Teatteriin?

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Teatteriin?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Vaola kirjoitti:Esityshän meillä on myös La 17.9, mutta seuraksi en itse taida kyetä, vaikka näköetäisyydeltä saatan ajoittain löytyä. :wink:
Juh.. no kävin vielä tarkastamassa esityksestä lisää tietoa huvittain ja huomasin, että aloitatte jo 19 ja mulla sovittu ohjelma kestää luultavasti lähemmäs 20 asti. Ohjelma on myös sellainen, että siitä ei oikeen voi karatakaan edes sen pari tuntii etuajassa. No, joku toinen kerta sitten ja toinen esityskin luultavasti.
Edith

Re: Teatteriin?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vaola on TÄHTI. Loistava esiintyjä, joka olisi ansainnut viimeisen näytöksen kunniaksi ruusukimppuja ja auringonkukkia enemmän kuin olisin jaksanut kantaa, mutta koska olen vähän, vähän, öh, minä, en tullut ajoissa tajunneeksi sellaisia hankkia. Luotan siis täten Vaolan kukkienkuvittelukykyyn, kukkia hän nimittäin on ansainnut. Koko esitys toimi, rokkasi ja viihdytti kaikin osin. Kiitoksia.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Teatteriin?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Vaola oli tosiaan eloisa ja roolissaan vakuuttava, syy katsoa myös minulle joka en musikaaleista järin välitä. Toinen puoliaika vahvempi laulujensa puolesta, toki myös tarina tihentyi ja mitä nyt mieluummin seuraisi kuin ikuisen rakkauden draamaa. Seuralaiselta erityismaininta lavastuksesta, minulta puvustuksesta. IhQuja mekkoja!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Enthu

Re: Teatteriin?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Vaola is a star,tykkäsin paljon. Kiitos viihdyttävästä mukaansatempaavasta musiikkiteatterista koko tiimille =)
Yönmustaritari

Re: Teatteriin?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Edith kirjoitti:Vaola on TÄHTI. Loistava esiintyjä, joka olisi ansainnut viimeisen näytöksen kunniaksi ruusukimppuja ja auringonkukkia enemmän kuin olisin jaksanut kantaa, mutta koska olen vähän, vähän, öh, minä, en tullut ajoissa tajunneeksi sellaisia hankkia. Luotan siis täten Vaolan kukkienkuvittelukykyyn, kukkia hän nimittäin on ansainnut. Koko esitys toimi, rokkasi ja viihdytti kaikin osin. Kiitoksia.
No nyt on kyllä vähän liikaa "kotia päin" nämä arvostelut. Myönnettäköön, että teatterin arvostelijana ei sanaani kannata uskoa. Tiedän kuitenkin mistä pidän ja tästä en pitänyt. Hinta/laatu suhteeltaan huomattavasti paremman paketin saan filmtownista vaikka koko rahaa en laittaisikaan suklaanameihin.

Siis eihän se show nyt ihan huono ollut. Vessat oli siistissä kunnossa vaikka väliajalla niihin olikin hiukan jonoa ja saapuessa riittävän ajoissa paikalle, sai istumapaikan baarista. Tätäkö se oli se kulttuurielämys, että koffin kaljapullosta jännänmuotoisessa lasissa sai pulittaa tasan kolme euroa. No jippii. Joo joo. Bändi oli hyvä ja soitto oli sovitettu yhteen laulannan ja muun esityksen kanssa hyvin. Ensimmäisen puoliajan jaksoi kiinnittää huomiota tapahtumiin. Tuli mieleen ihan perus lauantai siitä kohtauksesta, jossa kaveri heräsi verisenä paita riekaleina ja oli aikeissa viiltää partaterällä kaulansa. Toisella setillä ei sitten kiinnostanut muu kuin bändin soitanta ja niiden parin pimun tissirajan tiiraaminen niiden ylikireästä kaula-aukosta.

Välillä tuli murjottua vitsiäkin, että josko tohtisi huutaa "tää on ihan paska" ja kävellä ulos salista. Ei vituttanut ihan koko aikaa mutta sen verran kuitenkin, että muistui mieleeni että teatterissa käymiselle saa hyvin harvoin käyttämälleen rahasummalle. Kannustuksesta ehkä saa mennä.

Edit. Ja mitä vittua ne mulkut taputti jatkuvasti kohtausten välissä. Kusipää. Olisi pitänyt nousta ja huutta et vittu ne kädet taskusta vasta kun ne on lopussa kaikki lavalla samalla kertaa.
Faghag

Re: Kyllä Ryhmäteatterin Paniikille!!

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Faghag kirjoitti:Mäkin olen Punahukkaan menossa jo, mutta Paniikkihäiröiset miehet Ruhmäteatterissa kiinnostavat. Count me in!
Juu, allekirjoittanut kävi katsomassa Kari Hotakaisen kirjoittaman näytelmän Punahukka 21.9., jota esitetään KOM-teatterissa.

Hyvää oli dialogi ja osittain roolityötkin, mutta ihmettelin muuten niin lahjakkaan ja kauniin Matleena Kuusniemen esittämän Katjan funktiota koko näytelmässä. Syy ymmärtämättömyyteen saattaa olla siinäkin, että vetelin taas kesken esityksen unta n. 15 min verran. Syynä tietty teatteria edeltänyt runsas illallinen ja 3 lasia punkkua. KOM-teatterissa on lisäksi aataminaikuinen ilmastointi tai siis ei ilmastointia lainkaan, joten ilma oli aika paksuna kulttuurinnälkäisten ihmisten hönkäilyistä.

Mun pitäisi tehdä jotakin tälle narkolepsian esiasteelle?
Vastaa Viestiin