Motörhead

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Motörhead

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vähän aikaa sitten olin paikallisessa raflassa Haagassa. Ilmeisesti mielenhäiriön takia laiton jukeboksista soimaan Motörheadin "Doctor Spockin."

"Minulla on kaikki mitä tarvitset / minulla on voimaa, minulla on vauhtia / emmekä nyt puhu tohtori Spockista, vaan Tohtori Rockista!"

Tuli mieleen teini-ikä ja sellaiset piisit kuin "Bomber", "Motörhead", "Ace of spades", "No class", "America" jne. Ja tuli mieleen, että voisi hankkia uudestaan joitain bändin varhaisia albumeja. Sellaista se on. Annat Lemmylle pikkusormen ja se vie koko käden.

Jostain syystä sellaisetkin tyypit (kuten minä) jotka eivät pidä hevistä pitävät kyllä Motörheadista. Mistä sen viehätys johtuu? Kai se on näiden juttujen kombinaatio:

- Hauskuus
- Nopeus
- Aitous
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Motörhead

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Yksi syy on varmaan Lemmyn hahmossa, joka on varmasti yksi karismaattisimpia koko rockskenessä,mieshän on varsinainen rockin ruumillistuma. Musa taas on aika lailla perusrockia, mutta raskaalla otteella soitettuna. Ja eipä käy kieltäminen hyviä biisejäkin bändiltä löytyy, kuten vaikkapa: Killed by death, Aces of spades, Overkill, On the road jne. mutta musaakin tärkeämpää on tässä tapauksessa bändiin kohdistuva kunnioitus ja selkeä oman tien kulkeminen jo 25 vuotta ja tinkimätön 100% rock'n'roll asenne!

Motörhead kics ass!!!
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
Vastaa Viestiin