Nightwish yritetään vaientaa...

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Nightwish yritetään vaientaa...

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Starflare kirjoitti:
NomenNescio kirjoitti: Mielenkiintoista miten sokea mies voi olla.
Onko? lässytät itse silkkaa paskaa kuitenkin?
NomenNescio kirjoitti:Itse näen sen rumimpana ja ilkeimpänä narttumaisimpana mustamaalaustemppuna mitä olen nähnyt julkisuudessa suoritettavan.
Jaa minkä niin? Jätkien julkaiseman kirjeen? Ole hyvä ja erottele minulle mikä siinä oli niin saatanan rumaa ja ilkeää, sillä minä en onnistu näkemään moista, vai olisiko se ollut hyväksytympää jos Tarja olisi päässyt ensimmäisenä itkemään julkisesti kuinka hänet on julmasti ja ilman erityistä syytä monotettu vittuun menestyvästä bändistä?


Opettele lukemaan vitun paska apina, en koskaan väittänyt tässä topikissa että TT olisi ollut ahne. Onkohan sinulla kenties parempaa tietoa asiasta esittää? Miksi minun tulisi epäillä Tuomaksen sanaa? Minusta Nightwish on ollut nimenomaan _Tuomaksen_ bändi alusta alkaen, enkä näe mitään syytä siihen miksi hän valehtelisi.

EDIT: Poistoa.
"Heh, vitun paska apina.." - *pitää peiliä edessä*
Miltähän näytit tuon kirjoittaessasi? =D
Varmaan siltä _mitä_ kirjoitit..

Sinä olet kuten Tuomas, et ole sen arvoinen että viitsisin kommentoida jos/kun et oikeasti ymmärrä. Rautalankaakin voi vääntää vain niin monta kertaa, ennen kuin se katkeaa, ja jotkut eivät siltikään pysty näkemään.
Suosittelen että kehität empatiataitojasi, ja/tai opettelet myös käytöstapoja... ne todennäköisesti tulevat tarpeenseen tulevaisuudessa, jos jatkat valitsemallasi tiellä.

(Ja btw, minulle Nightwish on aivan yhdentekevä bändi.)
PerttiMakimaa

Re: Nightwish yritetään vaientaa...

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Paljon melua, vähän villoja...

Kun otetaan faktat huomioon. Eli olipa kerran pienestä maalaispitäjästä koulukavereista koottu bändi, joka yllättäen nousi maailmanmaineeseen. Oletettavasti kekseliään (sekä taloudellisesti, että musiikillisesti) laulujentekijän, että raskas_rock + oopperalaulu -yhdistelmän ansiosta.

Miten tässä kävi? Kuten aikoinaan missi-takahikiältä jutuissa. Kikkarapää auervaara mualiman_navasta kertoi vokalistityttöselle:"Tyttö, sinä olet tähti!". Ja tyttöhän uskoi. Piakkoin hän rupesi kuvittelemaan, että olisi hieno juttu jos myisi vaatimattomasti nettikaupassa kuutioita joissa olisi hänen naamansa kuva sisällä. :)

Sillä välin laulujentekijä jatkoi edelleen asumista omalla kotitilallaan pienen maalaispitäjän sydämessä ihmetellen tuttavatytön käyttäytymistä.

Hän katseli yhtyeen, koko porukan lempilapsen, hajoamistaistelua ja päätti tehdä ensimmäisen siirron. Karjalaiset kun ovat kauppiaskansaa. Nähtäväksi jää onnistuiko siirto. Kaikesta päätellen se onnistui ainakin paremmin kuin tyttösen edessä vääjäämättä häämöttävä bändin jättäminen.

Mutta ystävällemme kikkarapäälle ei tällainen julkisuus olisi avuksi seuraavan höynäytettävän haussa. Siksipä hän ehdotti mualiman_miehen tyyliin "reilua" salassapitosopimusta. Aika hiljaiseksi vetäviä aikarajoja hiljaisuudelle tuossa, sanoo Pertti.

Mutta kunhan tyttöselle tämä koko kuvio kaikkineen selviää hänkin ehkä toivoo ettei kukaan ole kirjoittanut tätä vaitiolosopimusta. Hänkin näet voi purkaa pettymystään ja puhdistaa itsensä maamme naisten silmissä kunhan kakka iskee tuulettimen lapoihin. Suomalaiset rakastavat epäonnisten starojen tarinoita. Siinä Turusen tytölle oiva takaportti reaalimualimaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nightwish yritetään vaientaa...

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mitenhän me voitais liittää tää muhamed jupakkaan?
Terjalle turpaani päähän?
Holopaiselle housut jalkaa trikoiden sijasta..

Tää on täl koska tarja ehkä luopui oikeuksistaan kappaleisiin kertakorvauksen pohjalta ottaen vain keikkapalkkiota..
Kaukonäköistä? Eikö vain? Sibeliuksen royaltit juoksee edelleen..
Ehkä se argentiinan homo rahanhimoissaan pisti Tarjan tekemään moisen sopparin hölöpaisen kanssa.
Argentiinasta ei sit oo tullu vielä toista suurta miestä Chen jälkeen? Ei. Ei ainakaan Suomeen.
Pyyhin Netikettiin..
Starflare

Re: Nightwish yritetään vaientaa...

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Suvinen kirjoitti:
:?: Jotain tällaista kommenttia kyllä odotinkin, tukee kaikkea tähän asti sanomaani.
Millä tavalla?
Suvinen kirjoitti:Minä en tässä kiistassa puolia ole alkanut valitsemaan missään vaiheessa. Koko bändin asiat eivät voisi vähempää kiinnostaa, fani en ole ollut koskaan.
Minä sain sinusta täysin päinvastaisen vaikutelman.
Suvinen kirjoitti:Se mikä aiheen uutisoinnissa on alusta pitäen ärsyttänyt on tuo typerä keltaisen lehdistön aiheella mässäily ja NW-fanien raivon nostattaminen
typerillä provo-otsikoilla tyyliin "Nightwish yritetään vaientaa", mikä kuulostaa lähinnä salamurhayritykseltä.
Odotinkin koska joku vetäisi tuon uutisoinnin mukaan tähän. Olen samaa mieltä että tuo keltaisen lehdistön aiheella mässäily on typerää, ja jokseenkin turhaa, mutta olen myöskin sitä mieltä, että mediamyllytys tästä olisi tullut joka tapauksessa. NW on yksinkertaisesti niin "iso" bändi, että vaikka erottaminen olisikin tapahtunut kulisseissa ja siitä olisi ilmoitettu vain bändin sivuilla (ja oletetaan että molemmat osapuolet olisivat aiheesta hiljaa, vaikka niinhän ei todellisuudessa ikinä tapahtuisi), niin lehdistö (myös keltainen) olisi siltikin kysynyt molempien osapuolien ajatukset tapahtuneesta ja luultavasti spekuloinut asiaa vielä oikein urakalla. Oman lukunsa tähän lisäävät faneista muodostuva enemmistö, eli vatipäätenit joiden mielestä NW=Tarja, ja jotka eivät paljoa syitä kysele vaan hyppäävät suoraan siihen syyttelyyn.
Ja jotta ei jäisi epäselväksi: Minä en lue noita kyseisiä sensaatiohakuisia roskalehtiä (elleivät näppeihin osu esim. hammaslääkärissä odotellessa), en NW mässäilyn saati muunkaan uutisoinnin takia.
Suvinen kirjoitti:Haastattelut lisäksi lähes yksinomaan katkeralta Holopaiselta, joka tekee itsestään täyden pellen lehdistön riemuitessa eikä edes tajua sitä.
Kyseessä on Holopaisen bändi, simple as that. Tyyppi on kaikenlisäksi ollut melkoisen hiljaa asiasta, eikä riekkunut julkisuudessa parkumassa toisin kuin annat ymmärtää. Minä olen saanut käsityksen, että Holopainen ei ensinkään olisi tahtonut asioiden menevän niin pitkälle että Tarja pitäisi erottaa.
Suvinen kirjoitti:Tätäpä vain tarkoitin kun totesin, että teille ( ts. juuri näille fanaattisille faneille ) on turha asiaa yrittää rautalangasta vääntää.
En ole fanaattinen fani. En edes fani, vaikka pidänkin bändin musiikista.
Suvinen kirjoitti:Eräisiin kuin sattuu uppoamaan kuin veitsi voihin kaikki otsikot, mitä mokoma juorulehdistö jaksaa suoltaa. Pieni kriittinen asian tutkiskelu voisi olla paikallaan
ennen vaahtoamista.
Toistan itseäni, mutta menköön: En lue kyseisiä julkaisuja. Tuohon viimeiseen lauseeseen katso cardicin edellinen postaus.
Suvinen kirjoitti:Myös Holopaisen sädekehän kirkkautta kannattaisi tutkia ihan suurennuslasin kanssa, kuten myös Cabulin huhuttuja pirunsarvia.
En näe tarvetta paneutua kummankaan sädekehään/sarviin, sillä aika selvältä ja loogiselta tämä juttu minusta vaikuttaa (Huom! sanoin vaikuttaa, koska tämähän on silkkaa spekulaatiota, totuuden tietävät vain asianosaiset).
Suvinen kirjoitti:Uskokaa tai älkää, lehdistöllä on tapana "hiukan" liioitella ja väritellä asioita, että myisivät paremmin. Nyt on huomattu parhaaksi ( myyvimmäksi )
tavaksi uutisoida kaikki Turunen-Cabuli- aiheine pikkujuttukin skandaalisuodattimen läpi. Huh huh.
On ollut tiedossa jo pitkään, mutta kertaushan on tunnetusti opintojen äiti.

EDIT: Minusta mustaenkelin tälle topikille asettama otsikko on ihan asiallinen, koska sitähän Mar$€lo käytännössä yrittääkin, vaientaa bändin.
Starflare

Re: Nightwish yritetään vaientaa...

Viesti Kirjoittaja Starflare »

NomenNescio kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
NomenNescio kirjoitti:Mielenkiintoista miten sokea mies voi olla.
Mistä voit tietää etteikö kaikki siinä kirjeessä ollut totta?

Niitä miesten ja naisten eroja: mies sanoo suoraan kun nainen samassa tilanteessa iskee kuukon selkään.
Nimenomaan, sitä tuo kirje oli - puukonisku selkään, kuten katkera nainen olisi tehnyt. Suora puhe olisi ollut sitä että he olisivat sanoneet sen suoraan vain Tarjalle, ja jättäneet sen siihen.
Naiset käyttäytyvät juuri noin, ja tuo bändi "poikinensa" menetti narttumaisuudellansa kaiken minun myötätuntoni.
Yrittivätkin hoitaa asian bändin kesken, useastikin, mutta Mar$€lo tunki jatkuvasti väliin.
Starflare

Re: Nightwish yritetään vaientaa...

Viesti Kirjoittaja Starflare »

NomenNescio kirjoitti:
Ja mistä tiedät että TT olisi sanonut mitään?
Tuo oli ennaltaehkäisevä hyökkäys, kun he _pelkäsivät_ että jotain voisi tapahtua.

Samalla logiikalla varmaan Iran/PohjoisKoreakin ovat oikeutettuja hyökkäämään Yhdysvaltoihin ensin ydinaseilla. Kun julkisesti tiedetään, että Yhdysvallat ovat ennenkin hyökänneet maahan jonka kokevat uhkaavaksi.
Ei pelko ole syy alentua moiseen käytökseen. Suoraselkäisyys on sitä että keskustellaan asiasta yksityisesti, eikä viedä asioita lynkkausjoukon huutoäänestykseen julkisuuteen sillä idealla että "jotta ehdimme ensin"
Tarviiko tuota edes kysyä? Aivan taatusti olisi, mutta luonnollisesti en sataprosenttisesti tiedäkään. Tiedätkö sinä olisiko hän managerimarsuineen ollut hiljaa? Mistä tämä tieto tulee? Tiesitkö muuten että Tapio Wilska erotettiin juuri Finntrollista, ja häneltäkin kysyttiin syitä miksi hänet erotettiin, vaikka eivät edes pyöri lähelläkään samoja myyntilukuja kuin NW.

Joo morjens, ydinsodan vertaaminen tähän asiaanhan onkin ihan tervettä toimintaa :roll: . Vastasin jo tähän, mutta menköön: Yrittivät hoitaa asian bändin kesken, se ei onnistunut. Pelko tuskin olikaan kyseessä, sillä eiköhän hemmot ihan rehdisti olettaneet että erottamisen jälkeen julkisuuteen sen vievät joko he, tai Tarja.

Tuohon itkupostaukseesi en sen säälittävyyden takia jaksa sen enempiä puuttua, mutta jos sinä tulet minulle lässyttämään tavoista, niin kurkkaapa ihan huviksesi tuolta ensimmäiseltä sivulta minulle postaamaasi viestiä. Vai puuttuuko empatiaa?
Starflare

Re: Nightwish yritetään vaientaa...

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Suvinen kirjoitti:Sillä tavalla, että jos joku uskaltaa avata suunsa ja kritisoida tätä Suomen lehdistön "Pyhä Nightwish"- asetelmaa,
Nyt heräsi mielenkiinto, mikäs helkkari se tämä on? Minulla ei ole harmainta aavistustakaan mikä on Suomen lehdistön "Pyhä Nightwish"- asetelma.
Suvinen kirjoitti:niin eiköhän tälläkin palstalla aleta heti itkeä tyyliin "itekin haukut, me tässä ollaan oikeessa, kato van peiliin, miten kehtaatkin" yms yms.
Sitä tarkoitin, ja nämä reaktiothan vain koko ajan vahvistavat epäilyjäni.
Kun katsoo tätäkin topikkia, niin sinun postauksesi on ensimmäinen jossa väännetään oikein hampaat irvessä, ja väität vielä ettei edes nappaa. Häpeä :D.
Suvinen kirjoitti:Ja vielä tuosta, miten totesit, että Tuomas on ollut "melkoisen hiljaa asioista, eikä riekkunut julkisuudessa parkumassa":
Eikös se ollut juuri hra Holopainen, joka koko jupakan veti hyyyvin näyttävästi julkisuuteen kirjeellään, jota ei siis oltu suunnattu esim. Tarjalle vaan lehdistölle..?
Kirje oli avoin. Se että julkistaa Tarjan erottamisen ei ole sama että olisi jatkuvasti mediassa esillä tämän asian tiimoilta. Ja ei, se ei ollut hyyyyyvin näyttävästi julkisuudessa niinkuin väitit, kirje laitettiin esille Nightwishin sivuille josta sen saattoi kuka vain kopioida. Ja lisäksi, kirje annettiin Tarjalle ennenkuin se oli nähtävissä bändin sivuilla.

Suvinen kirjoitti:Lisäksi lähes kaikki näkemäni haastattelut kuten esim. tämän topicin innoittama lehtijuttu, ovat nimenomaan Holopaisen haastatteluja.
Sattumaa? Miksi minulle tulee sellainen olo, että julkisuuteen välittyvä kuva on kovin... yksipuolinen?
Onko se jokin ylläri kun kyseessä on Holopaisen yhtye? Minä en ole nähnyt ensimmäistäkään haastattelua ilman Holopaista. Julkisuuteen välittyvä kuva on yksipuolinen miksi? Jaa-a, minusta tuo Mar$€lon esittämä vaatimus kertoo aika selkeästi missä mennään.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Nightwish yritetään vaientaa...

Viesti Kirjoittaja cardic »

Suvinen kirjoitti: Lisäksi lähes kaikki näkemäni haastattelut kuten esim. tämän topicin innoittama lehtijuttu, ovat nimenomaan Holopaisen haastatteluja.
Sattumaa? Miksi minulle tulee sellainen olo, että julkisuuteen välittyvä kuva on kovin... yksipuolinen?
viela vahan on otettava kiinni tahan aiheeseen.
ensinnakaan en ole fani. mielestani katson tapausta kovin objektiivisesti.

no, mutta asiaan. jokisen aika sitten luin jommasta kummasta iltapaivalehdesta parin aukeaman jutun tarjasta...+cabulista (tietenkin). kirjoituksessa tarja valitteli sita sun tata ja mainitsi lopussa olleensa paattanyt lahte bandista jo ainakin vuosi sitten. cabuli heitteli jotain rahajuttua valiin.
muistelen itse iltapaivalehdissa nahneeni saman verran haastatteluja ja juttuja kummastakin puolesta. lehdisto tassa taitaa olla se, joka nostattaa 'sensaatiota'.

mielestani cabuli-turunen on vaan hieman katkera, etta bandi ehti ekana sanomaan 'olet erotettu' ennen kuin itse paasi kertomaan 'mina eroan'.

lisaksi lehdessa haastatelu juristi oli sita mielta, etta kukaan taysjarkinen ihminen ei allekirjoita cabulin vaatimaa sopimusta, eika ole millaan tavalla velvollinen sita tekemaankaan.
samassa lehdessa arveltiin turusen laulajauran olevan heikoilla kantimilla, koska keikkajarkkarit ym. eivat halua tehda hommia managerin kanssa, jonka kanssa yhteistyo ei suju.

toivon toki turusen laulajauralle hyvaa, silla han on hyva laulaja. tosin suosittelen ensimmaiseksi managerin vaihtoa
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Vastaa Viestiin