en lue viihde-osuutta iltalehdestä enkä naisten lehtiä niin ei ole osunut silmään. Ennen mielestäni iltapaska läväytteli etusivulle kuinka Jari-Petteri pani Jonna P:tä pyllyyn poreammeessa.
En valita, ei mulla muuta.
Ruokalan kalapuikko Pena
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Big Brother 2012

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumiz kirjoitti:Anteeksi
Ei tuollaista kyllä oikein anteeksi voi antaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Big Brother 2012

Viesti Kirjoittaja scarface »

Taitaa olla vika BB-kausi aikoihin Suomessa. Melko surkee kausi, jos saan sanoo. Ja liki eka, missä mulla ei ole mitään hajua edes omasta suosikista - tosin ihan ekoja kahta tai kolmee BB-kautta en kattonutkaan. Kunhan Jouko ei voita, niin kaikki on ok :D
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Big Brother 2012

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

:off: ^Sinnehän mennään siksi, että saadaan naama tutuksi ja sitten voi talosta ulos lennettyään kertoa, että juonto hommat kiinnostaa plus tietty kaikenlainen muu telkkari työ. BB on vähän niin kuin juonto koulutus!

Satuin autossa reilu viikko sitten kuulemaan jonkun pudotetun miespuolisen haastattelun. Ilmaisi halunsa juonto hommiin, mutta radio työ ei kuulemma kiinnosta. Eikä mitkään telkkarin chatit, vaan jotain "kunnon" juttua pitäis saada. :think:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Big Brother 2012

Viesti Kirjoittaja scarface »

Kattelen just (kun kerta joskus marraskuun alussa hetken mielijohteesta tuli hommattua) BB 24/7:aa. Onhan sentään surkeetaki surkeempi finaaliviikko menossa. Tea valittaa ja märisee eikä kukaan uskalla sanoa sille mitään. Ja ällöttävä läyhä-ämmä Anne astelee taloon huomenna. No, onneks on kaks vapaapvää.. saa vahata tätä tyhjänpäivästä shittiä ees :D
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Big Brother 2012

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Oon ymmärtänyt, ettei BB:a enää tehdä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Big Brother 2012

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vähän lisää ymmärrystä?
Tässä sinä olet!
Nallen ymmärrys on hiukan vajavainen ja perustuu vain yhteen kirjaan..

Pöpiläätiö..
"Kuka Sinä olet – vain sinä tunnet itsesi. Tästä voi tulla sanasi mittainen matka."
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Big Brother 2012

Viesti Kirjoittaja scarface »

Ja ihan väärä tyyppi voitti!! Iida ois ansainnu 50t.

Juu ja käsittääkseni BB on nyt tältä erää tässä, uusia kausia ei tule. Eikä haittaa, tää kausi oli melkonen pohjanoteeraus - helkkarin tylsää!!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Big Brother 2012

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Suvinen kirjoitti:Ihanaa että joku muukin jaksaa seurata!
Toki seurasin koko kauden, mut viittiny mitää tääl sanoo ku toi layer from hell ois kuitenki siin säksättämäs ja saivartelemas. Jaksa sitä nassutusta. Mieluummin BB-kommentit toisaal (kai tiiät missä?).
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Big Brother 2012

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Oon ymmärtänyt, ettei BB:a enää tehdä.
scarface kirjoitti:Juu ja käsittääkseni BB on nyt tältä erää tässä, uusia kausia ei tule.!!
Ai jaa? Missäs niin sanotaan?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Big Brother 2012

Viesti Kirjoittaja MrM »

Lapitii kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Ihanaa että joku muukin jaksaa seurata!
Toki seurasin koko kauden, mut viittiny mitää tääl sanoo ku toi layer from hell ois kuitenki siin säksättämäs ja saivartelemas. Jaksa sitä nassutusta. Mieluummin BB-kommentit toisaal (kai tiiät missä?).
Olen kovin pahoillani siitä ettei luunappeja kasseille -episodi Suomen BB:ssä ollut mielestäni ihan niin kosmisen päräyttävä live-hetki todistaa vuoden 2012 historiassa kuin vaikkapa Felix Baumgartnerin ennätyshyppy avaruudesta.

Toivottavasti kuitenkin todistit molemmat livenä.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Big Brother 2012

Viesti Kirjoittaja Niba »

MrM kirjoitti:a Felix Baumgartnerin ennätyshyppy avaruudesta.

Baumgartner hyppäsi kyllä srtatosfäärissä, avaruuteen on sieltä vielä matkaa..
ns. Kármánin raja 102 km, pidetään avaruuden rajana..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin