24

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
1108

24

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kun nyt niin vauhkotaan sarjasta.

Itse katsoin 4. tuotantokauden aikaa sitten ja voin vain todeta että kausi oli sarjan paras tähän asti. Kolmaskausi oli jo hyvä mutta neljäs päästi sarjan kukoistukseensa.

Omistan 1,2 ja 3 kaudet boxseina ja katselin koko helahoidon pois sairaslomallani. Nelosen nappasin tv-rippeinä, boxia odotellessa. Ja on hauska huomata sarjan kehitys paremmaksi kausien aikana. Vitosesta tulee todennäköisesti erilainen verrattuna muihin. Odotan viidettä todella paljon.
huima

Re: 24

Viesti Kirjoittaja huima »

1,2,3 bokseina - nelonen pitäisi hankkia jostakin *köh* *köh* *wink* *wink*.

Ykkönen on hyvää draamaa, kakkonen hieman kuraa ja kolmonen palaa taas parempaan juonen käsittelyyn. Nelosesta ei odotukset ole hirveän korkealla, mutta sen takia onkin mahdollista yllättyä positiivisesti.

Ykkös-seasonin tarina oli kyllä hemmetin hyvin rakennettu. Drazenit oli loistava vihollisperhe.
HoundDog

Re: 24

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

En ole katsonut ensimmäistäkään jaksoa kyseistä sarjasta. Minulla kun on inho tuohon Kieferiin. Isänsä oli jokseenkin siedettävä, mutta kuvottava kuitenkin. Poika pahempi. Ei püstü, ei kykene. Olenko jäänyt jostain paitsi?
huima

Re: 24

Viesti Kirjoittaja huima »

HoundDog kirjoitti:En ole katsonut ensimmäistäkään jaksoa kyseistä sarjasta. Minulla kun on inho tuohon Kieferiin. Isänsä oli jokseenkin siedettävä, mutta kuvottava kuitenkin. Poika pahempi. Ei püstü, ei kykene. Olenko jäänyt jostain paitsi?
Olet. Kyseessä on kuitenkin toteutuskonseptiltaan mielenkiintoinen TV-draama ja esimerkki taitavasta jännärin käsikirjoittamisesta.
HoundDog

Re: 24

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

huima kirjoitti:mielenkiintoinen TV-draama
TV:stä tulee muuten testikuvakin. No niin. Pitäisi ehkä jaksaa Kieferiä yhden jakson verran. Promillen täytyy tosin hipoa kahta. Joku siinä on. En sulata.
Gina

Re: 24

Viesti Kirjoittaja Gina »

Joskus olen yrittänyt seurata, mutta vaikutti sen verran sekavalta ja häsläämiseltä että annoin olla. Mullan alla edelleen parasta mitä töllöstä tulee :)
1108

Re: 24

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Gina kirjoitti:Joskus olen yrittänyt seurata, mutta vaikutti sen verran sekavalta ja häsläämiseltä että annoin olla.
Sarja kyllä tuntuu jakavan mielipiteet rajusti. Itse tykkään juurikin sarjan nopeasta temmosta ja tapahtumista.
Mullan alla edelleen parasta mitä töllöstä tulee :)
Niin tai paskinta. Pari jaksoa jaksanut katsoa ja paska mikä paska.
Vastaa Viestiin