MISS PLUS SIZE 2017!

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset

MISS PLUS SIZE 2017 on?

Äänestys päättyi 09.02.2017 13:29

1. Alexandra Malanin
0
Ei ääniä
2. Sari Pulakka
1
33%
3. Maarit halttu
1
33%
4. Susanna Vase
0
Ei ääniä
5. Riina Hiltunen
0
Ei ääniä
6. Mimmi Pölönen
0
Ei ääniä
7. Viivi takala
0
Ei ääniä
8. Petra Brofeldt
0
Ei ääniä
9. Marjaana Lehtinen
1
33%
 
Ääniä yhteensä: 3

Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kreitsu kirjoitti:
KKK kirjoitti:
Runsas ylipaino - niin miehen kuin naisenkin - on edelleen suurimmaksi osaksi itseaiheutettua, se ei millään tavalla lisää kantajansa elämänlaatua ja sillä on todistetusti paljon haitallisia terveysvaikutuksia.
Kyllä runsaskin ylipaino voi lisätä henkilön hyvinvointia - ainakin henkistä eikä sitä pidä väheksyä. Läskiys ei myöskään välttämättä tarkoita, että siitä aiheutuu sairauksia. On todettu, että ylipainoinen (ja nyt ei puhuta mistään sairaalloisesta ylipainosta, mutta runsaasta kuitenkin) voi olla ihan tervekin eli ei se fläsä aina epätervettä ole.
Minulla on sellainen mielikuva, että nykyisen tutkimuksen valossa läski sinänsä ei ole terveydelle kovinkaan haitallista, vaan ratkaisevaa on liikunnan määrä. Hoikilla nyt vaan jostain syystä tuppaa keskimäärin olemaan parempi yleiskunto, mutta säännön vahvistavia poikkeuksia löytyy molemmista päistä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16597
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mä en ole muuten koskaan ymmärtänyt tätä ei ole pakko katsoa tai ei ole pakko lukea kommentointia. Mitä sillä oikein yritetään sanoa?
Noin yleisesti olettaisin sen tarkoittavan, että jos joku asia ei yhtään kiinnosta, niin sen voi myös ohittaa, eikä mennä pilaamaan asiasta kiinnostuneiden tunnelmaa ilmaisemalla tunteensa mahdollisimman negatiivisesti.
Mahdollisesti, mutta jos asiaa kommentoidaan, niin kai se myös jonkin verran kiinnostaakin. Ajattelisinkin, että reaktiossa on selvästi myös mukana kyvyttömyys tai haluttomuus kohdata (perusteltuakaan) kritiikkiä; vähän kuin Pertsa, joka tuohtui siitä, että hänen fiiliksiään pilattiin kysymällä edes jotain perusteita hänen poskettomille väitteilleen. Reaktiossa on tavallaan mukana ripaus tätä persujen uhriutumisstrategiaa keskusteluissa: kun heidän hullutuksiaan kritisoidaan, siinä muka jotenkin vaiennetaan keskustelua, toimitaan ajatuspoliiseina tai yritetään rajoittaa sananvapautta. Ai sä kritisoit mun väitettä/toimintaa X, no ei ole pakko katsoa tai lukea, lähe menee, anna mun ilmaista itseäni.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

urpiainen kirjoitti: Mahdollisesti, mutta jos asiaa kommentoidaan, niin kai se myös jonkin verran kiinnostaakin.
Ei välttämättä edes kiinnosta. Onhan noita nähty, ettei aihe kiinnosta paskaakaan mutta pakko on silti kommentoida jotain. Enkä nyt viittaa ollenkaan tähän ketjuun, vaan ihan yleisesti. :)
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:Mahdollisesti, mutta jos asiaa kommentoidaan, niin kai se myös jonkin verran kiinnostaakin. Ajattelisinkin, että reaktiossa on selvästi myös mukana kyvyttömyys tai haluttomuus kohdata (perusteltuakaan) kritiikkiä;
Aivan mahdollista. Mun tulkinta sisällöstä kuitenkin oli puhdasta arvailua, kun en mielestäni ole koskaan ko. lausetta käyttänyt. Toki täytyy muistaa, että perusteltukin kritiikki voidaan esittää joko rakentavasti tai rikkovasti, mikä vaikuttaa paljon siihen miten viesti otetaan vastaan.

Olen huomannut toisinaan noudattavani "jos et voi sanoa mitään hyvää, niin älä sano mitään" -sanonnan ajatusta. Kitinässäkin tulee välillä tuhottua valmiiksi kirjoitettuja vastauksia, kun tajuan sen vain aiheuttavan pahaa mieltä, ja siirryn seuraavaan aiheeseen.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16597
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kreitsu kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Mahdollisesti, mutta jos asiaa kommentoidaan, niin kai se myös jonkin verran kiinnostaakin.
Ei välttämättä edes kiinnosta. Onhan noita nähty, ettei aihe kiinnosta paskaakaan mutta pakko on silti kommentoida jotain. Enkä nyt viittaa ollenkaan tähän ketjuun, vaan ihan yleisesti. :)
No joo, joskus toki noinkin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vagabondo kirjoitti: Minulla on sellainen mielikuva, että nykyisen tutkimuksen valossa läski sinänsä ei ole terveydelle kovinkaan haitallista, vaan ratkaisevaa on liikunnan määrä. Hoikilla nyt vaan jostain syystä tuppaa keskimäärin olemaan parempi yleiskunto, mutta säännön vahvistavia poikkeuksia löytyy molemmista päistä.
Kyllä selvä ylipaino (30+) on erittäin haitallinen juttu. Lievä ylipaino ei kuitenkaan ole kovin vaarallista, jos ollenkaan.

Pitää kuitenkin muistaa, että paino ei ole mikään vakio. Jos on onnistunut lihomaan 25 bmi:hin, niin samoilla elintavoilla painonnousu luultavasti vain jatkuu. Olisi yhtä tyhmää odottaa sairauksia aiheuttavaa ylipainoa kuin antaa ajaa jarruttamatta kohti seinää, koska auto ei vielä ole törmännyt mihinkään. Painonhallinnassa ei ole mitään mystiikkaa: jos bmi on yli 25 ja ylitys ei johdu aktiivisen urheilun kasvattamista lihaksista, niin on syytä saman tieni korjata hitusen elintapoja, jotta paino ei enää nouse tai jopa hieman laskee. Kukaan ei liho yhdessä yössä. Muutaman kilon kohinaan ei kannata kiinnittää mitään huomiota, jos trendiä ei näy.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

En suostuisi panemaan noista yhtäkään. Näin ollen he eivät voi olla mielestäni kaunottaria. Eipä siihen sen kummempaa analyysiä tarvita, näin se menee.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hans Jörgen kirjoitti:En suostuisi panemaan noista yhtäkään. Näin ollen he eivät voi olla mielestäni kaunottaria. Eipä siihen sen kummempaa analyysiä tarvita, näin se menee.
Rasisti!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vagabondo kirjoitti:
Olen huomannut toisinaan noudattavani "jos et voi sanoa mitään hyvää, niin älä sano mitään" -sanonnan ajatusta. Kitinässäkin tulee välillä tuhottua valmiiksi kirjoitettuja vastauksia, kun tajuan sen vain aiheuttavan pahaa mieltä, ja siirryn seuraavaan aiheeseen.
Komppausta tälle. :komp: :off:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja Bhven »

You're Not "Plus Size" — You're Dying

https://youtu.be/Hp7sQ1KsBpE
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: MISS PLUS SIZE 2017!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Minä saan teidät aina kiinni kaikenlaisesta väärinajattelusta..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin