Rokkia skideille?

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Rokkia skideille?

Viesti Kirjoittaja KKK »

Yritykseni kasvattaa pojilleni jonkinlainen musiikkimaku ja tyylitaju ovat pahasti vastatuulessa. Hetkittäisiä valonpilkahduksia on ollut (vanha Kontra putoaa, samaten irtobiisejä Hevisaurukselta, Kid Rockilta tms) mutta nyt meillä soi joka ilta joku **** Röbin tai Käty Perry (tissit hyvät, kyllä mutta se musiikki)

Mitähän näille arvaisi tarjota? Alkaa tuo autotunella puleerattu pullahöttö käymään kulmaan pahasti... Slipknotin uusin single "The Devil & I" on kuulemma """HIRVEÄÄ MÖKÄÄ!!!""" vaikka sehän on suunnilleen popeinta Sliparia ikinä, kertsi, melodia ja kaikki pop-biisin tunnarit.

Tarvii varmaan tehrä msdoubtfiret eli pukeutua tädiksi ja pistää olkkariin mosh-pitti House Of Painin tahtiin...
Amazing shit happens!
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Rokkia skideille?

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Pikku-ukolle toimi hyvänä ponnahduslautana muun muassa Nickelback jo päiväkoti-ikäisenä. Meillä ei popit soi, vaan mennään blues/punk/hard rock/metal linjalla nykyään puhtaasti.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Rokkia skideille?

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Tilannehan olisi helpompi, jos vaimolla olisi samanlainen musamaku kuin minulla, mutta kun se on lähes täydellinen vastakohta :D
Amazing shit happens!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Rokkia skideille?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

En oikein ymmärrä, miksi sun pitäisi päättää, mitä lapset kuuntelevat. Jokainen sukupolvi valitsee itse. Olisitko sinä halunnut, että isäsi päättää musiikkimakusi?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Rokkia skideille?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:En oikein ymmärrä, miksi sun pitäisi päättää, mitä lapset kuuntelevat. Jokainen sukupolvi valitsee itse. Olisitko sinä halunnut, että isäsi päättää musiikkimakusi?
Onko tämä nyt sama asia kuin kaukalon laidalla huuteleva isä?
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 11.09.2014 13:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rokkia skideille?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Äiti kuuntelee paskaa, minä heavya, joka soi aina kun autolla ajetaan. Lapsi on oppinut diggaamaan Black Sabbathin muutamista biiseistä (esim. Iron Man, Paranoid ja War Pigs), on siis vanhan liiton miehiä. Heilutti pienempänä nyrkkiä raskaan musiikin tahtiin eli meillä ei kestovaippailla vaan ollaan rok, rok, rok. :komp: ja Robinille :kele:
Paras päivä ikinä.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Rokkia skideille?

Viesti Kirjoittaja KKK »

James Potkukelkka kirjoitti:En oikein ymmärrä, miksi sun pitäisi päättää, mitä lapset kuuntelevat. Jokainen sukupolvi valitsee itse. Olisitko sinä halunnut, että isäsi päättää musiikkimakusi?
Ihan täysin, uskomattoman, ultimaattisen vakavissani olin tämän postauksen suhteen. Sheesh!
Amazing shit happens!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Rokkia skideille?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

KKK kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:En oikein ymmärrä, miksi sun pitäisi päättää, mitä lapset kuuntelevat. Jokainen sukupolvi valitsee itse. Olisitko sinä halunnut, että isäsi päättää musiikkimakusi?
Ihan täysin, uskomattoman, ultimaattisen vakavissani olin tämän postauksen suhteen. Sheesh!
Ei täällä vitsailla!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
RouvaPupu
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 157
Liittynyt: 12.07.2012 22:02
Paikkakunta: f00k land

Re: Rokkia skideille?

Viesti Kirjoittaja RouvaPupu »

Musiikillisessa aivopesussa ei ole mitään pahaa, teen sitä itsekin. Saa toki kuunnella mitä haluaa, mutta oppiihan samalla että tässä maailmassa on muutakin kuin paskaa perseen hytkytys musaa (no sori, sitä se nykyajan neekerimusa on mitä radiosta tulee). Tytsä on aina kuunnellut SuomiPop kanavaa autossa, yleensä sieltä tulee hiukan tätä rokahtavaa musaa. On myös kuunnellut WASPia (hidasta). Down, Janis Joplin, The Doors menee myös. Ne on aika rauhallista musaa ja mielestäni oli aika helppoa aloittaa niillä koska itsekin diggaan ja tykkään kuunnella paljonkin. Kyllä sillä jo raskaampikin menee mutta hiukan karsastaa. Tanssiessa mennään sillä perseen hytkytys musalla.

Jos se joskus haluaa jonkun Räbinin levyn, ostan toki mutta aloitan rauhoittavien käytön samalla. Ihan tarpeeksi kestämistä näissä lastenohjelmien repeat rallatuksissa.
fa-q.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rokkia skideille?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Lisäyksenä edelliseen, altistuin lapsena lähinnä Suomi-iskelmälle, jota isäni kuunteli ja nauhoitti radiosta, ja jota soitettiin myös autossa. Ala-asteella kuvioihin tuli ensin Kiss, sitten Iron Maiden, yläasteella Metallica ja myös klassinen musiikki. Vanhemmiten musiikkimaku on kehittynyt, ja mukaan on ollut kaikkea hyvää kuten vaikkapa Sabbath ja Zeppelin, Pink Floydista puhumattakaan. Myös esimerkiksi Michael Jacksonilla on paljon erinomaista musiikkia ja vaikkapa Britney Spearsilla. On se niin kivaa, että maailma on täynnä ihqja saundeja. Muuten Queen tiesi jo 1978, mikä on viehättävää eli Fat Bottomed Girls all the way.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Rokkia skideille?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mun isä diggaili mm. The Bossia ja CCR:ä. Ihan perus renkutusta mielestäni. En saanut traumoja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rokkia skideille?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mun isä diggaili mm. The Bossia ja CCR:ä. Ihan perus renkutusta mielestäni. En saanut traumoja.
Liian helppoa olla tarttumatta tähän. Jätkä on poliisi ja väittää, ettei saanut isänsä musiikkimausta traumoja. Mistä ne aivovauriot sitten tulivat?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Rokkia skideille?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mun isä inhosi kaikkea musiikkia, paitsi Louis Armstrongia. Sain traumoja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12354
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rokkia skideille?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kyllä se musiikkimaku varmasti vanhemmiten kehittyy ihan itsestään. Olisin varmasti inhonnut Neil Youngia 13-vuotiaana.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Rokkia skideille?

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ei tässä päässäkään tyrkytetä mitään, mutta isi päättä kaikki huushollin asiat, mukaanlukien mikä soi. Ei ole tullut valituksen sanaa. Mulla on tietysti se helpotuskerroin, että ei ole ankkuria.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Rokkia skideille?

Viesti Kirjoittaja Gat »

KKK: Miten lapsesi suhtautuvat aitoon asiaan eli tietenkin AC/DC:hen? Muistanko oikein, että otit poikasi mukaan konserttiinkin?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin