Lastenohjelmat

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
nojoojust

Lastenohjelmat

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

Meillä ei ole lapsia, joten valtaisalle lastenohjelmakokoelmalle ei ole mitään hyvää tekosyytä. Jotenkin noita kuitenkin tarttuu käteen vähän väliä, ja miesparkanikin pakotan katsomaan niitä sen verran usein, että se näkee painajaisia siitä kun "Keke söi kaikkien eväät". Kehtaako kukaan muu myöntää olevansa lastenohjelma-addikti?

Meiltä löytyy mm.
- monta levyä Maisaa
- Peppi Pitkätossut
- Myyrät
- Barbapapat
- Kössi Kengurut
- Olipa kerran elämä
- Olipa kerran ihminen
- Tohtori Sykeröt
- Maija Poppanen
- Maija Mehiläisiä
- Viisikot
- Vaaleanpunaiset pantterit
- pari levyä Saariston lapsia
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lastenohjelmat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Lastenohjelmia ei löydy, mutta koko lapsuuteni ja veljeni lapsuuden satukirjakokoelma löytyy. Niitä ei myöskään haudata mihinkään kellariin, vaan sitten kun minulla joskus on kirjoille hylly, satukirjat sijoitetaan sinne.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Lastenohjelmat

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

On noita muutama elokuva, mutta on myös nuita lapsiakin. Kaikki lasten leffat olen katsonut mitä hyllystä löytyy ja tykännytkin niistä. Varsinkin Ice Age on ihan loistava!!!!
Truth fears no trial
Exsat

Re: Lastenohjelmat

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Meiltä löytyvät Maija Poppanen ja Turilas ja Jäärä. Jos haluan nähdä jonkun lastenelokuvan, niin ostan sen yleensä kaverin muksulle, ja töllötän sitä sitten siellä ollessani. Lastenkirjakokoelma on paljon laajempi.
ninnithequeen

Re: Lastenohjelmat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Meiltä löytyy Muumit, Teletapit, Muppet Showt (ne on mun), Ikivihreitä Aku Ankkoja, Topi ja Tessu, Hupsis 1, Väiski Vemmelsääriä ja paljon tuntemattomampia lasten-videoita.

Niin ja lapsihan meillä on.
Kittys

Re: Lastenohjelmat

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Täält löytyy paljon noit Disneyn lastenleffoja. Leijonakuninkaasta Ihmeperheeseen ja samaan syssyyn Taru sormusten Herroista sun muista. Kovis kans Puuha pete ja sunnuntaisin Remontti Reiska :wink: . Niin joo, ja joku Myyrä video on kans kuulemma hyvä. "Oo hiljaa, mä en kuule!!" (siinä ei edes puhuta mitään)

Täällä on pannassa kaikki Telatapit, Pikkukakkonenki on kääpiön mielestä huono. "Tiivi-Taavi-Laalaa" *tanssi sadetanssia, ku se kasetti hajos!!*

Kirjoja ja satu cdeitä löytyy sit vinot pinot. Kirjat on kovassa kulutuksessa.
Pikku-Akka

Re: Lastenohjelmat

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Meillä on jonkin verran Disneyn piirrettyjä dvd:llä mutta mitään Muumeja tms ei olla vielä ostettu. Niitä tulee telkkarista ihan kiitettävästi. Ehkä sitten myöhemmin sorrutaan niihinkin.

Joulupukki toi kuitenkin kahdeksan tuntia leikkaamatonta (5dvd:n setti) Hopeanuoli-matskua ihan vain minulle ja kultille. Poitsulle kyseinen taitaa olla vielä liian raakaa toimintaa (K-11)...
Elukka

Re: Lastenohjelmat

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Exsat kirjoitti:Meiltä löytyvät Maija Poppanen ja Turilas ja Jäärä. Jos haluan nähdä jonkun lastenelokuvan, niin ostan sen yleensä kaverin muksulle, ja töllötän sitä sitten siellä ollessani. Lastenkirjakokoelma on paljon laajempi.
Turilaat ja Jäärät on kyllä ihan aikuisten oikeesti mainioita. :D
Saariston Lapsista allekirjoittaneella sen sijaan oli traumoja jo ennen kun emäntä pakotti mokomia kattomaan...
"Kan du förstååå-å det?", fy Satans äckel! *puist.* :shock:
nojoojust

Re: Lastenohjelmat

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

Turilaan ja jäärän minä ihan unohdin, tietenkin se löytyy myös meiltä.

Lastenkirjoja löytyy tietenkin myös, Nalle Puhit, Onneli ja Anneli -kirjat, Runotytöt, yksi Osku-kirjoista, kaikki Beatrix Potterit, Iso Kiltti Jätti, muutama Nöstlinger, sekalainen sarja Enid Blytonilta, kaikki Muumit, jonkun verran Tarzaneita ja paljon erilaisia satukirjoja nyt ainakin.
Vastaa Viestiin