MISS PLUS SIZE 2017!

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset

MISS PLUS SIZE 2017 on?

Äänestys päättyi 09.02.2017 13:29

1. Alexandra Malanin
0
Ei ääniä
2. Sari Pulakka
1
33%
3. Maarit halttu
1
33%
4. Susanna Vase
0
Ei ääniä
5. Riina Hiltunen
0
Ei ääniä
6. Mimmi Pölönen
0
Ei ääniä
7. Viivi takala
0
Ei ääniä
8. Petra Brofeldt
0
Ei ääniä
9. Marjaana Lehtinen
1
33%
 
Ääniä yhteensä: 3

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja Bhven »

En nyt oikein ymmärrä. Ovatko nämä siis painonnostajia? Jotain Bluntlyn kokoisia mave-norsuja?
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Koska Wilkinson niin voimanostajat on melko siroja. Mutta toi ysi on aika nätti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kenenkään noista tituleeraaminen kaunottareksi on vitsi.
Universaali disclaimer.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mitähän tämä nyt oikein on, kun aamutelevisiossakin oli jotain vaakakapinaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ootte te taas kranttuja. Kyllä noista osa on mun silmään nättejä ja iloisen oloisia tyttöjä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

V*ttu mitä kommentteja (pl. Vagis).
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No mitä pahaa muka nyt kirjoitin?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bluntly kirjoitti:No mitä pahaa muka nyt kirjoitin?
Sori, skippasin sut. Saat synninpäästön.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Jos nuo on kaunottaria niin jokainen lähiöbussi on täynnä kaunottaria. Ihan tavallisia pulliaisia. Jos sen ääneen sanominen on jotenkin soosoo, niin sittenhän on. Ei paljon kiinnosta.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti:Jos nuo on kaunottaria niin jokainen lähiöbussi on täynnä kaunottaria. Ihan tavallisia pulliaisia.
Tää nyt on taas sellainen lasi puoliksi tyhjä vai täynnä tyylinen juttu. Arvosteleeko puutteita vai ihasteleeko hyviä puolia. Muistan joskus nuorena katsoneeni asioita kriittisellä silmällä, mutta sittemmin oivaltaneeni, että maailma on kauniimpi, kun keskittyy hyviin asioihin. Et joo, mun maailmassa ihan tavalliset pulliaiset voivat olla kaunottaria. Ihmisten ja asioiden ei tarvitse olla virheettömiä ollakseen kauniita.

Discleimer: Tämä ei tietenkään poista vertailumuotojen olemassaoloa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti:Tää nyt on taas sellainen lasi puoliksi tyhjä vai täynnä tyylinen juttu. Arvosteleeko puutteita vai ihasteleeko hyviä puolia. Muistan joskus nuorena katsoneeni asioita kriittisellä silmällä, mutta sittemmin oivaltaneeni, että maailma on kauniimpi, kun keskittyy hyviin asioihin. Et joo, mun maailmassa ihan tavalliset pulliaiset voivat olla kaunottaria. Ihmisten ja asioiden ei tarvitse olla virheettömiä ollakseen kauniita.
Käsite kaunotar kokee melkoisen inflaation, jos kuka tahansa pulliainen on meikattuna ja tukka laitettuna kaunotar.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

^ Oikeasti toi sana ei kuulu mun sanavarastoon, joten ei ole oikein näkemystä siitä kuinka pieneen osaan ihmisistä se tulisi kohdistaa ja onko mun tulkinta liian inflatorinen. Tapaan ajatella ja puhua ihmisistä kauniina, ihanina, upeina, jne...

Noin uteliaisuuttani kysyisin, että pitääkö mielestäsi ihmisen välttämättä olla hoikka ollakseen kaunotar vai oliko osallistujien ulkonäössä joku muu yhteinen nimittäjä mikä oli pielessä vai jokaisessa joku eri piirre?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Äänestän numeroa 2
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kun mun silmää miellyttää enemmän muhkummat kuin tuulennussimat vinkuheinät niin normimissikisoissa harvemmin on mitään nähtävää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti:Noin uteliaisuuttani kysyisin, että pitääkö mielestäsi ihmisen välttämättä olla hoikka ollakseen kaunotar vai oliko osallistujien ulkonäössä joku muu yhteinen nimittäjä mikä oli pielessä vai jokaisessa joku eri piirre?
Ei kauneus ole painosta kiinni, sitä on monessa koossa ja näössä - ihan yhtä lailla hoikka ihminen voi olla pulliainen tai ruma, ei hoikistaan kaunottaria ole kuin pieni osa. Ääriesimerkkinä esim. Ashley Grahamia ei varmaan kukaan tervepäinen vo olla sanomatta kaunottareksi. Nämä ovat ihan tavallisia pulliaisia kaikki mun silmään.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

:sir:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mielestäni nättejä naisia, vaikka lihavia ovatkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja KKK »

Tää on taas sitä poliittista korrektiutta. Neekeriä ei saa sanoa neekeriksi, läskiä naista ei läskiksi naiseksi. Onneksi edelleen valkoista heteromiestä saa nimitellä rasistiksi, natsiksi jne.

Olen tuntenut muutaman todella näyttävän reippaasti ylipainoisen daamin, harrastanut patjahumppaakin. Nämä missukat ovat suunnilleen yhtä kiinnostavia kuin Alepan muovikassi.

Sen ymmärrän että suvaitsemattomuus esimerkiksi vammaisia kohtaan on pahasta. Runsas ylipaino - niin miehen kuin naisenkin - on edelleen suurimmaksi osaksi itseaiheutettua, se ei millään tavalla lisää kantajansa elämänlaatua ja sillä on todistetusti paljon haitallisia terveysvaikutuksia. Ymmärrän että sitä glorifioidaan kulttuureissa, jossa ravinnosta on pula, mutta ei ole mitään syytä hypettää länkkäriläskeyttä.

Tästä kisasta paistaa pikemminkin kaupallinen eduntavoittelu. Kisailijoille ja kisaa seuraavillehan on helppo tuputtaa sekä "isojen tyttöjen" vaatteita että laihdutusvalmisteita.

Hetken tuumaustauon jälkeen merkittäköön pöytäkirjaan, etten arvosta myöskään perinteisiä kauneuskilpailuja pätkääkään. Miksi kauneudessa yleensäkään pitää kilpailla? Panostaisivat mieluummin silikoni-implanttien ja hiuspidennysten ja kävelyn opiskelun sijasta oikeaan opiskeluun.
Amazing shit happens!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

KKK kirjoitti:Tää on taas sitä poliittista korrektiutta. Neekeriä ei saa sanoa neekeriksi, läskiä naista ei läskiksi naiseksi. Onneksi edelleen valkoista heteromiestä saa nimitellä rasistiksi, natsiksi jne.

.
Did you know it's now politically incorrect to say 'black paint'? Now you have to say "Jerome can you please paint the fence".
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

KKK kirjoitti:
Runsas ylipaino - niin miehen kuin naisenkin - on edelleen suurimmaksi osaksi itseaiheutettua, se ei millään tavalla lisää kantajansa elämänlaatua ja sillä on todistetusti paljon haitallisia terveysvaikutuksia.
Kyllä runsaskin ylipaino voi lisätä henkilön hyvinvointia - ainakin henkistä eikä sitä pidä väheksyä. Läskiys ei myöskään välttämättä tarkoita, että siitä aiheutuu sairauksia. On todettu, että ylipainoinen (ja nyt ei puhuta mistään sairaalloisesta ylipainosta, mutta runsaasta kuitenkin) voi olla ihan tervekin eli ei se fläsä aina epätervettä ole. Paitsi niiden mielestä, jotka haluavat osoitella toisia sormella. Ihan yhtä haitallista voi olla runsas alipaino - jopa epäterveempää - mutta ei sekään sitä aina ole. Mutta niinhän moni ajattelee, että lihava on yhtä kuin itsekuriton sairas ja laiha on yhtä kuin tasapinossa oleva terve.

Sitä tietty sopii miettiä, miksi tällaisia kauneuskisoja on, mutta niitähän ei tarvitse seurata etenkään jos ei kiinnosta. Maailmassa on melko paljon kaikkea turhaa kisailua, jota ei onneksi ole pakko seurata.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä en ole muuten koskaan ymmärtänyt tätä ei ole pakko katsoa tai ei ole pakko lukea kommentointia. Mitä sillä oikein yritetään sanoa?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16597
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ :komp:
Minusta on jotenkin aika ongelmallista, että vielä nykymaailmassa jotenkin yleisesti hyväksytysti järjestetään vaikkapa missikisoja. Mä en välttämättä halua kieltää niitä, mutta silti ne ovat ongelmallisia. Ja ongelma ei ole siinä, että seuraisin niitä, koska en seuraa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mä en ole muuten koskaan ymmärtänyt tätä ei ole pakko katsoa tai ei ole pakko lukea kommentointia. Mitä sillä oikein yritetään sanoa?
Kysyttiin miksi tällaisia kauneuskilpailuja edes pitää olla ja minä vastasin kysymykseen.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mä en ole muuten koskaan ymmärtänyt tätä ei ole pakko katsoa tai ei ole pakko lukea kommentointia. Mitä sillä oikein yritetään sanoa?
Noin yleisesti olettaisin sen tarkoittavan, että jos joku asia ei yhtään kiinnosta, niin sen voi myös ohittaa, eikä mennä pilaamaan asiasta kiinnostuneiden tunnelmaa ilmaisemalla tunteensa mahdollisimman negatiivisesti.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin