The voice 2013

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mun on jotenkin vaikea suhtautua tohon Mikko Kososeen kitaristina, kun sitä on nyt seurannut Top Chefin tuomarina.

Se on muuten aika täydellinen kombo: kokkaava kalju kitaristi. KKK! Panisin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ihmettelen kyllä, että Laurin joukkueesta yleisö äänesti jatkoon Emilian. Epävireistä ja epäkypsää. Tosin Laurin jengi ei ole erityisen vahva muuenkaan.

Laurin illan look on suoraan mun vanhempien hääkuvasta, suora kopio mun faijasta :shock:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja elco »

Eurosta vetoa, että Casagrande vetää seuraavaksi gunnareita. Jungle, Sweet Child tai Parasite City.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
disasterpiece
Elämätön Kitisijä
Viestit: 282
Liittynyt: 17.01.2013 11:29

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

Mikähän Monroella on pointtina, että se Casablanca jatkaa vieläkin kisassa. Ymmärrän, että se alussa oli ihan hauskaa huumoria, mutta rajansa kaikella.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja elco »

elco kirjoitti:Eurosta vetoa, että Casagrande vetää seuraavaksi gunnareita. Jungle, Sweet Child tai Parasite City.
Euro sataa laariin: <spoiler alert> Tervetuloa viidakkoon!

Jos vielä jatkaa semeihin niin se on sitten Nazarethin versio Love Hurts.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Suvinen kirjoitti:Mark my words: Osku Ketola.
Tämä yllätti positiivisesti!

Dennisin biisissä oli todella huono sovitus, pelkkä piano taustalla olis toiminut tykimmin. Ike tyypilliseen tapaansa todella epäpuhdas, mutta äänensävy on samettinen. Sopii varmaan ihan kivasti studioartistiksi, jossa voidaan autotunettaa. Antti Railion Romanssi, wtf? Alku haparoiva, lopussa spiidasin. Emilian ääni on ärsyttävän nasaali ja ääntämys omituista, en pidä yhtään, harmi ettei pudonnut. Casagrande saa aina hyvälle tuulelle, mahtavaa! Tomas: mahtava ääni ja tulkinta, liian tuntematon biisivalinta. Edes yleisö ei tiennyt milloin taputtaa biisin lopussa. Lisäksi laulaessaan jotenkin vastenmielisen näköinen, haittaa kokonaisuutta. Laura Alajääski kuulostaa vähän Anna Erikssonille. Sopisi paremmin musikaaleihin kuin artistiksi, oikea pudotus. Evellä vireongelmia ja toooooodella kulunut biisivalinta, pudotus ei yllättänyt. Suvi Aalto, erinomainen biisivalinta ja todella puhdas suoritus. Tykkäsin!

Ingan pudotus ei yllättänyt, on jo valmis paketti ja Ikessä on Elalle enemmän työstettävää. Kokonaisuutena Laurin joukkue oli jälleen heikoin, olisin pudottanut ennemmin siitä kaikki kuin esim. Casagranden.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja elco »

Oiskohan jo nyt aika pudottaa kiintiöneekeri? Mun mielestä se oli vaan huono.

EDIT: No en sittenkään tiedä nyt kun kattoo tuota toita elastisen jäppistä. Elastisen ja Tähkän b-sarjalla ei pitäisi kyllä olla mitään saumaa ketään Paulan ja Miken jäljelläolijaa vastaan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Suvinen kirjoitti:...Emilia jää hännille.
Olis saanut pudota tälläkin kertaa. Esityksestä jäi parhaiten (pahiten) mieleen kiireen tuntu ja biisiin eläytyminen oli ihan paskaa. Kuka hymyilee ja hytkyy laulaessaan tota biisiä?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä katsoin! Toivottavasti se Krista vähän rauhottuu, oli aika rasittavan tekopirtsakan oloinen. Lahjakkaita lapsia oli kyllä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tuntuu kovasti olevan nää erilaiset kakararealityt nyt muotia. Seuraavaksi eläimet?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Tuntuu kovasti olevan nää erilaiset kakararealityt nyt muotia. Seuraavaksi eläimet?
Niin tuntuu, inhoan kaikkea kakaraviihdettä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Mä inhoan kaikkea kakaroihin liittyvää, ml. -viihdettä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja Lolita »

^ & ^^ Tuli niin lämpimän kotoisa olo!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Jyrkkää tuomiota. En seuraa realityä, mutta tykkään touhuta kakaroitten kanssa. Jos kakarat itse tykkää touhuta realityä, niin miksei?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Joo. Sitten muutama pikkulapsi välissä laulamassa lastenlauluja, tulee aika vahva kontrasti.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Diddley Bow kirjoitti:Jos kakarat itse tykkää touhuta realityä, niin miksei?
Ottamatta ise asiaan kantaa, kun edes oikein tiedä mistä on puhe, niin sivuhuomautuksena korostaisin silleen lempeän jämäkästi, että tuo tuossa yllä nyt on ainakin oikein huono argumentti. Lapsuuteen suhtautumisen koko idea vähän niinku perustuu siihen, että vaikka kakaroita huvittaa jokin, niin silti aikuinen ehkä sanoo ei.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Niin eli viuluviikaritkin oli huono idea. Ei tossa nyt mitään kännejä vedetä, vaan esiinnytään ja toteutetaan itseään. Kielletään samalla junnupelien näyttäminen telkkarissa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Diddley Bow kirjoitti:Niin eli viuluviikaritkin oli huono idea. Kielletään samalla junnupelien näyttäminen telkkarissa.
Mä en vieläkään ota kantaa itse asiaan, mutta vedän argumenttipoliisin kypäräni yhä syvemmälle päähän: analogia-argumentti ja kalteva pinta ovat molemmat myös hyvin huonoja argumentteja. Olipa itse asiasta mitä mieltä tahansa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja exsu »

urpiainen kirjoitti: Mä en vieläkään ota kantaa itse asiaan, mutta vedän argumenttipoliisin kypäräni yhä syvemmälle päähän: analogia-argumentti ja kalteva pinta ovat molemmat myös hyvin huonoja argumentteja. Olipa itse asiasta mitä mieltä tahansa.
Joo, nyt on kyllä luetunymmärtämisen kanssa isoja haasteita.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:argumenttipoliisi.
Mua kiinnostaa eniten, minkälainen virka-asu ja varusteet argumenttipoliisilla on.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:argumenttipoliisi.
Mua kiinnostaa eniten, minkälainen virka-asu ja varusteet argumenttipoliisilla on.
Tuhma!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja exsu »

En mä usko, että tää on lapsen kannalta sen tuhoisampaa kuin tenavatähdet aikanaan. Paitsi tenavatähdessä ei kuvattu, kun lapsen äiti jakoi esiintymisen aikana Elastiseen liittyviä fantasioitaan, joten häpeä ilmenee ehkä eri tasolla.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:argumenttipoliisi.
Mua kiinnostaa eniten, minkälainen virka-asu ja varusteet argumenttipoliisilla on.
Tuhma!
Urpiainen saapuu tarkastamaan argumentin pätevyyden:

Kuva
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:argumenttipoliisi.
Mua kiinnostaa eniten, minkälainen virka-asu ja varusteet argumenttipoliisilla on.
Samat kledjut kun sillä liikenneympyrässä nahkakledjuissaan päivystäneellä mopopoliisilla, jota himokkaasti aikanaan katselit.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: The voice 2013

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:argumenttipoliisi.
Mua kiinnostaa eniten, minkälainen virka-asu ja varusteet argumenttipoliisilla on.
Samat kledjut kun sillä liikenneympyrässä nahkakledjuissaan päivystäneellä mopopoliisilla, jota himokkaasti aikanaan katselit.
Elcolle Papukaijamerkki mustan kirjan huolellisesta täyttämisestä!

Ei kuitenkaan 10 pistettä, vaan 10-, koska sanoin moottoripyöräpoliisin olleen pårnon näköinen, mikä oli objektiivinen havainto. Mies oli kuin Tom of Finlandin piirroksesta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin