The Walking Dead

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Leila »

Kuka katsoo? Mitä tykkäätte? Minun mielestä paras sarja pitkään aikaan. Uskottavaa esitystä lopun ajoista ja ihmisen pohjimmaisesta raadollisuudesta ja elämänhalusta.
Äiti ei tiedä
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Niba »

Uskottavuus? Niin se onkin sarjan paras puoli..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Leila kirjoitti:Kuka katsoo? Mitä tykkäätte? Minun mielestä paras sarja pitkään aikaan. Uskottavaa esitystä lopun ajoista ja ihmisen pohjimmaisesta raadollisuudesta ja elämänhalusta.
Paikoin uskottavaa, paikoin karmeaa huttua. Silti odotan jokaista jaksoa kuin kuuta nousevaa ja uusin season käynnistyi sillä tavalla, että jos intensiteetti on jatkossa tuollainen niin tulee tähänastisista paras.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Gat »

Lihakoukussa myös.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Koukussa ollaan täälläkin. Aloin jopa lukea kys. sarjakuvaa. Olen ymmärtänyt, että Walking Dead on tehty sarjakuvan pohjalta.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
disasterpiece
Elämätön Kitisijä
Viestit: 282
Liittynyt: 17.01.2013 11:29

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

Olen eka kauden olen katsonut ja en suoraan sanottuna löytänyt sarjasta mitään, mitä ei olisi tehty saman genren elokuvissa tuhanteen kertaan ja paljon paremmin. Sarjan alkukin oli suoraan Triffidien kapinasta. Mutta toinen kausi on odotellut pari vuotta hyllyssä, joten joskus kai sekin on katsottava.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pelkästään nimi saa pysymään kaukana. Aivan sama efekti kuin örinäbändien nimissä, kuten Bloodrape tai Megafistfuck.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä en ole ikinä päässyt punaisen langan äärelle minkään zombie elokuvan tai sarjan parissa. Ihan katsottava leffa oli Gallowwalkers, mutta mulle se oli enemmänkin erikoinen western vähän samalla tavalla kuin Blueberry.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
RouvaPupu
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 157
Liittynyt: 12.07.2012 22:02
Paikkakunta: f00k land

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja RouvaPupu »

Joo, olen hardcore fani.
fa-q.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Gat »

Aika hyvä veto onnellista loppua odotellessa, ettei se kaiken ratkaiseva tiedemies ollutkaan mitä huijasi. Tapetaanko vai sääliikö naiset sitä?

Reaalisuudesta minä mietin, että ei kai kävelevien vainajienkaan raato voi olla niin hauras. että puukon saa kevyellä runkkiranneliikeellä kallostakin läpi?

Tosin niin realistisen näköistä, taitavat tehdä oikeasti... että mietin mistä ne saavat avustajia zombien rooleihin?

Minähän olen tarpeeksi ruma ja haiseva moiseen. Mutta pitäisi olla aika iso kertaluonteinen rahallinen korvaus tuhottavaksi walkeriksi. Ennen kuolemaa varmaan.. onnen kohdata saan.
Viimeksi muokannut Gat, 15.11.2014 20:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
RouvaPupu
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 157
Liittynyt: 12.07.2012 22:02
Paikkakunta: f00k land

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja RouvaPupu »

Ei WD:n idea ole olla ns. zombie sarja, vaan sarja mikä seuraa ihmisten selviytymistä keskellä "jotain" mitä voidaan kuvailla maailmanlopuksi. Jo ensimmäisessä sarjakuvassa tekijä toteaa että ideana on ettei Rick ole enää tunnistettava henkilö kun sarja viimein ja vihdoin kohtaa loppunsa. Mun mielestä itse TV-sarja kuvaa tätä ajatusta aika hyvin. Vittu sentäs, miettikää esim. Carol hahmoa. Sehän oli alistunut, hakattu vaimo ensimmäisellä tuotantokaudella, ja nyt jotain aivan muuta. Respect.
fa-q.
Avatar
RouvaPupu
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 157
Liittynyt: 12.07.2012 22:02
Paikkakunta: f00k land

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja RouvaPupu »

disasterpiece kirjoitti:Olen eka kauden olen katsonut ja en suoraan sanottuna löytänyt sarjasta mitään, mitä ei olisi tehty saman genren elokuvissa tuhanteen kertaan ja paljon paremmin. Sarjan alkukin oli suoraan Triffidien kapinasta. Mutta toinen kausi on odotellut pari vuotta hyllyssä, joten joskus kai sekin on katsottava.
Höpö. höpö.

Kuva
fa-q.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Gat »

Rouva Pupu:

Joo, Se zombiteemahan on näyttämö vaikkapa ihmisuhteille. Eihän Shakespearenkaan näytelmien taustoja oikeasti ollut olemassa. Ja vaikkapa westerneissä se kuvitteellinen vanha länsi on vain kulissi näyttää jotain muuta.

Mun mutuárvio WD.stä on seuraava, joskin Urpiainen voisi sosiologien kielellä anaalisoida lisää... muutei tietenkään sivistyneenä miehenä moista roskaa katsoo ja tietenkään ei

Kun 50-60-70-80 lukujen avaruusolentojen hyökkäys-leffojen perusta oli kansan pelko Neuvostoliitosta ja ydinsodasta. (Taas ajankohtaista, ikävä kyllä)

Niin muodikkaat zombiteemat perustuvat psykohistoriallisesti siihen, että kulttuurin yhtenäisyyden hajottua me emme syystäkään ymmärrä edes kanssaihmisiämme. Ja niitä symboloivat zombit, joita saa tappaa, kun ovat jo kuolleita. Kuten te muut ihmiset paitsi minä olette kuolleita tappamattakin. :D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
RouvaPupu
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 157
Liittynyt: 12.07.2012 22:02
Paikkakunta: f00k land

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja RouvaPupu »

Jenkeissä tätä on kritisoitu kristillisenä peeaskana, uskonnollisten viestien kera.
fa-q.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Gat »

RouvaPupu kirjoitti:Jenkeissä tätä on kritisoitu kristillisenä peeaskana, uskonnollisten viestien kera.
Usalaisethan ovat tilastojen mukaan lähes kaikki hihhuleita. Vaikka ei kumma kyllä populaarikulttuurissaan siltä näytä.
Mutta justhan Walking Deadissa käräytettiin se yksi pappi teeskentelijäksi.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

RouvaPupu kirjoitti:Jenkeissä tätä on kritisoitu kristillisenä peeaskana, uskonnollisten viestien kera.
Eikös uskontoviittaukset kuulu olennaisesti epäkuolleeseen genreen? En tosin itse ole kiinnittänyt tuollaiseen huomiota walking deadissa.
Avatar
RouvaPupu
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 157
Liittynyt: 12.07.2012 22:02
Paikkakunta: f00k land

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja RouvaPupu »

En mä ole itse kiinnittänyt siihen huomiota, mutta siitä oli paljon asiaa jenkkifoorumeilla kun sarja starttasi. Tosin, ei mulla ole ollut tarvetta huomatakaan niitä asioita siinä mittakaavassa mitä se ehkä jenkeissä on. Tuntuu, että kaikki jenkit joiden kanssa kommunikoin päivittäin on tavalla tai toisella uskonnollisia hihhuleita, enemmän tai vähemmän, riippumatta siitä miten elävät ja mitä ovat. Ateismi or whatever, tuntuu olevan aika extreemeilyä.
fa-q.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

No jenkeissähän se usko on sellaista päälleliimattua pelleilyä. Mennään sunnuntaita joo kirkkoon ja muuten eletään miten sattuu. Jeesusta siteerataan, kun halutaan jeesustella. Tuskin kukaan oikeasti edes ajattelee uskontoa mitenkään kovin syvällisesti (paitsi ääriuskovaiset tietty).
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tänään jänskättää katsoa kuoliko Glenn vai ei.
Edellisessä keskusteluohjelmassa Talking Deadissa olivat sitä mieltä että Coolin tyylikästä, jos yksi suosittu päähenkilö noin vain menee. Toisaalta saattoi Glennin päälle tipahtaa se toinen jätkä, jonka suolia siinä siis oikeastaan syötiin. Silti ongelmatilanne Glennille.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Homma junnaa pahemman kerran paikallaan. Valtava myrsky vesilasissa päällä jatkuvasti, mutta jo ekalla tuotantokaudella päälle potkaistu isomman kuvan projektori ei vaihda diaa seuraavaan. Odotettavissa n kautta rahat pois -tyyppistä nupinkiillotusta ja sitten jokin puolivillainen konkluusoni. Toivottavasti olen väärässä - ekaa kertaa eläissäni.
Vastaa Viestiin