Muppet Show

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muppet Show

Viesti Kirjoittaja Vadim »

...ja päivä päivältä enemmän.

http://web.inter.nl.net/users/C.Talboom ... atwald.htm
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muppet Show

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Hassua, Muppetit oli mun lemppariohjelmiani pikkuisena, mutta en silti pysty muistamaan noin tarkkaan niitä hahmoja ja juttuja kuin te. Tosin en ole varmaan 25 vuoteen katsellut yhtäkään ohjelmaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Terrorizer

Re: Muppet Show

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

25.12. 09:00 Elokuva: Muppetit avaruudesta
(Muppets from Space)

Tutut Muppetit valtaavat ruudun. Nyt pääosassa on Gonzo, joka etsii juuriaan. Johtolangat vievät toiselle planeetalle. Jim Hensonin nukkelegendojen lisäksi kameran edessä vilahtaa iso liuta niminäyttelijöitä, kuten Ray Liotta, Andie MacDowell, Rob Scneider, David Arquette ja Katie Holmes. Ohjaus: Tim Hill. Kesto 84' Uusinta.
http://www.telkku.com/telkku?ks=0&p=20051225
pitänee katsoa
8)
Patz

Re: Muppet Show

Viesti Kirjoittaja Patz »

Terrorizer kirjoitti:25.12. 09:00 Elokuva: Muppetit avaruudesta (Muppets from Space)
No justhan tää tuli! Eikö niillä nyt ole mitään muuta mapettia tarjota...
ninnithequeen

Re: Muppet Show

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Patz kirjoitti:
Terrorizer kirjoitti:25.12. 09:00 Elokuva: Muppetit avaruudesta (Muppets from Space)
No justhan tää tuli! Eikö niillä nyt ole mitään muuta mapettia tarjota...
No niinpä.
Kaikista parasta olisi kuitenkin saada ne vanhat jaksot uusintana. Se uusi Muppets Tonight ei ollu niin hyvä :?
ninnithequeen

Re: Muppet Show

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Iloinen Ilmoitusluontoinen Asia:

Filmifriikissä on myynnissä Muppet Shown ensimmäinen tuotantokausi, vuodelta 1976. Parisenkymmentä jaksoa.

Arvatkaa kuka kirmaa ostamaan, jahka palkan saa?
Terrorizer

Re: Muppet Show

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

:D yli 50€?
ninnithequeen

Re: Muppet Show

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Terrorizer kirjoitti::D yli 50€?
Aika lähellä. 49,90 oli hinta.

Miksen mä perkele löytänyt moista ennen Joulua? Ei ois ollu Joulupukilla niin hankalaa löytää lahjaa.
ninnithequeen

Re: Muppet Show

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ninnithequeen kirjoitti:
Terrorizer kirjoitti::D yli 50€?
Aika lähellä. 49,90 oli hinta.
Miksen mä perkele löytänyt moista ennen Joulua? Ei ois ollu Joulupukilla niin hankalaa löytää lahjaa.
Ja täksi Jouluksi se on sitten parempi tulla.

Tänään pitelin ko. DVD-boxia haltioituneena käsissäni ensimmäistä kertaa. Ja ihan Anttilasta löytyi. Ei nimittäin tullut missään vastaan enää tuon filmifriikki-tiedon jälkeen. Ja ei tietenkään ollut varaa ostaa. Onneksi on nimpparit kohta.

Yli 9 tuntia Muppetteja *kuolaa*
ninnithequeen

Re: Muppet Show

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MÄ SAIN SEN!!!!1111

Hulluilla Päivillä oli hurjassa tarjouksessa, ja olen jo ahminut kahden discin verran. Suosittelen lämpimästi kaikille aidoille Muppet-faneille. Niin paljon löytyy Muppet-nippelitietoa, että puhtaasta ihastuksesta valvoin melkein koko yön suu auki katsellen.

Ainoa asia, mikä häiritsi, oli se, että kaikki laulut on jätetty tekstittämättä. Ei niin, ettäkö se minua häiritsisi, mutta kyseessä on kuitenkin lapsille suunnattu ohjelma.

Hauskaa oli myös alkuperäisen ensimmäisen jakson näyttö, ja siinä lopussa näytettiin, miten päin ne ihmiset niitä nukkeja piti. Ihan helmee!
ninnithequeen

Re: Muppet Show

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ninnithequeen

Re: Muppet Show

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Toi on vuodelta 1976 ja mulla on se DVD:llä :mrgreen:
ninnithequeen

Re: Muppet Show

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pakko nostaa tätäkin ylös.

Ihan huippua: http://youtube.com/watch?v=eRkmhJRl0Ec& ... ed&search=
Vastaa Viestiin