Ilokaasu l. dityppioksidi ilonaiheena

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Ilokaasu l. dityppioksidi ilonaiheena

Viesti Kirjoittaja Niba »

Uusinta uutta nuorten seassa on ilokaasun huvikäyttö, Iltapäivähoitolehdet repii otsikon? tarkemmat osoitteet!, ilokaasun hupikäyttö viittaa enempi Sigmund Freudiin kuin Konrad Lorentziin? Onko jollain käyttökokemuksia, -ohjeita yms.? Pahoja trippejä? Eihän se LSDtä ole! Onhan siihen kuoltukin??
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ilokaasu l. dityppioksidi ilonaiheena

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ei oo kokemusta kuin Poppersista http://en.wikipedia.org/wiki/Poppers

kuten oon ikävystyttävän monta kertaa kertonutkin.

Varmaan kitinä-mammoilla on tuosta ilokaasusta kokemuksia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ilokaasu l. dityppioksidi ilonaiheena

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:Ei oo kokemusta kuin Poppersista http://en.wikipedia.org/wiki/Poppers

kuten oon ikävystyttävän monta kertaa kertonutkin.

Varmaan kitinä-mammoilla on tuosta ilokaasusta kokemuksia.
Kirjoitatko reseptin? Elämän pitää olla höytyvän kevyttä!!
En haluaisi aloittaa alkoholin kulutusta uudestaan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ilokaasu l. dityppioksidi ilonaiheena

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriDaavid kirjoitti:Varmaan kitinä-mammoilla on tuosta ilokaasusta kokemuksia.
Sivusta seuranneena ei tuo juuri tuonut iloa synnytykseen. Tsemppiä siinä tarvitaan, ei naurua, puske nyt se lapsi ulos saatanan laiska paskavetelys!!!
Paras päivä ikinä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ilokaasu l. dityppioksidi ilonaiheena

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Kuvittelenko vain, vai editoitko tuon loppupuolen solvauksen uuteen muotoon? Sulla on kyllä todella kummallisia käsityksiä diskurssietiikasta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ilokaasu l. dityppioksidi ilonaiheena

Viesti Kirjoittaja saira »

^^Ainetta tuossa tilanteessa kokeilleena voin todellakin kompata. Paskaa ainetta, ei edes auttanu. Ja kun tarpeeksi veti, tuli paska olo.

Edit kirjoitusvirhe
Viimeksi muokannut saira, 11.01.2013 14:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
masa

Re: Ilokaasu l. dityppioksidi ilonaiheena

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti: diskurssietiikasta.

Mitä se on?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ilokaasu l. dityppioksidi ilonaiheena

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

urpiainen kirjoitti:^ Kuvittelenko vain, vai editoitko tuon loppupuolen solvauksen uuteen muotoon? Sulla on kyllä todella kummallisia käsityksiä diskurssietiikasta.
Siinä luki saatanan huora, korjasin sen ystävällisempään muotoon. Ilmaisin sillä ja uudella muotoilulla ajatuksia, joita synnytyssalissa pohdin, kun homma ei skulannut.
Paras päivä ikinä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ilokaasu l. dityppioksidi ilonaiheena

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

saira kirjoitti:^^Ainetta tuossa tilanteessa kokeilleena voin todellakin kompata. Paskaa ainetta, ei edes auttanu. Ja kun tarpeeksi veti, tuli paska olo.
Oletko varma, että se oli pelkästään olo?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ilokaasu l. dityppioksidi ilonaiheena

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

masa kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: diskurssietiikasta.
Mitä se on?
No mä kyllä käytin termiä tosiaan tässä vähän väärin tai ainakin harhaanjohtavasti. Minä pyrin viittamaan siihen, että Riemumielellä on selvästi joku ulkopuoliselle aika hankalasti avautuva oma koodistonsa siihen, minkälaiset misogynian ilmaukset ovat sopivia missäkin tilanteissa. Joku voisi ajatella, että tuollainen misogynia on itsessään vähän luotaantyöntävää, ja erot sen välillä, milloin kutsuu naisia saatanan huoriksi ja milloin paskavetelyksiksi ikään kuin missaa tämän pointin. Oli miten oli, olisi varmana pitänyt puhua pikemminkin kommunikaation etiikasta kuin diskurssietiikasta, jolla kai yleensä tarkoitetaan habermasilaiseen viitekehykseen sidottua ohjelma, jossa pyritään johtamaan tai eksplikoimaan normatiivisia totuuksia hedelmällisen keskustelun presuppositoista. Tai jotain.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ilokaasu l. dityppioksidi ilonaiheena

Viesti Kirjoittaja saira »

NuoriDaavid kirjoitti:
saira kirjoitti:^^Ainetta tuossa tilanteessa kokeilleena voin todellakin kompata. Paskaa ainetta, ei edes auttanu. Ja kun tarpeeksi veti, tuli paska olo.
Oletko varma, että se oli pelkästään olo?
:-D Kyllä, vain olo.

Mut siis kuvailtuna, päätä meinasi alkaa särkemään, heitti päässä samalla tavalla kun kännissä joskus kun nukkumaan yrittää mennä, ja tuli huono olo. Euforiaa en kokenut sekuntiakaan.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ilokaasu l. dityppioksidi ilonaiheena

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Paskavetelys on varsin neutraali ilmaus, huora viittaa sukupuoleen (miespuolinen vastine huoripukki). Synnyttäjät ovat useimmiten naisia (Arska ja se yks jenkkityyppi poikkeuksina), joten sukupuoleen viittaava ilmaus oli mielestäni turhaa tautologiaa.
Paras päivä ikinä.
masa

Re: Ilokaasu l. dityppioksidi ilonaiheena

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti:Oli miten oli, olisi varmana pitänyt puhua pikemminkin kommunikaation etiikasta kuin diskurssietiikasta, jolla kai yleensä tarkoitetaan habermasilaiseen viitekehykseen sidottua ohjelma, jossa pyritään johtamaan tai eksplikoimaan normatiivisia totuuksia hedelmällisen keskustelun presuppositoista. Tai jotain.
Artesaanin tutkinnolla, tää oli selkeä juttu!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ilokaasu l. dityppioksidi ilonaiheena

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Oli miten oli, olisi varmana pitänyt puhua pikemminkin kommunikaation etiikasta kuin diskurssietiikasta, jolla kai yleensä tarkoitetaan habermasilaiseen viitekehykseen sidottua ohjelma, jossa pyritään johtamaan tai eksplikoimaan normatiivisia totuuksia hedelmällisen keskustelun presuppositoista. Tai jotain.
Artesaanin tutkinnolla, tää oli selkeä juttu!
Mitäs hittoa, kun joskus pari vuotta sitten väitin, että olet puuseppä, ja kiistit jyrkästi. Eikös toi nyt ole pitkälti sama asia??
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Ilokaasu l. dityppioksidi ilonaiheena

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Mitäs hittoa, kun joskus pari vuotta sitten väitin, että olet puuseppä, ja kiistit jyrkästi. Eikös toi nyt ole pitkälti sama asia??

No ei tietenkään ole. Mä olen metalliseppä.

Vaiu onko gyne ja hammaslekuri sama asia?
Viimeksi muokannut masa, 11.01.2013 14:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ilokaasu l. dityppioksidi ilonaiheena

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Mitäs hittoa, kun joskus pari vuotta sitten väitin, että olet puuseppä, ja kiistit jyrkästi. Eikös toi nyt ole pitkälti sama asia??

No ei tietenkään ole. Mä olen metalliseppä.
:sir:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ilokaasu l. dityppioksidi ilonaiheena

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mä olen panomiesten kuningas.
Paras päivä ikinä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ilokaasu l. dityppioksidi ilonaiheena

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

masa kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Oli miten oli, olisi varmana pitänyt puhua pikemminkin kommunikaation etiikasta kuin diskurssietiikasta, jolla kai yleensä tarkoitetaan habermasilaiseen viitekehykseen sidottua ohjelma, jossa pyritään johtamaan tai eksplikoimaan normatiivisia totuuksia hedelmällisen keskustelun presuppositoista. Tai jotain.
Artesaanin tutkinnolla, tää oli selkeä juttu!
No ni, arvaa miltä mun yritykset saada jotain aikaiseksi käsilläni näyttävät!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ilokaasu l. dityppioksidi ilonaiheena

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nyt te löysåperse vetelykset olette falskisti ohittaneet koko jutun idean, formaalisten seikkojen sijasta kuulisimme enemmän kokemuksen syvää ja karvaista rintaääntä enemmän, ainoa enemmän mies teistä taitaa olla Saira? Tai sitten iltapäivälehtien maalailema "huumeongelma" ei ole realisoitunut kitinän seassa?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Ilokaasu l. dityppioksidi ilonaiheena

Viesti Kirjoittaja KKK »

Riemumieli kirjoitti:Sivusta seuranneena ei tuo juuri tuonut iloa synnytykseen.
Kyllä mää sitä vetelin alustavaan krapulaani esikoisen synnytyksessä ilolla - kunnes hoitaja tuli nillittämään että "se on kyllä tarkoitettu synnyttäjälle!"

Ihme ininää. Ei se nyt niin kallista ole.
Amazing shit happens!
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ilokaasu l. dityppioksidi ilonaiheena

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^Ei se kallista olekaan mutta vaikeaa yksityisen ostaa, eihän se nyt iso temppu olisi autoon tuupata pulloa kiinni. Vaan ei myydä!!! Näin mulle on valehdeltu, kaasua saa kuin radalta ja omaa pulloa ei pysty ostaan. Manala tietänee lisää mutta piti kikkailla aikoinaan ja näin sain kuulla.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Ilokaasu l. dityppioksidi ilonaiheena

Viesti Kirjoittaja MrM »

Joo ilokaasun ostaminen suomessa edellyttänee ymmärtääkseni jonkin sortin kilpailulisenssiä, jos meinaa autokäytöllä ratsastaa.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ilokaasu l. dityppioksidi ilonaiheena

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Kottarainen kirjoitti:
saira kirjoitti:^^Ainetta tuossa tilanteessa kokeilleena voin todellakin kompata. Paskaa ainetta, ei edes auttanu. Ja kun tarpeeksi veti, tuli paska olo.
Mun mielestä ehkä auttoi vähän kipuun kun veti niin paljon kun maskista irti lähti. Sivuvaikutuksena vähän känninen olo mutta ilman euforiaa. Pahoinvointia en taida saada oikein mistään. Loppui vetäminen siihen kun meni käyrät jotenkin huonoksi, meinasivat että olin imenyt kaasua liikaa. Noh, ei se mitään auttanut kun sektioon meni kuitenkin.
En tiedä sairaalan hapella jatketusta tavarasta, mutta ruokatuotteisiin tarkoitetut kapselit ovat ihan mukavaa ajanvietettä silloin tällöin hyvässä seurassa musiikin kanssa.

Dissiatiivinen vaikutus ei ole kaikille..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ilokaasu l. dityppioksidi ilonaiheena

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

A cautionary tale.

Ehkä olen aiemminkin avautunut, mutta yksi tuttu kuoli tuohon. Tai siis ei itse aineeseen, mutta nuokahti sohvalla doupatessa niin, että maski jäi ilmeisesti päälle ja siitä od ja death. Eli liian suurena annoksena syrjäyttää veressä hapen. Eipä kiinnosta. Synnärillä vedin, en ehkä tarpeeksi, mutta ei auttanut yhtään, eikä menny edes pää sekaisin.
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ilokaasu l. dityppioksidi ilonaiheena

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:A cautionary tale.

Ehkä olen aiemminkin avautunut, mutta yksi tuttu kuoli tuohon. Tai siis ei itse aineeseen, mutta nuokahti sohvalla doupatessa niin, että maski jäi ilmeisesti päälle ja siitä od ja death. Eli liian suurena annoksena syrjäyttää veressä hapen. Eipä kiinnosta. Synnärillä vedin, en ehkä tarpeeksi, mutta ei auttanut yhtään, eikä menny edes pää sekaisin.

:o

Oliko Suomessa?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin