Monopoli-laudalle Tavastia

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
huima

Monopoli-laudalle Tavastia

Viesti Kirjoittaja huima »

http://www.monopolyhelsinki.fi./fi/index.php?ref=

Osallistukaa äänestykseen. Tavastian saaminen laudalle olisi kulttuuriteko, ja hyvä syy ostaa ko. peli.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Monopoli-laudalle Tavastia

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ei voi olla totta! Mä äänestin just niinkuin tilannekin on! Mä oon niin tavis!
huima

Re: Monopoli-laudalle Tavastia

Viesti Kirjoittaja huima »

Lolita kirjoitti:Ei voi olla totta! Mä äänestin just niinkuin tilannekin on! Mä oon niin tavis!
Tissit.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Monopoli-laudalle Tavastia

Viesti Kirjoittaja Ann »

Isovanhempieni ensitapaaminen sijoittui Tavastialle. (Joo, äänestin.)
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Monopoli-laudalle Tavastia

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mä äänestin kans just niinku kärkisijoilla sillähetkillä oli/on.

Tää peli ois kiva! (etenkin jos ja kun se Kallio sinne tulee + Hakaniemi).
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Monopoli-laudalle Tavastia

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Monopoli on muutenkin kiva kapitalistipeli.

Mutta en äänestä.... muu suomi kans. Haluan ostaa korvatunturin.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Tuohipää

Re: Monopoli-laudalle Tavastia

Viesti Kirjoittaja Tuohipää »

Äänekosken keskustassa, keskellä toria on Pirjon Burger. Sitäkin oisin äänestänyt.

Kallion sijasta äänestin Lauttasaarta. Kallio on ihan spurgu mesta. Lauttasaaressa sen sijaan asuu kauniita ja rikkaita.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Monopoli-laudalle Tavastia

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tuohipää kirjoitti:Kallion sijasta äänestin Lauttasaarta. Kallio on ihan spurgu mesta. Lauttasaaressa sen sijaan asuu kauniita ja rikkaita.
Kallio sijoittuisi pelissä niiden halvimpien kohtaan (tänhetkisen pelin Korkeavuori ja Kasarmikatu) ja Kallio ja Hakaniemi kyllä mielestäni arvoltaan ja historialtaan asettuisi huomattavasti paremmin noiden halpismestojen tiloille, verrattuna Lauttasaareen ja Ruoholahteen...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
huima

Re: Monopoli-laudalle Tavastia

Viesti Kirjoittaja huima »

Tavastiasta tuli uusi ruutu ( http://www.vartti.fi/static/kl/vartti/n ... index.html ). Takuuvarmaa voittokamaa, ihan kuten Jack Baurin saaminen samaan joukkueeseen.
Tuohipää

Re: Monopoli-laudalle Tavastia

Viesti Kirjoittaja Tuohipää »

huima kirjoitti:Tavastiasta tuli uusi ruutu ( http://www.vartti.fi/static/kl/vartti/n ... index.html ). Takuuvarmaa voittokamaa, ihan kuten Jack Baurin saaminen samaan joukkueeseen.
Vittu, että noi näköislehdet on sitten hirveä keksintö, mutta onnea Tavastialle.
huima

Re: Monopoli-laudalle Tavastia

Viesti Kirjoittaja huima »

Toimittaja-neiti soitti juuri Vartista ja kertoi että voitin jonkin Luksus- peli-illan, johon olin samalla osallistunut. Tai sitten vaan kyseessä oli hienon hieno treffipyyntö.
Patz

Re: Monopoli-laudalle Tavastia

Viesti Kirjoittaja Patz »

huima kirjoitti:Toimittaja-neiti soitti juuri Vartista ja kertoi että voitin jonkin Luksus- peli-illan, johon olin samalla osallistunut.
No nyt olen kateellinen.
Feiz

Re: Monopoli-laudalle Tavastia

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Näiden vanhan laudan "rautatieasemien" tilalle joita oli 4 kappaletta pitäisi laittaa Sedun baarit. Omista ne kaikki niin saat enemmän vuokraa.
Vastaa Viestiin