Voice 2016

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Suvinen
Kitinäaddikti
Viestit: 76
Liittynyt: 16.08.2005 11:42
Paikkakunta: Keski-maa

Re: Voice 2016

Viesti Kirjoittaja Suvinen »

Oon ollut töissä lähes kaikkien jaksojen aikana, myös uusintojen, kun tulevat perkele lauantaisin. Muutaman viime kaksinkamppailun olen onnistunut näkemään, mutta suosikkia en vielä osaa nimetä. Jos onnistun näkrmään suoria lähetyksiä niin sitten. Monta hyvää laulajaa on tullut tsekattua, mutta ei vielä yhtään loistavaa. Tuo edellisen linkin tyttö oli kyllä vahva ehdokas.
Apua apua!
Apua elämä lähestyy
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4287
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Voice 2016

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ina Forsman oli päivällä yle puheen haastattelussa.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Voice 2016

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Suvinen
Kitinäaddikti
Viestit: 76
Liittynyt: 16.08.2005 11:42
Paikkakunta: Keski-maa

Re: Voice 2016

Viesti Kirjoittaja Suvinen »

Oon ollut lähes kaikki live-lähetykset ekaa lukuunottamatta töissä, joten finaalinelikko on vähän vieras. Olikohan noista sitten se Suvi taitavin; lavakarisma ei muistaakseni sytyttänyt. Ilarin, Annan ja Danielin oisin mielelläni nähnyt finaalissa. Daniel nyt ei ehkä paras laulaja ollut mutta lavakarisma sitä luokkaa että mahtuisi johonkin kokoonpanoon vaikka solistiksi. Annan soundia taas ei ole kenelläkään muulla. Vaikea nyt innostua tästä finaalista. Riikka oli iloinen yllätys mutta vitjat, ihan liian nuori tähän skabaan.
Apua apua!
Apua elämä lähestyy
Vastaa Viestiin