Perttiketju

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25603
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perttiketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 01.09.2020 11:12
Bluntly kirjoitti: 01.09.2020 9:46 Ihan mielipuolista kun ylipäätään kukaan (siviili) saa pyssyn kanssa hortoilla kaduilla.
No, tämä sankari oli alaikäinen sekä omassa että tuossa osavaltiossa aseen kanssa liikkumiseen ja ase oli laiton. Hänen oma äitinsä kuitenkin ajoi hänet paikalle riehumaan laittoman rynkyn kanssa. Kyseinen tyyppi on pidätetty 6 kertaa ennen 16 ikävuotta, joten Suomessa hän ei olisi ikinä tuliasetta saanut.

Trumofanit ovat vaarallista sekopääsakkia.
Mielestäni Kyle Rittenhousen vanhemmat näyttävät kunnon kansalaisilta ja yhteisön tukipylväiltä (disclaimer: en tiedä, onko aito..)

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perttiketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aika selvää kenellä se cameltoe on tuossa perheessä. Taisivat olla serkuksia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25603
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perttiketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Se on moose knuckle!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perttiketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti: 01.09.2020 11:33Muutosta vaaditaan ihan väärään asiaan IMHO, aivan väärillä metodeilla ja syytä on molemmissa osapuolissa. Jenkeissä poliisit pelkää, koska kiinniotettavilla on niin paljon aseita ja niitä käytetään herkästi. On ihan ymmärrettävää, että kyseisessä asenneilmapiirissä poliisille sattuu herkästi pahoja ylilyöntejä voiman käytössä.
Tuo ei oikein ole kelvollinen selitys, kun poliisi jättää säännöllisesti ampumatta aseistettuja valkoisia rikollisia ja ampuu aseistamattomia mustia. Ja pahoinpitelee myös ilman mitään aihetta. Katso esim. tämä syyttömän miehen pidätystilanne. Noudatti kaikkia ohjeita, ei ollut tehnyt mitään, poliisi vain kävi päälle. Myöhemmin paljastui että etsivät kokonaan toista miestä, tämä nyt sattui olemaan vain sopivaa ihonväriä.

https://www.youtube.com/watch?v=ttMV19RPHAM

Iso syy on siinä, että poliisissa on helvetisti trigger happy rasisteja, jotka vain etsivät syytä käyttää väkivaltaa vähemmistöjä kohtaan. Se että asia on näin näkyy voimankäyttötilastoista selvästi ja räikeästi. Asia ei tosiaan ole uusi, mutta se näkyy kaikessa karmeudessaan koska kännykkäkamerat ovat kaikkialla. FBI on jo pitkään raportoinut että moni poliisilaitos on valkoisen ylivallan edustajien pesäpaikkoja. Kyllä se on asia jolle voidaan tehdä jotain jos halutaan. Trump ei halua, Biden haluaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perttiketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bluntly kirjoitti: 01.09.2020 11:36Olen täsmälleen samaa mieltä trumppeliineista. Paikalla oli kuitenkin X+Y muutakin pyssysankaria, kummallakin puolella.
Toi "kummallakin puolella" alkaa olla aika väsynyt argumentti. Toiset tulevat paikalle camoissa ja rynkyt kainalossa haastamaan riitaa, toiset osoittavat mieltä tasa-arvon puolesta. Ei siinä ole kahta syyllistä.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16660
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Perttiketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Varmaan tässä on sekin, että edes aktiivisella amerikkalaisten poliisisarjojen katsomisella USAn poliisisysteemistä ei oikein ota selvää. Kaikenlaista toimijaa, joita kai yhdistää lähinnä se, että koulutus on suurin piirtein yhtä pitkä ja syvällinen kuin suomalaisten poliisien orientaatiojakso ennen varsinaisen koulutuksen alkua. Tämäkin edistää sen tietynlaisen porukan hakeutumista poliiseiksi. Toki Suomenkin poliiseissa taitaa olla aika lailla persuja, mutta ne ovat kuitenkin pääsääntöisesti ammattitaitoisia ja vastuunsa sisäistäneitä tyyppejä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perttiketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyllä noissa on ollut BLM porukkaa rynkyissa ja liiveissä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25603
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perttiketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

JOs nyt katsotaan, keitä Rittenhouse ampui, niin eivät uhritkaan olleet mitään yhteisön tukipylväitä. Rikosrekisteri jokaisella.

Kuva

Kuva

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perttiketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 01.09.2020 13:28 JOs nyt katsotaan, keitä Rittenhouse ampui, niin eivät uhritkaan olleet mitään yhteisön tukipylväitä. Rikosrekisteri jokaisella.
Sillä on aika vähän tekemistä sen kanssa, että 17-vuotiaan ei pitäisi olla hillumassa yössä leikkimässä vigilantea tuliaseen kanssa. En usko kansalaisteloittajiin.
Viimeksi muokannut So Hard, 01.09.2020 13:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perttiketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tämä jenkkien ja jenkkipoliisien työhönkin heijastuva rasismi on, jos yhtään historiaansa ja kulttuuriaansa tuntee, edelleen hyvin voimakasta isoilla alueilla esmes kotimaiseen rasismiin verrattuna. Tuntuu, että moni ei tätä edes ymmärrä. Mielestäni on ennen kaikkea tyhmää ja sivistymätöntä vähätellä sitä tuoreissa rasismikohuissa. Tuo kertoo vain vähättelijästä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9417
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Perttiketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti: 01.09.2020 13:02 Tuo ei oikein ole kelvollinen selitys, kun poliisi jättää säännöllisesti ampumatta aseistettuja valkoisia rikollisia ja ampuu aseistamattomia mustia. Ja pahoinpitelee myös ilman mitään aihetta. Katso esim. tämä syyttömän miehen pidätystilanne. Noudatti kaikkia ohjeita, ei ollut tehnyt mitään, poliisi vain kävi päälle. Myöhemmin paljastui että etsivät kokonaan toista miestä, tämä nyt sattui olemaan vain sopivaa ihonväriä.
Joo, mä tiedän jenkkipoliisin olevan rasistinen ja väkivaltainen. En myöskään kannata Trumppia millään tasolla. Ei sun mua niistä tarvi vakuuttaa.

Sä katselet asiaa vähän mustavalkoisesti. Mulla oli 90-luvulla tuttuja, jotka perhepiiristä katseli tilannetta sieltä poliisin puolelta. Niillä oli jo silloin vähän sotatilanne päällä, kun koko ajan on pelko, että pidätettävä vetää aseen esiin. Tätä vasten on ymmärrettävää, että jenkki poliisi toimii niin kuin toimii, mutta perseestähän se on. Ei sitä kuitenkaan pysty perkaamaan pelkästään poliisia syyttämällä, vaan pitäisi poistaa ne syyt miksi poliisi on sellainen paska kuin se on. Eikä ne syyt poistu sillä, että mellakoidaan kadulla, rikotaan paikkoja sekä ryöstetään sekä tuhotaan toisten omaisuutta.

Mutta näiden vatvominen täällä Suomessa on vähän turhaa. Ei se mitään muuta, eikä ne ongelmat sinänsä kosketa suomalaista yhteiskuntaa, joten oppiakaan ei oikein voida ottaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25603
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perttiketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 01.09.2020 13:34
James Potkukelkka kirjoitti: 01.09.2020 13:28 JOs nyt katsotaan, keitä Rittenhouse ampui, niin eivät uhritkaan olleet mitään yhteisön tukipylväitä. Rikosrekisteri jokaisella.
Sillä on aika vähän tekemistä sen kanssa, että 17-vuotiaan ei pitäisi olla hillumassa yössä leikkimässä vigilantea tuliaseen kanssa. En usko kansalaisteloittajiin.
Pointtini oli, että osin samanlaista porukkaa barrikadien molemmilla puolella. Eli valitettavasti kaikki BLM-mielenosoittajat eivät ole Gandhin tai Kingin hengessä liikkeellä myöskään.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perttiketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti: 01.09.2020 13:40Eikä ne syyt poistu sillä, että mellakoidaan kadulla, rikotaan paikkoja sekä ryöstetään sekä tuhotaan toisten omaisuutta
No siitä on erilaisia yhteiskuntapoliittisia teorioita, joku tutkija väitti että sellainenkin auttaa. Itse katsoisin, että rauhanomainen liikehdintä sataa Bidenin laariin ja tuhotyöt taas Trumpin laariin.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perttiketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 01.09.2020 13:43Pointtini oli, että osin samanlaista porukkaa barrikadien molemmilla puolella. Eli valitettavasti kaikki BLM-mielenosoittajat eivät ole Gandhin tai Kingin hengessä liikkeellä myöskään.
Kyllä siellä on rähinöitsijöitä kuten aina miekkareissa on. Ja sitten on näitä Umbrella man -tyyppejä jotka provosoi rähinöitä.

Poliisin tehtävä on pamputtaa rähinöijät. 17-vuotiaiden räkänokkien homma ei ole mennä kadulle rynkyn kanssa pätemään. Lopputulos on juuri se ainoa mitä siitä voi tulla.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25603
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perttiketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 01.09.2020 14:11 Umbrella man -tyyppejä
Piti googlettaa. Tunsin ennestään vain JFK:n murhan mytologiaan liittyvän sateenvarjomiehen

https://en.wikipedia.org/wiki/Umbrella_ ... ssination)

Tuo näköjään on sittemmin ratkennut (tai niin salaliitto haluaa meille uskotella!) tylsästi.

Kyseisen miehen käytös luonnollisesti laittoi bensaa salaliiton liekkeihin

A person popularly dubbed the "umbrella man" has been the object of much speculation, as he was the only person seen carrying, and opening, an umbrella on that sunny day. He was also one of the closest bystanders to President John F. Kennedy when Kennedy was first struck by a bullet. As Kennedy's limousine approached, the man opened up and lifted the umbrella high above his head, then spun or panned the umbrella from east to west
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perttiketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.09.2020 8:29
So Hard kirjoitti: 01.09.2020 14:11 Umbrella man -tyyppejä
Piti googlettaa. Tunsin ennestään vain JFK:n murhan mytologiaan liittyvän sateenvarjomiehen

https://en.wikipedia.org/wiki/Umbrella_ ... ssination)

Tuo näköjään on sittemmin ratkennut (tai niin salaliitto haluaa meille uskotella!) tylsästi.
Viittasin toki tähän. https://edition.cnn.com/2020/07/28/us/u ... index.html
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25603
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perttiketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 02.09.2020 8:32
James Potkukelkka kirjoitti: 02.09.2020 8:29
So Hard kirjoitti: 01.09.2020 14:11 Umbrella man -tyyppejä
Piti googlettaa. Tunsin ennestään vain JFK:n murhan mytologiaan liittyvän sateenvarjomiehen

https://en.wikipedia.org/wiki/Umbrella_ ... ssination)

Tuo näköjään on sittemmin ratkennut (tai niin salaliitto haluaa meille uskotella!) tylsästi.
Viittasin toki tähän. https://edition.cnn.com/2020/07/28/us/u ... index.html
Juu, löysin tuon tuoreemman sateenvarjomiehen kuukkelilla
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perttiketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vagabondo kirjoitti: 01.09.2020 13:40 Mutta näiden vatvominen täällä Suomessa on vähän turhaa. Ei se mitään muuta, eikä ne ongelmat sinänsä kosketa suomalaista yhteiskuntaa, joten oppiakaan ei oikein voida ottaa.
Suomen rasismiperinteet on erilaiset. Sen sijaan tälläkin on perinteitä siitä, että tiettyjä rikoksesta epäiltyjä, kuten esim. päihderiippuvaisia, halutaan "opettaa" käyttämällä tarpeetonta väkivaltaa kiinniottotilanteessa. Näitä on kuvattu mm. näissä viime vuosien poliisielämänkerroissa ja nyt viimeemmäksi käsitelty käräjillä. Molemmissa on kyse siitä, että ko. toiminta on muuttunut niin tavalliseksi ja hyväksytyksi, että a) kollegat mahdollistavat sen katsomalla sivusta hiljaisina ja b) sitä jopa leuhotetaan "sankaritekona". Suomessa aseenkäytön perinteet on niin erilaiset, että tästä toki on hurjan pitkä matka ampumiseen. Tosin Suomen sekakäyttäjien puolesta ei kukaan marssi kaduilla tai pysäytä kiekkoliigaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perttiketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti: 02.09.2020 9:36
Vagabondo kirjoitti: 01.09.2020 13:40 Mutta näiden vatvominen täällä Suomessa on vähän turhaa. Ei se mitään muuta, eikä ne ongelmat sinänsä kosketa suomalaista yhteiskuntaa, joten oppiakaan ei oikein voida ottaa.
Suomen rasismiperinteet on erilaiset. Sen sijaan tälläkin on perinteitä siitä, että tiettyjä rikoksesta epäiltyjä, kuten esim. päihderiippuvaisia, halutaan "opettaa" käyttämällä tarpeetonta väkivaltaa kiinniottotilanteessa. Näitä on kuvattu mm. näissä viime vuosien poliisielämänkerroissa ja nyt viimeemmäksi käsitelty käräjillä. Molemmissa on kyse siitä, että ko. toiminta on muuttunut niin tavalliseksi ja hyväksytyksi, että a) kollegat mahdollistavat sen katsomalla sivusta hiljaisina ja b) sitä jopa leuhotetaan "sankaritekona". Suomessa aseenkäytön perinteet on niin erilaiset, että tästä toki on hurjan pitkä matka ampumiseen. Tosin Suomen sekakäyttäjien puolesta ei kukaan marssi kaduilla tai pysäytä kiekkoliigaa.
22 vuoden kokemuksella kahdesta suuresta poliisilaitoksesta voin todeta, että en tunnista tällaista perinnetta poliisissa. Tässä asiassa poliisi on vähän niinkuin lääkäri eli koska ammattikuntaa on hyvin paljon, niin mätiä omenia löytyy aina, vaikka rekryt ois mennyt kuinka hyvin. En ota tässä kantaa aiempien vuosikymmenien kulttuurin, vaan vain oman virkaurani ajalta.

Voin tässä tuoda esiin myös sen, että vaikka poliiseissa on suhteellisesti paljon persuja, tuo ei näy työssä millään lailla. Tarkoitan tässä sellaista rasistileimaa, joka helposti asialle annetaan. Ylipäätään varsinkin nuori polvi on aika liberaalisti ja modernisti ajattelevaa väkeä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perttiketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 02.09.2020 10:39
22 vuoden kokemuksella kahdesta suuresta poliisilaitoksesta voin todeta, että en tunnista tällaista perinnetta poliisissa. Tässä asiassa poliisi on vähän niinkuin lääkäri eli koska ammattikuntaa on hyvin paljon, niin mätiä omenia löytyy aina, vaikka rekryt ois mennyt kuinka hyvin. En ota tässä kantaa aiempien vuosikymmenien kulttuurin, vaan vain oman virkaurani ajalta.
Mä tein kymmenen vuotta töitä huumeita käyttävien ja toipuvien addiktien kanssa, ja vaikka varmasti osassa tarinoita oli myös värikynää tai unohdettu täsmentää omaa osuutta, niin kyllä moni oli kohdannut myös todella asiatonta käytöstä poliisin toimesta. Julkisuuteen tai rikostutkintaan nämä päätyy toki harvoin, koska kohderyhmän luottamus yhteiskuntaan on mikä on. Juuri oikeudessa käsitellyssä tapauksessa oli myös melkoisen monta sivustaseuraajaa, joiden reaktiotkin oli kätevästi videoitu. Ei siinä kovin suurieleisesti otettu kantaa siihen, onko toiminta OK vai ei.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perttiketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Narkin sanaan voi aina luottaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25603
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perttiketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 02.09.2020 11:15 Narkin sanaan voi aina luottaa.
Ensin disclaimer; kuten totesit, isoon porukkaan mahtuu ja lääkäreissäkin on monenlaista sukankuluttajaa.

Mutta jos olet seurannut tuota tuoretta putkapahoinpitelykeissiä, niin ainakin mua yllätti, että edes oikeudessa kukaan ei ole nähnyt mitään.

Poliisi tekee "kädellä työtilaa" ja seitsemän muuta eivät valaehtoisissa todistajalaunnoissa ole huomanneet mitään. Vai tarkalleen ottaen yksi taisi nähtä "lyönninomaisia liikkeitä"?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/91be ... 1be45ca119
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perttiketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.09.2020 11:32 Mutta jos olet seurannut tuota tuoretta putkapahoinpitelykeissiä, niin ainakin mua yllätti, että edes oikeudessa kukaan ei ole nähnyt mitään.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/91be ... 1be45ca119
Olen asiassa samaa mieltä kanssasi ja kaikkien niiden asiaa objektiivisen järkevästi arvioijien kanssa, että nuo kanssakiinniottajien lausunnot kuulostavat väliinpitämättömiltä, kusipäisiltä ja varmasti heikentävät luottamusta poliisiin ainakin hetkellisesti. Mä en tietenkään ensimmäisenä ja kovin innokkaasti ole tässä omaa pesää likaamassa, mutta kyllä sen voin sanoa, että - ihan oikeasti - toivoisin kaikilta kollegoilta vastaavissa tapauksissa ym. kaltaisen ajattelun ja menettelyn sijaan kuulustelukertomuksia, joissa huomioidaan asia myös virkaveljien ja koko organisaation maineen kannalta. Kun nämä kuitenkin tulevat jossain vaiheessa julkisiksi, niin onko se liikaa pyydetty, että tuijotettaisiin muuallekin kuin siihen, että keinoja kaihtamatta oma perse ei vaan kastuisi.

Haluan painottaa, etten tapausta tunne yhtään enempää kuin tavan kansalainen ja kommentoin vain lehtitietojen varassa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25603
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perttiketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^ :h:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perttiketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti: 02.09.2020 15:25 Täällä puusepät korjaavat ameriikan tilanteenkin vasaralla. Jatkakaa.
Sanoo kaveri, joka trumpetoi ilmoille, että antifa pitää julistaa terroristijärjestöksi (vaikka se ei edes ole järjestö.)

Mitäs mieltä olet tämmöisistä järjestöistä? https://www.mlive.com/news/flint/2015/0 ... 0_yea.html
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin