Tuska 2006

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Tuska 2006

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tuska on saanut meluluvan kesälle 2006 inhimillisillä meluarvoilla. Ajankohta on 30.6. - 2.7. eli juhannuksen jälkeinen viikonloppu. Nyt vaan kieli pitkällä odotetaan ensimmäisiä esiintyjäjulkistuksia, joita on luvassa Metal Expossa 17. - 18.2.

Eiköhän ensi kesänäkin tehdä perinteinen (?) runkkariretki tuskailemaan.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Tuska 2006

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

ASIAA!!!!!!!!!!!!!!! :hep: Sinne pitää päästä! Viime tuskan aikaan oltiin "häälomalla" Roomassa.
Truth fears no trial
ninnithequeen

Re: Tuska 2006

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aijai kun kuulostaa hyvältä. Mutta mutta, pitäis valita Sauna Openin ja tämän välillä taas. Ei mamma pääse kahdesti kesässä örveltämään hevimusiikin tahdissa...Ja koska Saunassa oli niin loistavaa viime vuonna, tahdon kyy sinne taas.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuska 2006

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Koska yhdeksi syyksi ajankohdan muutokselle mainittiin vanhan ajankohdan kanssa Yhdysvalloissa samaan aikaan pyörivä Ozzfest ja sen aiheuttamat uuden metallin maahantuonnin vaikeudet, veikkaisin, että ensi kesälle voidaan odotella ehkä sitä toisessa ketjussa keskustelua aiheuttanutta nu-metalia. Tai toivon.
Kid

Re: Tuska 2006

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jos suinkin kaupungissä päin olen/olemme, niin Tuskaan varmaan suuntaan/mme taas ensi vuonna. Ainakin pussikaljalle :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tuska 2006

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voihan vitsit, pakko päästä jompaan kumpaan (siis Sauna/Tuska), viime kesänä jäi kaikki kiva väliin!
bedlam

Re: Tuska 2006

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sauna tai Tuska. Esiintyjät ratkaisevat, olen nirso.
Turbohaltija

Re: Tuska 2006

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Vieläköhän sitä jaksais... Onhan tässä tietysti neljän vuoden perättäinen henkilökohtainen perinnekin kyseessä.
Starflare

Re: Tuska 2006

Viesti Kirjoittaja Starflare »

bedlam kirjoitti:Sauna tai Tuska. Esiintyjät ratkaisevat, olen nirso.
Minäkin annan soraääneni! Jos ei ole hyviä esiintyjiä, niin ei ole pileitäkään (Enemmän veikkaan Saunaa, sillä Tuska on ollut aivan paska jo monta vuotta peräkkäin, enkä odota sen enää muuttuvan).
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Tuska 2006

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Tuska on kaavailtu olevan juhannuksen jälkeiseksi vko lopuksi. Näin ei ole ilosaari, eikä ozzfest samaan aikaa.
Truth fears no trial
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Tuska 2006

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Tuska on ehdoton jokakesäinen happening, joko lavalla tai yleisön puolella tai sitten miksaamassa. Tänä vuonna (2005) vuonna tuli käytyä kaikki isommat heavyfestarit suomessa; FME, Sauna open air ja Tuska tottakai.
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
1108

Re: Tuska 2006

Viesti Kirjoittaja 1108 »

bedlam kirjoitti:Sauna tai Tuska. Esiintyjät ratkaisevat, olen nirso.
Niin minäkin, mutta Tuskan suhteen. Jos esiintyjät on kohdilaan niin siellä moshataan, mutta jos ei niin ei.

Ja Sauna... Takuulla vaikka väkisin.
Starflare

Re: Tuska 2006

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Eipä tästä kai saisi innostua, mutta blabbermouthin mukaan Tuskaan olisi tuloosa itse Celtic Frost. Rupeaa vahvasti vaikuttamaan siltä että Tuskaan mennään sittenkin jos tuo saadaan paikalle :D .
Starflare

Re: Tuska 2006

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Lolita kirjoitti:Koska yhdeksi syyksi ajankohdan muutokselle mainittiin vanhan ajankohdan kanssa Yhdysvalloissa samaan aikaan pyörivä Ozzfest ja sen aiheuttamat uuden metallin maahantuonnin vaikeudet, veikkaisin, että ensi kesälle voidaan odotella ehkä sitä toisessa ketjussa keskustelua aiheuttanutta nu-metalia. Tai toivon.
EEEIIIIIIIIIIHHHHHHH!!!!! :(
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Tuska 2006

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Starflare kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Koska yhdeksi syyksi ajankohdan muutokselle mainittiin vanhan ajankohdan kanssa Yhdysvalloissa samaan aikaan pyörivä Ozzfest ja sen aiheuttamat uuden metallin maahantuonnin vaikeudet, veikkaisin, että ensi kesälle voidaan odotella ehkä sitä toisessa ketjussa keskustelua aiheuttanutta nu-metalia. Tai toivon.
EEEIIIIIIIIIIHHHHHHH!!!!! :(
Eiköhän sieltä löydy heavyä joka makuun. Itsekin olen kyllä enemmän tuon "perinteisemmän heavyn" kannattaja.
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
Starflare

Re: Tuska 2006

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Brocker kirjoitti:Eiköhän sieltä löydy heavyä joka makuun. Itsekin olen kyllä enemmän tuon "perinteisemmän heavyn" kannattaja.
Löytyy varmasti. Harmittaa vain, kun nuo nu-metal orkesterit tuppaavat olemaan niitä isoja nimiä, jotka sitten syövät resursseja perinteisemmältä. Erityisesti Black Metal on ollut todella sorsitussa asemassa Tuskassa jo muutaman vuoden.

Muutenkin vituttaa tuo "jokaiselle jotakin" järjestely, mikä tarkoittaa että joka päivälle laitetaan 1-2 hyvää esiintyjää.

EDIT: On mielestäni suoranainen ihme jos todellakin hankkivat tuon Celtic Frostin sinne möykkäämään, mutten kuitenkaan ihan hengitystäni asian suhteen pidättele.

Tekisi mieleni myös vinkua siitä kuinka vuosi vuodelta ottavat enemmän jotain listabändejä sinne jotka myöskin syövät resursseja aivan vitusti kun verrataan johonkin tuntemattomampiin bändeihin verrattuna, ja varsinkin kun ollaan Suomessa joka on laadukkaita mutta kuitenkin suhteellisen tuntemattomia metallibändejä pullollaan
Viimeksi muokannut Starflare, 10.01.2006 20:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
liz
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 04.09.2005 19:39

Re: Tuska 2006

Viesti Kirjoittaja liz »

Ei tuu kesää ilman Tuskaa, ei. :piru:
Tell him to find me an acre of land. Parsley, sage, rosemary and thyme.
Between the salt water and the sea strand. Then he'll be a true love of mine.
Starflare

Re: Tuska 2006

Viesti Kirjoittaja Starflare »

liz kirjoitti:Ei tuu kesää ilman Tuskaa, ei. :piru:
Tuleepa :? .
Avatar
liz
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 04.09.2005 19:39

Re: Tuska 2006

Viesti Kirjoittaja liz »

Starflare kirjoitti:
liz kirjoitti:Ei tuu kesää ilman Tuskaa, ei. :piru:
Tuleepa :? .
Ihmisen on terveellistä pitää kiinni rutiineistaan. :twisted:
Tell him to find me an acre of land. Parsley, sage, rosemary and thyme.
Between the salt water and the sea strand. Then he'll be a true love of mine.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tuska 2006

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Tuskaa voisi nyt harkitakin, kun se ei ole Ilosaaren kanssa päällekäin. Ilosaaresta en kyllä luovu, siellä on rokattu jo 12 kertaa, ensi kesänä taas. Mutta toisaalta, enpä minä sinne tuskaan ole ikinä hirveästi kaivannut.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tuska 2006

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ajan käärmettä pyssyyn tullakseni paikalle, tietysti vähän esiintyjistä riippuu. Niin vakavasti kuitenkin otan asian että varasin jo hotellihuoneen, tai oikeastaan epähuomiossa kaksi.
Elämä kantaa, jos sen antaa
nokkaelain

Re: Tuska 2006

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Ajattelinpa kertoa, etten ole koskaan käynyt festareilla (DBTL:n ilmaistapahtumia ei lasketa, koska ne ovat melkeinpä enemmänkin tulleet luokseni kuin minä sinne vartavasten mennyt.) Millään keikallakaan en ole tainnut olla ainakaan niin, että se olisi itsetarkoitus.
1108

Re: Tuska 2006

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Starflare kirjoitti:Eipä tästä kai saisi innostua, mutta blabbermouthin mukaan Tuskaan olisi tuloosa itse Celtic Frost. Rupeaa vahvasti vaikuttamaan siltä että Tuskaan mennään sittenkin jos tuo saadaan paikalle :D .
Eikös herra Nattefrost uhonnut että CF:n loput jäsenet ovat innottomia jatkamaan ja hajotti bändin? Muistaakseni sanoi keskittyvänsä Nattefrostiin pelkästään. Ja armotonta kuraahan siitä seurasi, ainakin musiikillisesti.
Starflare

Re: Tuska 2006

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Eipä tästä kai saisi innostua, mutta blabbermouthin mukaan Tuskaan olisi tuloosa itse Celtic Frost. Rupeaa vahvasti vaikuttamaan siltä että Tuskaan mennään sittenkin jos tuo saadaan paikalle :D .
Eikös herra Nattefrost uhonnut että CF:n loput jäsenet ovat innottomia jatkamaan ja hajotti bändin? Muistaakseni sanoi keskittyvänsä Nattefrostiin pelkästään. Ja armotonta kuraahan siitä seurasi, ainakin musiikillisesti.
Täh? Kyse ei ole Carpathian Forestista :D . Vaan Celtic Frostista

Olen kyllä samaa mieltä muuten, Nattefrostin soolotuotanto on täyttä paskaa.
1108

Re: Tuska 2006

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Starflare kirjoitti:Täh? Kyse ei ole Carpathian Forestista :D . Vaan Celtic Frostista

Olen kyllä samaa mieltä muuten, Nattefrostin soolotuotanto on täyttä paskaa.
No voi sun saatana.... TÄMÄ MENI SITTEN aikaisen herätyksen piikkiin... :oops:
Vastaa Viestiin