MusaMehustelua

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

MusaMehustelua

Viesti Kirjoittaja KKK »

(Tällainen topikki taitaa olla jo jossain, mutta maanantai-aamuna seitsemältä, juuri töihin tulleena ja vasta ensimmäisiä siemauksia kahveekupista ottaneena en jaksa etsiä mokomaa)

Tähän säikeeseen soisin nostettavan musiikkilöytöjä ääninäytteiden kera. Sellaisia jotka tulivat itsellesi vähän puun takaa ja joita haluat hehkuttaa muillekin. Siriuksen Kyberneettisen Kauppakomppanian kuolemattomin sanoin: "Jaa ja nauti!"

Ensimmäisenä Purple Disco Machine
DJ-tuottaja (ilm germaani) joka vääntää retroa peilipallobiittiä hyvillä soundeilla. Omat julkaisut eivät ehkä omaperäisyydellä häikäise, mutta hillitön groove. Aivan varmasti vilahtaisin lattialle jos osuisi iskuetäisyydelle.


Yleislakko
Nyt jo hajonnut turkulainen punk-akti. Kovasti Dead Kennedys-vaikutteista melodista paahtoa - DK on iso meriitti mun kirjoissani - sopivasti kärjekkäillä sanoituksilla.
Amazing shit happens!
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: MusaMehustelua

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Soi tänään yle puheella. Parempi kuin alkuperäinen.

Sukkula Venukseen · Minä ja Nieminen
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: MusaMehustelua

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Allekirjoitan, sori vaan Kikka.

Retrosoundaavaa groovea kaksin kappalein:
Tämä tuli ihan puun takaa, vaikka ei tämä sikäli mitään UG:ta ole että Grammykin napsahti. Kolahti mulle ihan saman tien.


Ja perään piti kaivaa vanha MTV-suosikki 1990-luvulta. Lapset kuunteli suu auki ja äitikin pyöritteli päätään kun sauhusin tämän nerokkuudesta:
Amazing shit happens!
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: MusaMehustelua

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

KKK kirjoitti: 21.04.2020 7:10
Retrosoundaavaa groovea kaksin kappalein:
Tämä tuli ihan puun takaa, vaikka ei tämä sikäli mitään UG:ta ole että Grammykin napsahti. Kolahti mulle ihan saman tien.
En tunnistanut biisin nimestä, mutta sävel oli tuttu:

Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: MusaMehustelua

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ sitähän tämä koko pop-kyltyyri on, kierrätystä ja lainailua :)
Amazing shit happens!
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: MusaMehustelua

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Tuli taas vastaan yksi parempi kuin alkuperäinen. Vasten Auringon Siltaa · Raskasta Iskelmää · Antti Railio

In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: MusaMehustelua

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mulla ei hirveästi ole noita parempi kuin alkuperäinen. Jotain kuitenkin.



"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: MusaMehustelua

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Parempi kuin alkuperäinen

Pour Some Sugar On Me - Def Leppard (1960s Early Soul Style Cover) feat. Kyndle Wylde
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Vastaa Viestiin