Paskimmat TV-ohjelmat

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Paskimmat TV-ohjelmat

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ekana tuli mieleen se formaatti, jossa miehiä ja naisia asetetaan taloon, joosa he muodostavat pareja ja joku välillä tiputetaan pois. En muista nimea, mutta formaattina älytön. Sitten kaikki surkein kuski tai kokki ovat formaattina luotaantyöntäviä. Ja mä silti väijyn välillä realityä noin muutoin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Paskimmat TV-ohjelmat

Viesti Kirjoittaja exsu »

Putoukset ja vastaavat sketsipöljyydet, joista tulee hokemia joille altistuu vaikka ei koko ohjelmaa katsoisi.

Kummelit ym. em. syistä.

Extreme home makeover, jossa köyhille tehdään naurettavan epäkäytännöllinen koti, jonka ylläpitoon heillä ei ole varaa.

Mun mies katsoo välillä jotain varastorealitya, jossa huutokaupataan omituista ryönää ja yritetään tienata niillä. Se on ehkä jopa astetta karmeampaa paskaa kun se kotimainen huutokauppaohjelma. Toisaalta itse katsoin Aupairit ausseissa läpi vuorokauden sisällä..
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Paskimmat TV-ohjelmat

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti:
Alempi taitaa olla maailman suosituin realityformaatti, ellei amazing race osaa pitää pintaansa.
Suosittu typeryys on edelleen typeryys!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Paskimmat TV-ohjelmat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kaikki reality, kaikki saippua, kaikki laulukisat.. oikeastaan kaikki mitä Pertti katsoo. Tässäkin pätee, että kun toimii päinvastoin kuin Pertti, hyvin menee.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Paskimmat TV-ohjelmat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exsu kirjoitti:Extreme home makeover..
Pari jaksoa joskus katsoin, mutta se ylettömän paska rakennustarvikkeiden laatu meinasi oksettaa. Toki voi olla jenkkien normi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Paskimmat TV-ohjelmat

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mulla on kanavavalitsin, eli kansanomaisesti ilmaistuna kauko-ohjain. Siinä on myös virtanappula. Eli on vain olemassa ihmisiä jotka eivät osaa käyttää tämän päivän elektroniikkaa.
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin