Moottörin jyrinä

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Angita

Moottörin jyrinä

Viesti Kirjoittaja Angita »

Hevibändi lapsille ynnä lapsellisille: Moottörin jyrinä
... ja lapset on haltioissaan. :twisted: Kuulostaa ihQlta vaikka en ole vielä valitettavasti päässyt keikalle.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Moottörin jyrinä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Huvitti jonottaa lippuja kun konsertti Kanneltalossa syksymmällä oli K -3-. Tosin oli siellä pienempääkin mukeloa, osaa alkuun vähän pelotti vaikka hiljaa soittivatkin. Alkuitkujen jälkeen lapsiyleisö omaksui heti asiaankuuluvan moshauksen ja nyrkinheilutukset.

Koskettavin, ei kylläkään hevicover, oli Pet Cemetery, jonka tarttuva kertosäe oli käännetty: "Minun nimeni on Erkki, ja mulla on postimerkki. Kirjeen tahdon postittaa." Kaunista.
Elämä kantaa, jos sen antaa
huima

Re: Moottörin jyrinä

Viesti Kirjoittaja huima »

Tämä on kyllä lähes parasta sitten viipaloidun leivän.

Näin Tuskan yhdellä afterklubilla ja olin heti myyty. Suosittelen menemään aina kun mahdollista.
Tsaari

Re: Moottörin jyrinä

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Voi Jumaleisson. Miksen ole tällaisesta ennen kuullut mitään. Tänne pitää piltit viedä heti ensi tilassa.
Turbohaltija

Re: Moottörin jyrinä

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Ensi kerralla menen. Tuskan jatkoklubilla olisi ollut joo, mutta annoin naisten raahata itseni tanssihelvettiin sen sijaan. Ja perjantainakin olisi ollut, vaan taas annoin naisten raahata minua jonnekin muualle. Hetkinen, naiset estävät mun nautintoja, mitä häh????! perkeles....
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Moottörin jyrinä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vitsi mä repesin kun luin jutun Hesarista. Milloin näillä on keikka seuraavan kerran? Voisimme järjestää Kity-matkan sinne.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Moottörin jyrinä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Seuraavat keikat näyttäisi olevan tammikuussa Turussa, epistä.
Vastaa Viestiin