Idols

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Storytuuli

Re: Idols

Viesti Kirjoittaja Storytuuli »

Vaadin välitöntä Katrin julistamista voittajaksi! Ilkka sucks!

On kiva kyllä katsoa hyvin tehtyä viihdeohjelmaa. Jos finalistien "Haaveesta totta" -sinkku kerran on myynyt kultaa päivässä, niin enpä ole mielipiteeni kanssa yksin; tällaisellekin on tilaus. Uutta on tässä se, että idolien perheenjäsenistäkin tehdään julkkiksia kuukaudessa. Kai jengi sitten kaipaa tarinoita.

Ja :P tota Nikulaa!
Aito_Johanna

Re: Idols

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Kumpi sen voitti?
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Idols

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Ei se ole vielä ratkennut, mutta toivon Ilkan voittavan ihan vaan sen takia että Katrilla oli finaalissa niin mauton tukka :D
Chap

Re: Idols

Viesti Kirjoittaja Chap »

No niin, Ilkka voitti ja valtakunnassa taas kaikki huonosti ...
ninnithequeen

Re: Idols

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Chap kirjoitti:No niin, Ilkka voitti ja valtakunnassa taas kaikki huonosti ...
Niinpä.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Idols

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Camilla kirjoitti:Ei se ole vielä ratkennut, mutta toivon Ilkan voittavan ihan vaan sen takia että Katrilla oli finaalissa niin mauton tukka :D
Katrilla näytti jäävän sen kasaripiisin vetämisen jälkeen 80-luku-staili päälle koko loppukisan ajaksi.
"I want you to get excited about your life."
Pikku-Akka

Re: Idols

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Ilkassa oli ainesta Idolsiksi korkeintaan koska on hieman sanavalmiimpi. Laulutaidolla ei loppjuen lopuksi ollut merkitystä tässä kisassa...
Patz

Re: Idols

Viesti Kirjoittaja Patz »

Jonea lainatakseni: olen huolissani että tämä kansa saa itse valita presidenttinsä.

Mulla ei ole Ilkasta mitään hyvää sanottavaa.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Idols

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Patz kirjoitti:Jonea lainatakseni: olen huolissani että tämä kansa saa itse valita presidenttinsä.

Mulla ei ole Ilkasta mitään hyvää sanottavaa.
Ilkan äänestäjien enemmistöllä tuskin on vielä äänioikeutta, joten voidaan henkäistä helpotuksesta seuraaviin presidentin vaaleihin asti.
"I want you to get excited about your life."
Patz

Re: Idols

Viesti Kirjoittaja Patz »

Hallusinaatio kirjoitti:Ilkan äänestäjien enemmistöllä tuskin on vielä äänioikeutta, joten voidaan henkäistä helpotuksesta seuraaviin presidentin vaaleihin asti.
Niinpä. Taitaa Ilkan fanijonolla olla jopa Antti Ruiskun fanijonoa vähemmän häpykarvoja...
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Idols

Viesti Kirjoittaja Meik »

Kyllä mun mielestä Ilkka oli paljon parempi laulaja.

Toisaalta laulukilpailuhan tämä ei ollut. Toivoin Katrin voittoa siksi, että voittajaa varten on varmaan jo paketti kutakuinkin kasassa. Kakkonen saa puolestaan tehdä enempi omaa musaansa. Tästä samaisesta syystä olin erittäin tyytyväinen siihen, että Jani jäi viime kerralla kakkoseksi ja sai tehdä omaa juttuansa.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Idols

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Starflare kirjoitti:
KulisataN kirjoitti:Mä yhdyn tuohon murha-ajatukseen! Idolsissa on pelkkiä paskoja laulajia ja ihmettelen suuresti jos niistä joskus jotain isoa tulee.
Aivan vitun varmasti tulee, sen takaa massiivinen mainoskampanja, ja ihmiset kiitellen ostavat uuden staran messevää musaa. Suomessa Smurffitkin pamahtavat listan kärkipäähän joka riivatun vuosi kierrättämällä vanhoja "hittejä" :x .
Odotappa vaan kun on ensimmäinen Ilkan levy ammuttu pihalle, niin loppuu se hyvän olon tunne.

:off: Muistaako kukaan miten kävi tän toisen samanlaisen ohjelman popstarsin voittajalle Indx:lle?? Oliko se edes popstars, aivan sama.
Ei se massamainostus aina takaa menestystä jos ei oikeasti osaa laulaa tms...
Truth fears no trial
bedlam

Re: Idols

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Voihan vittu. Finaaleissa oli pitkään vain yksi laulaja, joka osasi jotenkuten laulaa ja hän jäi sitten tietysti kakkoseksi. Ilkkaa parempia hoilottajia löytyy jokaisesta karaokekuppilasta. Ei tunnistettavaa ääntä, ei karismaa, ei laulutaitoa. Humoristinen ja optimistinen asenne näemmä riittää tällaisen kisan voittoon. No, pojot siitä.

Olin muuten alussa vakaasti sitä mieltä, että koko heppu on huumorimielessä kisassa mukana, lyönyt vetoa kavereiden kanssa tai jotain vastaavaa. Toivottavasti olin oikeassa ja lööpit kirkuvat kohta tyyliin "Ilkka kieltäytyi levyttämästä, koko osallistuminen oli vitsi".
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Idols

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Olihan se vitsi. Miten joku oikeasti voi voittaa laulukilpailun osaamatta laulaa?!? Vai onkohan niin että Idols ohjelma on vitsi. Vitsit näistä taas tiedä midn... :shock:
Truth fears no trial
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Idols

Viesti Kirjoittaja Elppis »

KulisataN kirjoitti:Olihan se vitsi. Miten joku oikeasti voi voittaa laulukilpailun osaamatta laulaa?!? Vai onkohan niin että Idols ohjelma on vitsi. Vitsit näistä taas tiedä midn... :shock:
Täysin samaa mieltä.. Eilenkin kun kuunteli niiden laulua (ja nyt me kuulemma kuuli laulunsa), niin ihmettelin miten ne on noin pitkälle pötkineet. Kisassa oli paljon parempiakin laulajia.. :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Idols

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Storytuuli kirjoitti:Vaadin välitöntä Katrin julistamista voittajaksi! Ilkka sucks!

On kiva kyllä katsoa hyvin tehtyä viihdeohjelmaa. Jos finalistien "Haaveesta totta" -sinkku kerran on myynyt kultaa päivässä, niin enpä ole mielipiteeni kanssa yksin; tällaisellekin on tilaus. Uutta on tässä se, että idolien perheenjäsenistäkin tehdään julkkiksia kuukaudessa. Kai jengi sitten kaipaa tarinoita.

Ja :P tota Nikulaa!
Komppaan, paitsi Jone-kommenttia. Siinä on kyllä sellainen miestyyppi, joka ei iske yhtään. Ja sillä on iso pääkin.

Joopa joo, kyllä ne parhaat laulajat tippuivat jo aikaa sitten pois.. Musta tuntuu, että mä nukuin viime yönä huonosti sen takia, että Idols otti mua päähän niin paljon.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Idols

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Ilkka ei vaan yksinkertaisesti osaa laulaa, that's it! Koko kisassa ei tänä vuonna ollut yhtään erinomaista laulajaa, eikä noista kukaan ollut erityisen karismaattinenkaan. Olisin toivonut kuitenkin Katrin voittavan, oli se sentään huomattavasti parempi laulaja kuin tää Ilkka "Helluntailainen huumorimiäs".
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
nypari

Re: Idols

Viesti Kirjoittaja nypari »

Brocker kirjoitti:Ilkka ei vaan yksinkertaisesti osaa laulaa, that's it! Koko kisassa ei tänä vuonna ollut yhtään erinomaista laulajaa...
Kyseessä ei ollutkaan laulukilpailu vaan Idols. Tuomaristo seuloi parhaiten Idols-muottiin soveltuvat tyypit ja antoi yleisön valita mieleisensä. Yleisö kaikessa asiantuntemattomuudessaan ja iik-toi-on-hottis-subjektiivisuudessaan äänesti voittajan.

Kyllä mielestäni kumpikin finalisti osasi laulaa niin hyvin kuin Idols-kilpailun voittajalta voidaan kohtuudella odottaa.
T3000

Re: Idols

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Minusta Ilkan voitto on yliluonnollinen ilmiö. Miten ihmeessä laulutaidoton ja -äänetön henkilö voi voittaa laulukilpailun? Kyseessä ovat joko haamuäänet tai ulkoavaruuden olioiden aivosäteet *laittaa foliohattua päähän*
Storytuuli

Re: Idols

Viesti Kirjoittaja Storytuuli »

Keikaus kirjoitti: Komppaan, paitsi Jone-kommenttia. Siinä on kyllä sellainen miestyyppi, joka ei iske yhtään. Ja sillä on iso pääkin.
Ottaen huomioon, että tykkäät vanhemmista miehistä ja karvoista, etkä Nikulasta, päättelen, et meillä on täysin erilainen miesmaku! Mainiota. Ei tule riitaa :D :wink:

Oon varma, että Ilkan takana on riehunut eilen massiivinen, keskitetty salatekstari -kampanja ziljoonien ystävien ja sukulaisten taholta. Ei tuo Katrin häviö tuolle tintille muuten ole selitettävissä.

Tosin ihmettelen samaa mitä päivän Iltalehti - pilasiko Katrin tsänssit karsea kampaus? Kuka siitä hirvityksestä oli vastuussa? Päitä vadille!
Aito_Johanna

Re: Idols

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Storytuuli kirjoitti:
Tosin ihmettelen samaa mitä päivän Iltalehti - pilasiko Katrin tsänssit karsea kampaus? Kuka siitä hirvityksestä oli vastuussa? Päitä vadille!
Eikä ollut sen asussakaan kehumista, joskaan en tiedä, oliko pikkutyttöjen makuun...
T3000

Re: Idols

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Olis odottanut että EDES Nikula olis omannut sen verran kunnioitusta ettei olis KEHDANNUT suoltaa moisia ylisanoja siitä paskasta mitä finaalit istit esitti. Yök mitä levy-yhtiötä varteen suunnattua markkinointipuhetta. "Kriittiset" tuomarit. Tuli ikävä levyraadin Klasua.

Katrin asun ja kampauksen suunnitelleen henkilön voisi saman tien upottaa lähimpään rannikkovesistöön ympäristölle vaarallisena aineena.
nypari

Re: Idols

Viesti Kirjoittaja nypari »

T3000 kirjoitti:Minusta Ilkan voitto on yliluonnollinen ilmiö. Miten ihmeessä laulutaidoton ja -äänetön henkilö voi voittaa laulukilpailun?
No, mietis viime Idolsia. Antti Ruisku tais olla kolmas. Aivan nollatason laulaja ja silti kolmas. Kyseessä kun ei siis ole ainoastaan laulukilpailu, vaan taloudellisesti tuottavimman finalistijoukon seulominen. Eikä kansa lopulta äänestä tietenkään parasta laulajaa.
T3000

Re: Idols

Viesti Kirjoittaja T3000 »

nypari kirjoitti:No, mietis viime Idolsia. Antti Ruisku tais olla kolmas. Aivan nollatason laulaja ja silti kolmas. Kyseessä kun ei siis ole ainoastaan laulukilpailu, vaan taloudellisesti tuottavimman finalistijoukon seulominen. Eikä kansa lopulta äänestä tietenkään parasta laulajaa.
Vetoan edelleen yliluonnolliseen ilmiöön. Tämä ei kelpaa selitykseksi, koska

a) Antti Ruiskulla oli vielä vankempi karvattomien fanbase
b) Antti Ruisku ei päässyt silti finaaliin, vaikka
c) Antti on nollalaulaja, mutta Ilkka miinustason raiskari jonka peittoo varmaan jo moni Kityn karaokesankarikin.

Kyseessä on ensimmäinen usean ihmisen todistama yliluonnollinen ilmiö. Vaadin Randilta miljuunaa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Idols

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Eikö ketään muuta muka häiritse se Katri(-Helenan) ääni? Kuullostaa ihan Hanna Ekolalta :hep:
Vastaa Viestiin